Waar komen onze deeltjes vandaan?

Forum met topics over agnosticisme, atheïsme, humanisme, vrijdenken en andere aanverwante onderwerpen.

Moderator: Moderators

chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Zo zie je dat medelijden ook weer zo'n menselijk relatief begrip is.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

jHenosch schreef:
harrie schreef:
Erik schreef: Niettes!!

:roll:
Welles!
Met deze halve gek Harrie discussieren is infantiel, tijdverspilling !!
Pot verwijt de ketel Henosch, zeker in het begin was er met jou ook geen land te bezeilen. Ik volg je al een tijdje niet meer en ga ervan uit dat het nu beter is, maar dat jij nu dit zegt vind ik wel erg flauw. En riekt zelfs een beetje naar ...... nou lamaar maar wel pot verwijt de ketel.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

insomnia schreef:
harrie schreef: [Over de onmogelijkheden van mijn atoomtheorie heb ik helaas nog nooit iets mogen vernemen dan slechts vage algemene en nietszeggende aantijgingen.
Dat is niet waar. Ik reageer niet zoveel maar volg de discussie wel.
De aantijgingen van de 'krentenwegers' waren erg specifiek, zelfs tot in de 33e macht als ik me niet vergis en die doe je af als onvermijdelijke blindheid en debiliteit van de ongelovigen.
harrie schreef:Maar als jij iets konkreets weet om te bewijzen dat het niet kan dan hou ik me sterk aanbevolen want dan ben je de eerste.
Je houdt je niet zo aanbevolen, krijg ik de indruk.
harrie schreef: En wat tot nu toe gevoerd is zou ik echt geen discussie willen noemen.
komt ook een beetje door die ik-weet-dat-jullie-dommerikken-niet-zullen-luisteren-maar-ik-ben-jullie-nieuwe-messias-entree.
harrie schreef: En dat mijn atoomtheorie wel kan kun je allemaal op mijn website lezen.
Dat zul je ook wel niet doen net als de anderen.
Dat bedoel ik, dan hoef ik jou dat dus niet te vertellen. Ik ga er van uit dat jij wel leest wat ik schrijf.
harrie schreef: Hoe het met andere boodschappers staat in de microkosmos dat weet ik niet, want is een veel hogere wereld dan die van ons en ik heb er verder geen contact mee, maar gezien mijn mening dat goed en kwaad een eenheid vormen zullen ze daar ook wel zo hun eigen problemen en conflicten hebben, misschien nog wel veel erger dan hier.
En misschien dat daar dan ook weer hogere vormen van ongeloof voor komen omdat GOD immers een GOD is in eindeloze ontwikkeling van dood en wedergeboorte.
Misschien...wie zal het zeggen hè? weet je ... ik denk echt dat je een waan hebt en ik weet genoeg van wanen om er een te herkennen. Het kenmerkende van een waan is dat het voor jezelf niet te bevatten is dat dat wat je ervaart of ervaren hebt niet de realiteit is, 'het is zo logisch, maar niemand wil het begrijpen, terwijl ik zoveel begrijp. Ik moet wel uitverkoren zijn. Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb zeker gelijk'. En wat echt een hoofdbreker is daarna de vraag: Waarom - of all people - ik...Harrie?

harrie schreef:Mijn ontdekking is zeker niet zijn doel voorbij geschoten want Gods molens malen langzaam heeft Hij mijzelf in een droom gezegd.
En je vertrouwt erop dat dat God is geweest? Dat moet immers wel.... :wink:
harrie schreef:Ik ben nog slechts 10 jaar bezig en wat is 10 jaar op de triljoenen jaren die voor ons liggen?
En zelfs al zou mijn pogen volkomen mislukken dan zal er straks een ander komen die het ook ontdekt dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan.
die zullen er zijn, dus relax... Zou volgens mij een hoop schelen.

Groeten
LIEVE INSOMNIA

Je hebt zo vreselijk je best gedaan mijn brief te beantwoorden, maar het komt me allemaal nog al triestig over.
Het is allemaal zo moeizaam quasi serieus.
Die 10 tot de macht 33 is niet van jullie, maar van mijn atoomtheorie.
En natuurlijk zul je mijn atoomtheorie niet lezen, maar ik jou wel.
En geloof mij maar dat het GOD is geweest, die mij in een droom verscheen.
En van die waan en die psychiaters heb ik al zo vaak gehoord.
Vroeger had je de inquisitie, nu heb je de psychiater om je plat te krijgen.
Maar vooruit laten we er maar vanuit gaan dat ik een WAAN heb.
Pas dus maar op voor mij want straks blijkt het zeer besmettelijk te zijn en worden jullie ook allemaal waanzinnig en veranderen jullie in microwezentjes.

ZWIJG HARRIE DOOD VOORDAT JULLIE OOK ALLEMAAL WAANZINNIG WORDT.

Alleen de LIEFDE zou mij van mijn waan kunnen genezen.
Maar de Liefde is gestorven en heeft zelfs nooit bestaan en niemand gelooft er meer in, behalve nog een paar gekken bij de EO.
En dan leven we nog in een SEX tijd inplaats van LIEFDE.
Kortom: ik ben niet te genezen.
En na mij komen er nog meer als het moet: speciaal voor de BELGEN, een hardnekkig volk.
Speciaal naar de BELGEN zal GOD reeksen van profeten sturen en triljoenen jaren uittrekken om ze WAKKER te krijgen.
Overigens: INSOMNIA betekent slapeloosheid volgens mijn woordenboek.
Is dat ook niet een vorm van waanzinnigheid ?
De ene waan is de andere waard.

hartelijke groeten van harrie
:shock: :shock: :shock:
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
lees de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

distiple schreef:
jHenosch schreef:
harrie schreef: Welles!
Pot verwijt de ketel Henosch, zeker in het begin was er met jou ook geen land te bezeilen. Ik volg je al een tijdje niet meer en ga ervan uit dat het nu beter is, maar dat jij nu dit zegt vind ik wel erg flauw. En riekt zelfs een beetje naar ...... nou lamaar maar wel pot verwijt de ketel.
Heeft Henosch in het begin ook iedereen willen vertellen dat atomen uit ruimteschepen bestaan ?
Dat valt me dan erg van je tegen dat je je hebt laten plat lullen door die domkoppen, Henosch !
Volhouden is het motto.
harrie
:P :P :P
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

harrie schreef: En na mij komen er nog meer als het moet: speciaal voor de BELGEN, een hardnekkig volk.
Speciaal naar de BELGEN zal GOD reeksen van profeten sturen en triljoenen jaren uittrekken om ze WAKKER te krijgen.

met welk type ruimteschip gaan de profeten komen? uit welk materiaal zijn ze gemaakt als ze triljoenen jaren moeten meegaan? wanneer komen die profeten of zijn ze hier al?
Hoe zien ze eruit. moeten we iets speciaals in huis halen of is het klassieke toeristenpakket voldoende?

ze hebben toch 1 van uw bijbels bij hé. ik zou wel graag een gesigneerde versie hebben. kun je er ook oneindig veel het volgende in opschrijven: vive la belgique"?
ze kunnen toch frans en duits hoop ik. ook Arabisch is in sommige steden meer dan nodig.

ciao

ps zijn uw profeten dezelfde als de profeten uit "the life of brian"? :)
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

appelfflap schreef:
harrie schreef: En na mij komen er nog meer als het moet: speciaal voor de BELGEN, een hardnekkig volk.

met welk type ruimteschip gaan de profeten komen? uit welk materiaal zijn ze gemaakt als ze triljoenen jaren moeten meegaan? wanneer komen die profeten of zijn ze hier al?
Hoe zien ze eruit. moeten we iets speciaals in huis halen of is het klassieke toeristenpakket voldoende?

ze hebben toch 1 van uw bijbels bij hé. ik zou wel graag een gesigneerde versie hebben. kun je er ook oneindig veel het volgende in opschrijven: vive la belgique"?
ze kunnen toch frans en duits hoop ik. ook Arabisch is in sommige steden meer dan nodig.

ciao

ps zijn uw profeten dezelfde als de profeten uit "the life of brian"? :)
BESTE APPELFLAP
Ik kan helaas niet in de toekomst kijken, maar als je je naam en adres geeft kan ik je nu al een gesigneerde versie van de nieuwe bijbel opsturen.
Via mijn website en email.
Is dat niet mooi ?
gratis en voor niks van Jezus zelf.
harrie
:wink:
bad_religion

Bericht door bad_religion »

harrie schreef:gratis en voor niks van Jezus zelf.
harrie
Zei Pizarro toch ook tegen de inca's ?
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

bad_religion schreef:
harrie
Nou, nou !!
Een beetje minder kan ook !!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten en de Duivel kan in anderen slechts de Duivel zien.
harrie
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

bad_religion schreef:
harrie
ROFL
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
bad_religion

Bericht door bad_religion »

harrie schreef:
bad_religion schreef:
harrie
Nou, nou !!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten en de Duivel kan in anderen slechts de Duivel zien.
harrie
Dus alleen een domkop kan de domkop in anderen zien harrie ? :-k
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

bad_religion schreef:
harrie schreef:
bad_religion schreef: Zei Pizarro toch ook tegen de inca's ?
Nou, nou !!
harrie
Dus alleen een domkop kan de domkop in anderen zien harrie ? :-k
Nou zo precies hoeft het nou ook weer niet, hoor !!
Maar het zou wel kunnen zijn dat ik op een andere manier erg dom ben, waar jij weer vreselijk knap bent.
Dat zou wel kunnen.
harrie
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

harrie schreef:
BESTE APPELFLAP
Ik kan helaas niet in de toekomst kijken, maar als je je naam en adres geeft kan ik je nu al een gesigneerde versie van de nieuwe bijbel opsturen.
Is dat niet mooi ?
harrie
harrie

besef je wel hoe diep teleurgesteld ik in je ben. weet je wel hoe diep je me gekwetst hebt. Je bent jezus en je kunt niet eens in de toekomst kijken. je weet niet eens wat je naar den belgique gaat sturen.

Ik wil je bijbel al niet meer als je geen voorspellingen in huis hebt. Alsof ik bier zonder alcohol zou kopen of een auto zonder motor.

foei harrie
harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie »

appelfflap schreef:
harrie schreef:
BESTE APPELFLAP
Is dat niet mooi ?
harrie
harrie

besef je wel hoe diep teleurgesteld ik in je ben. weet je wel hoe diep je me gekwetst hebt. Je bent jezus en je kunt niet eens in de toekomst kijken. je weet niet eens wat je naar den belgique gaat sturen.

Ik wil je bijbel al niet meer als je geen voorspellingen in huis hebt. Alsof ik bier zonder alcohol zou kopen of een auto zonder motor.

foei harrie
Zie je wel beste APPELFLAP.
Je hebt een hele kinderlijke voorstelling van Jezus als een soort alwetende en alkunnende tovenaar.
Dat komt door die oude bijbel met allerlei wonderverhalen.
Maar zo is het echt niet, hoor !!
Ook van die waanvoorstellingen moet ik de mensen genezen.
groetjes van harrie
:wink: :shock: :roll:
jHenosch
Banned
Contacteer:

Bericht door jHenosch »

distiple schreef:
jHenosch schreef:
harrie schreef: Welles!
Dat mijn geloof niet de uwe is doet daar toch niets aan af,
ik voel me in ieder geval nergens en door niemand argumetair vernederd,
integendeel, ik dacht dat men hier zo nu en dan het hoofd liet hangen over fundamentalisme, hetgeen overtuigd atheisme ook is, want rondom de grote zaken van het bestaan, volstaat slechts een agnostische houding om wetenschappelijk correct te zijn,

daarom heb ik hier steeds mijn geloof in God proberen aan te tonen en het waarom, niet mijn zeker weten dat Hij bestaat.

Dat zou fundamentalistisch zijn.
harriechristus
Banned
Contacteer:

Bericht door harriechristus »

ik heb een hele tijd niets gehoord.
ra ra hoe kan dat??
Of weten jullie nu eindelijk waar onze deeltjes vandaan komen?
harrie
:):):)
Plaats reactie