jacob schreef:Jammer dat jij het nog steeds niet begrijpt. Er is een verschil tussen zelf denken en direct jezelf als wetenschapper of theoloog presenteren.
Ik presenteer me niet als wetenschapper of theoloog. Maar daar gaat het niet om. Ook als leek kun je best een mening hebben over bepaalde dingen. Die mening moet dan natuurlijk wel onderbouwd worden. Onderbouwing is makkelijker dan ooit te vinden op internet.
In een internetdiscussie kan je leren van andere meningen en zienswijzen. Ook is het ideaal om fouten in de redenering van anderen bloot te leggen. Anderen doen hetzelfde bij jou. Daardoor ben je in staat je mening te ontwikkelen en beter te onderbouwen.
Dat dat in internetdiscussies niet altijd zo loopt, is maar al te menselijk. Maar daarom hoef je je er nog niet helemaal van te onthouden.
Dit forum is een
discussieforum. Als je hier alleen komt om reclame te maken, ben je aan het verkeerde adres. Daarom is deze draad tot nu toe ook tamelijk zinloos. We willen graag weten wat
jij van bepaalde dingen vindt, en niet alleen wat Shabir Ally vindt (daar heb ik trouwens ook nog maar weinig over gehoord).