Die Nancy,
Je schreef:Afgelopen zondag in de laatste minuut van de wedstrijd is mijn ringvinger de verkeerde kant op geknakt.
Echt ge’knakt’? Hóórde je het knakken? Oei!
Je schreef:Omdat het toch wel erg dik en blauw werd, maar even bij de huisarts langs geweest vanmorgen.
Wel op tijd een eventuele ring afgedaan, hoop ik, anders is de ellende nauwelijks te overzien!
Je schreef:Morgenochtend naar het ziekenhuis voor foto's want het zou toch wel een gebroken kunnen zijn..... Minder dus.
Dat ze daarvoor een foto nodig hebben. Maar ja… geld moet rollen.

Gebroken is niet zo leuk, dan moet er weer gespalkt worden, moet er weer een mitella en zo. Onhandig!
Je schreef:Ik mag niet eens handballen van de dokter as. zondag.
Allicht niet. Ook al is het niet gebroken. Met zo’n dikke ringvinger kun je beter gaan voetballen.
Je schreef:gelukkig zijn er ergere dingen op deze wereld
Dat vind ik altijd zo’n magere troost. Maar ja… beter iets dan niets.
Je schreef:en hebben we de wedstrijd afgelopen zondag met door mij 3 gescoorde goals weten te winnen!
Hoe groot was het verschil? 1 of 2 of 3 punten?
Je schreef:Het euvel gebeurde pas in de laatste minuut van de wedstrijd.
Ja, dat zei je al, dus dat zal wel kloppen.
Sterkte en dat het mag meevallen. Zondag niet handballen, ook niet als het meevalt

Dat zou ‘de goden verzoeken zijn’ en dat is ook niet gezond.
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.