Heb ik ook maar gedaan, heeft niemand last van me, lekker vanuit bed voorzien van een doosje met kalmerende blauwe pillen op het nachtkastje voor als het te erg zou worden.p.vroon schreef:Ik zat in mijn eentje te kijken.
Die heb ik niet nodig gehad, althans niet tijdens Rondom 10, later wel wegens een calamiteit. (het niet opstarten van de pc)
Het zou God kunnen zijn maar het zou net zo goed mijn made in Russia crackkunnen zijn geweest, waarmee ik Microsoft ervan wilde overtuigen dat mijn Windows toch echt legaal was. (voor pc intimi: na het vervangen van mijn laptop schijf had MS besloten dat mijn legale Windows niet meer legaal was en of ik ze even kon bellen...)
Kruising van Bon Jovi met Modern Talking?En een orthodoxe katholieke Bon Jovi vond het allemaal best.
Fijn om te constateren dat dit niet aan mij lag, ik ging al aan mijzelf twijfelen, ik dacht waar heeft ze het in godsnaam over?En het orakel van een bekeerde moslima (nu christen) die achtergrond informatie gaf over het hele gebeuren. Niemand snapte het en we waren vijf minuten verder.
Laat ik eerlijk wezen, ik denk dat een Gouden Televizier Ring er niet in zit voor Rondom 10.
Ik zal het goedmaken door binnenkort met een kijktip over Dawkins oid aan te komen.