Pastor' schreef: Lol? Ik ben me niet bewust dat ik eerder op dit forum heb gezeten. En ik heb zeker niet de behoefte om Ouweneel te verdedigen, dus ik denk dat jullie het over een ander pastor hebben.
Nou dat is dan zeker een zeldzame toevalligheid. Twee verschillende personen met toevallig dezelfde gebruikersnaam Pastor. Pastor 1 schrijft in 2005 "Ik neem de uitdaging aan, om een boek van jullie voorkeur te lezen" [en stelt een engels boek voor] en Pastor 2 stelt vier jaar later toevallig eenzelfde handelswijze voor: "Ik wil wel een soort uitdaging aangaan...[stelt engelstalige boeken voor]... Dan beloof ik een soort verwerking hiervan op freethinker te zetten". Toevallig kiezen beide pastors ook nog boeken in de engelse taal!
Bovendien merk ik nog op dat beide Pastors zich verontschuldigen niet altijd alles te beantwoorden en niet genoeg tijd te hebben om aan de computer te zitten: Pastor 1: "Wat je openstaande vragen betreft. Diverse geven dat wel eens aan. Terugkijkend op de afgelopen weken, heb ik enorm veel moeten beantwoorden. Ik heb ook niet alles paraat, en lees en denk wat af om te reageren. Dus mijn excuus als je vragen niet beantwoord zijn. Maar ik doe wat in mijn mogelijkheden ligt. Uiteraard begrijp ik dat ik zelf veel vragen oproep, maar ik kan onmogelijk elk moment achter de computer gaan zitten." Pastor 2: "Het klopt dat ik niet reageerde op je argumenten, maar dat wil niet zeggen dat ik out of argument ben. Ik was het even zat om zo lang achter de computer te zitten en om hier op het forum te zitten. Dan reageer ik kort op iets wat me opvalt aan je betoog."
Me dunkt lijken de twee pastors als twee dominee's gekleed in hetzelfde pak en staande op dezelfde kansel op elkaar. Maar indien je echt niet Pastor 1 bent dan is het in het voordeel van je, want Pastor 1 zei wel een boek te gaan lezen dat tegen het christendom ingaat, maar kwam er nooit op terug met een verwerking/verslag ervan.