To say, in answer to any question, “some incomprehensible being
did some inconceivable thing in some unfathomable manner for unknowable purposes,” cannot be
considered any sort of rational answer.(Stefan Molyneux, Freedomain Radio)
Fishhook schreef:
Misschien wel, wat had je bijvb een niet saai antwoord gevonden?
HEY OUWE!!!! GEFELICITEERD MET DIE KOTER OUWE!!! LEKKER EEN PAAR MEIER KINDERBIJSLAG MEER VOOR APPELSAP IN DE ZON EN EEN BROODJE BAL OOOOOUUUUWWWWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is bijvoorbeeld niet perse saai
(Vrij naar een heel irritante radiocommercial btw, ik bedoel er niets mee verders )
Fishhook schreef:
HEY OUWE!!!! GEFELICITEERD MET DIE KOTER OUWE!!! LEKKER EEN PAAR MEIER KINDERBIJSLAG MEER VOOR APPELSAP IN DE ZON EN EEN BROODJE BAL OOOOOUUUUWWWWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is bijvoorbeeld niet perse saai
(Vrij naar een heel irritante radiocommercial btw, ik bedoel er niets mee verders )
Dan toch maar: van harte gefeliciteerd???? 8)
He he.
Ik ken Marinus manier van converseren.
Maar ik wist niet dat opa's over hun kleinkinderen kinderbijslag konden vangen?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
wahlers schreef:Beetje saai antwoord na alle voorgaande reacties, maar...gefeliciteerd!
Euhh...10 seconden plezier, 9 maanden wachten, 18 jaar zorgen!?! (voor de ouders)
En...al 25 jaar geen zorgen meer, en nu begint het weer als mijn kleinzoon bij mij gedumpt wordt als mijn kind met zijn ega op wintersport gaat!?! (voor de opa)
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
wahlers schreef:Beetje saai antwoord na alle voorgaande reacties, maar...gefeliciteerd!
Euhh...10 seconden plezier, 9 maanden wachten, 18 jaar zorgen!?! (voor de ouders)
En...al 25 jaar geen zorgen meer, en nu begint het weer als mijn kleinzoon bij mij gedumpt wordt als mijn kind met zijn ega op wintersport gaat!?! (voor de opa)
Ja, ik ken dat.
Aan de andere kant ik kan mij er nu al op verheugen vandaag of morgen met de oudste (5 jaar) naar Naturalis te gaan.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.