Homoseksualiteit nuttig voor behoud van de soort

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

siger

Re: Homoseksualiteit nuttig voor behoud van de soort

Bericht door siger »

Marinus schreef:
DoomNoMore schreef:Er was een tijdje geleden een berichtje in de krant dat wetenschappers hebben gevonden dat de dochters van homosexuale mannen vruchtbaarder en vrouwelijker zijn. (kan het artikel niet meer terugvinden)
Er is 1 probleem: homo's zullen zich van nature minder snel voortplanten.
Volgens Marvin Harris komt homosexaliteit meer voor waar de bevolkingsdruk een limiet heeft bereikt. Een soort afremming van de bevolkingsgroei dus. Misschien houdt het ontstaan van kloosters hier wel verband mee. Want vruchtbaarheid is niet altijd en overal een goede zaak.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

siger schreef:
Marinus schreef:
DoomNoMore schreef:Er was een tijdje geleden een berichtje in de krant dat wetenschappers hebben gevonden dat de dochters van homosexuale mannen vruchtbaarder en vrouwelijker zijn. (kan het artikel niet meer terugvinden)
Er is 1 probleem: homo's zullen zich van nature minder snel voortplanten.
Volgens Marvin Harris komt homosexaliteit meer voor waar de bevolkingsdruk een limiet heeft bereikt. Een soort afremming van de bevolkingsgroei dus. Misschien houdt het ontstaan van kloosters hier wel verband mee. Want vruchtbaarheid is niet altijd en overal een goede zaak.
Dan zou je in landen als Nederland, België, China en India percentueel veel meer homo's kunnen turven als in b.v. Finland of de V.S.?
siger

Bericht door siger »

Ali schreef:Dan zou je in landen als Nederland, België, China en India percentueel veel meer homo's kunnen turven als in b.v. Finland of de V.S.?
Alleszins meer kloosters.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

In dichtbevolkte gebieden kun je natuurlijk alleen al door het hogere aantal inwoners meer homo's turven dan in niet dichtbevolkte gebieden. Je turft er echter ook veel meer niet-homo's. Beetje logisch lijkt mij.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Kitty schreef:In dichtbevolkte gebieden kun je natuurlijk alleen al door het hogere aantal inwoners meer homo's turven dan in niet dichtbevolkte gebieden. Je turft er echter ook veel meer niet-homo's. Beetje logisch lijkt mij.
Ik dacht idd dat de overbevolkingstheorie achterhaalt was. Het niet voortplanten van homo's is geen argument meer tegen homoseksualiteit vanwege overbevolking. Verder komen ook in dunbevolkte gebieden homo's voor. Bij Indianen was het echt geen onbekend verschijnsel of zo, hoewel America zeer dunbevolkt was. Sterker nog, de meeste indiaanse culturen classificeerde holebitransen zelfs als het derde geslacht.
siger

Bericht door siger »

Marinus schreef:Het niet voortplanten van homo's is geen argument meer tegen homoseksualiteit vanwege overbevolking.
Ik begrijp deze zin niet. Was het niet voortplanten een argument tegen?
Ali
Banned

Bericht door Ali »

siger schreef:
Ali schreef:Dan zou je in landen als Nederland, België, China en India percentueel veel meer homo's kunnen turven als in b.v. Finland of de V.S.?
Alleszins meer kloosters.
Lege kloosters.
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Kitty schreef:In dichtbevolkte gebieden kun je natuurlijk alleen al door het hogere aantal inwoners meer homo's turven dan in niet dichtbevolkte gebieden. Je turft er echter ook veel meer niet-homo's. Beetje logisch lijkt mij.
Volgens die theorie zouden er percentueel meer homo's geturft worden.
DoomNoMore

Bericht door DoomNoMore »

Laatste kind kan de vruchtbaarheid idd voor een deel verklaren maar niet alles. In mijn moeders familie klopt het, 8 kinderen, laatste gay. Klopt precies. Een gemiddelde gay site homo is geen laastste kind bij mijn leeftijd meeste hebben maar 1 of 2 broers of zussen en die zijn niet opvallend vaker dan gemiddeld jongste. Die hebben een andere reden nodig. Blijkbaar geld die limiet vooral met veel kinderen omdat je dan pas veel zonen hebt.

Er zijn flink wat wat homos op gaydating sites die niet uit de kast zijn en kinderen hebben. Rotzooien stiekem met mannen. Homos van de vorige generatie hebben bijna allemaal kinderen en vaak nog steeds getrouwd.

Als een verwijfde gay een vrouw zou zijn zou het een hele vrouwelijke vrouw zijn. Die gast is al een halve vrouw. Kruis zon gast met een normale vrouw en dat zit wel goed voor die dochter. Heb je wel een naieve vrouw nodig om met een verwijfde gay te gaan. Zon 10% is een flamboyante verwijfde gast die kan je niet missen als homo. Dus waarschijnlijk hebben minder verwijfde homos ook nog zin voor de vruchtbaarheid.

Bisexueel zijn heeft idd een voordeel over hetero zijn namelijk bij vrouwen versieren. Vrouwen zijn voor mij optioneel voor sex (ben bi). Dat maakt dat ik geen vrouwen nodig heb voor sex ze zijn optioneel net als mannen. Lukt het? Geweldig. Lukt het niet? Ook okay ben vrij makkelijk, geen interesse, dan niet. Vrouwen vinden vaak dat ik 'hard to get' ben daar nu wel achter vinden ze leuk. Ik dik het nog wat aan laat ze er graag een beetje voor werken. Dat heet 'gamen'. Het verschil met heteromannen is: als bi hoef je de 'hard to get' niet half zo hard te faken. Lukt een vrouw niet? Man kan ook. Vrouwen zijn geweldig in dat opzicht, bi zijn heeft zeker zijn voordelen in die hoek, vergeleken met hetero vrienden, mits je niet in een te homofobe omgeving woont of zelf problemen hebt met bi zijn.

Er zijn wel wat vrouwen die afknappen op bi, maar dat zetten ze ook vaak zo overboord. Ook christelijke. Heb daar verder geen zin in zon gelovige maar dan willen ze soms juist. Vrouwen = niet logische wezens.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

siger schreef:
Marinus schreef:Het niet voortplanten van homo's is geen argument meer tegen homoseksualiteit vanwege overbevolking.
Ik begrijp deze zin niet. Was het niet voortplanten een argument tegen?
Het onvermogen om voort te planten is een vrij traditioneel argument tegen homosex, maar in tijden van overbevolking is het onzinnig om je daar nog aan vast te houden
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
siger

Bericht door siger »

Marinus schreef:Het onvermogen om voort te planten is een vrij traditioneel argument tegen homosex, maar in tijden van overbevolking is het onzinnig om je daar nog aan vast te houden
Maar je zal het wel met me eens zijn dat homosexualiteit meer voorkomt wanneer de samenleving het meer aanvaardt?
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

siger schreef:
Marinus schreef:Het onvermogen om voort te planten is een vrij traditioneel argument tegen homosex, maar in tijden van overbevolking is het onzinnig om je daar nog aan vast te houden
Maar je zal het wel met me eens zijn dat homosexualiteit meer voorkomt wanneer de samenleving het meer aanvaardt?
Wel in de zin dat in een holebi-intolerante samenleving homo's eerder geneigt zullen zijn heterofilie te "faken". Het aandeel homofielen is niet kleiner, maar homofilie maakt je nog geen homoseksueel. Als je zo ver gaat dat je alleen maar sex hebt met vrouwen, dan kun je een nicht als een paard zijn, maar de facto ben je dan heteroseksueel.

Overigens denk ik dat homofielen eerder geneigt zijn om celibatair te leven dan wel stiekum te sodomiseren. Al is het maar omdat een fiks deel van de homo's simpelweg niet in staat is sex te hebben met een vrouw. In homofobe samenlevingen zijn trouwens vaak ook instituten die geoorloofd celibatair leven mogelijk maken, in hoeverre homo's een rol hebben gespeeld bij de totstandkoming van dergelijke instituten is me onbekend.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
DoomNoMore

Bericht door DoomNoMore »

Marinus schreef:Overigens denk ik dat homofielen eerder geneigt zijn om celibatair te leven dan wel stiekum te sodomiseren. Al is het maar omdat een fiks deel van de homo's simpelweg niet in staat is sex te hebben met een vrouw.
Dit klopt niet. Een gemiddelde homo is wel in staat tot sex met een vrouw. Het zou kunnen dat een gemiddelde homo meer bi is, maar de 'gemiddelde homo' van 50 heeft kinderen, dus kan sex hebben.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

DoomNoMore schreef: Dit klopt niet. Een gemiddelde homo is wel in staat tot sex met een vrouw.
Dat weet ik verder niet, maar een flink deel van degenen die ik ken claimen absoluut geen erectie te kunnen krijgen als ze het met een vrouw zouden moeten doen. Ik zie niet in wat voor reden ze zouden hebben om daarover te liegen. Het kan zijn dat het een inschattingsfout is en dat het eigenlijk best goed te doen is, maar (sorry dames) ik zie zelf niet precies hoe ik vrouwen en geilheid zou moeten combineren. Er zijn uiteraard wel homo's die sex kunnen hebben met een vrouw, maar er zullen er ook zijn die niet in staat zijn om een erectie te krijgen als puntje bij paaltje komt.

Toevoeging: OK, je hebt een punt met je 50-jarige nichten.....
Pharos2001

Bericht door Pharos2001 »

Ahaa daar hebben we mijn Harem's weer.

1 super-mannetje + veel vrouwen = veel 'single' mannen.

Nee niet dat er dan uit die 2 dat voortvloeid maar het gaat om het effect.

Wanneer 1+veel=waar dan is het gevolg dat veel 'single' mannen ook waar is.
Plaats reactie