Lebbis

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gerard
Bevlogen

Lebbis

Bericht door Gerard »

Iemand de show W2P van Lebbis gisteravond gezien.?
Onderwerp Evolutie.
Ik vond het dapper dat hij de confrontatie zocht met de fundamentalistische moslims. Hij heeft schijt aan de islamfobie van dit kabinet en schijt aan de angst om de idioterie van de islam ter sprake te brengen..Sjappoo Hans Sibbel.
(Hoe schrijf je het eigenlijk: sjappoo of chappo of anders..?)
Laatst gewijzigd door Gerard op 30 okt 2005 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Samante

Bericht door Samante »

Ja dat was een leuke show. Hij was al een tijdje bezig toen ik ervoor ging zitten. Heb Lebbis altijd met Jansen gezien en vond die shows niet zo geweldig.
Deze show was geweldig goed!

Heb me enorm vermaakt met zijn tirade tegen de religies en zijn bespreking van de evolutie, bijvoorbeeld over die luiaard en de schildpadden haha.
Ook zijn kritiek op het gejammer over het broeikaseffect, de melkconsumptie en de schijf van 5...Geweldig leuk allemaal.

Hoop dat hij nog eens herhaald wordt. Zo'n show is de tweede keer ook nog leuk.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Chapeau (tis frans voor hoed)
Afbeelding
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Hans Sibbel schreef vorig jaar al het boek W2P (Welcome 2 Paradise) waarin de show meer wordt uitgediept en hij e.e.a. aanvult.

Paperback | 220 Pagina's | Vassallucci | 2004
ISBN: 9050005055
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Hmm heb het nie gezien, maar ik heb een enorme hekel aan het duo Lebbis en Jansen.
Dat ingestudeerde semi-atremme geef jij hem aan kop ik hem in dat zogenaamde snelle en flitsende dialogencabaret. WALGELIJK.(en zelf dat doet men nog errug slecht)
Groetjes:-)
PS. Bahh
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

collegavanerik schreef:Chapeau (tis frans voor hoed)
Thx cve. :wink:
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

distiple schreef:Hmm heb het nie gezien, maar ik heb een enorme hekel aan het duo Lebbis en Jansen.
Dat ingestudeerde semi-atremme geef jij hem aan kop ik hem in dat zogenaamde snelle en flitsende dialogencabaret. WALGELIJK.(en zelf dat doet men nog errug slecht)
Groetjes:-)
PS. Bahh
Kwestie van smaak.
Trouwens ik heb het gisteren nog eens terug gezien en het viel me op dat het blad wat hij niet om de mond nam over Moslims eigenlijk wel heel erg mee viel. Hij noemde ze geloof ik slechts een keer of 3.
Ik vond het lied "God houdt alleen van mij" wel aardig waarin hij aangaf dat god op het laatste oordeel de lijst van kandidaten voor de nieuwe aarde screened door vooral veel te schrappen. God schrapt Christenen omdat ze zijn leer niet hebben begrepen, de Joden omdat ze sinds ze een eigen land hebben vanuit helikopters op mensen schieten, hindoes omdat ze als ze liever in een koe zitten dan in de hemel en ze dan ook niet welkom zijn en moslims "ja die noemen me Allah en zo heet ik niet" :lol:

Aanvulling op deze posting : cheesus ik zie net dat dit mijn 1000ste posting is. :-({|= Dat loopt kennelijk aardig op.
:-k
Friedrich Nietzsche
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Gefeliciteerd met je 1000e posting jublieum op freethinkers!

Erik heeft er trouwens nu 666 :mrgreen:
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

chromis schreef:Erik heeft er trouwens nu 666
:twisted:
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Ruby
Forum fan

Bericht door Ruby »

Ik heb duidelijk iets leuks gemist.

:D
Groeten van Ruby
-------------------------------------------
I don't question your existence - God
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Ik dacht dat Lebbis in september en oktober optrad in de schouwburgen met dit programma; was het op tv? Staat helaas niet op de site van uitzendinggemist :cry:
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Plaats reactie