Prohibitie van hallucigene paddestoelen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Paddoverbod . . . . . ?!

Ja, natuurlijk !
9
31%
Nee, onzin
16
55%
Weetnie, geen mening, geen interesse of overige vage klachten
4
14%

Totaal aantal stemmen: 29

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Sararje schreef:
Alcohol zit boordevol met vrouwelijke hormonen !
Goh? Welke? In zuiver alcohol zit alcohol en in alcoholica zit zover ik weet voornamelijk water, alcohol, suiker en wat kleur, geur en smaakstoffen. Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwelijke hormonen erin zitten. Referentie?
Jij kan het verschil niet meer ontdekken tussen een grapje en een serieuze posting????
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
sjaakdaak
Forum fan

Bericht door sjaakdaak »

Sararje schreef:
Goh? Welke? In zuiver alcohol zit alcohol en in alcoholica zit zover ik weet voornamelijk water, alcohol, suiker en wat kleur, geur en smaakstoffen. Ik heb nog nooit gehoord dat vrouwelijke hormonen erin zitten. Referentie?
Volgens mij is alle bewijs voor die stelling zogenaamd "circumstantial evidence". Vele honderden bekwame waarnemers hebben zich reeds overtuigd van het feit dat je van een behoorlijke hoeveelheid alcoholische versnaperingen plots slappe verhalen ophangt, en dat ook het rijgedrag te wensen overlaat wanneer men teveel gedronken heeft. ;)
Het eten van sinaasappels kan zinloos leven onnodig verlengen.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kitty schreef:
Sararje schreef:
Jij kan het verschil niet meer ontdekken tussen een grapje en een serieuze posting????
Zou dan juist als man zijnde zeggen dat er mannelijke hormonen in zitten. Volgens mij als ik naar een fles kijk (of eruit drink) ga ik me nl niet verwijfd gedragen, eerder extreem mannelijk...
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Knuppel
Banned

Bericht door Knuppel »

Sararje schreef:Volgens mij als ik naar een fles kijk (of eruit drink) ga ik me nl niet verwijfd gedragen, eerder extreem mannelijk...

TMI ! (to much info)
Altruïsme is iets voor Egoisten
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Kitty schreef: Jij kan het verschil niet meer ontdekken tussen een grapje en een serieuze posting????
LOL
Ik heb 'm nu ook door. :)
Parkeren gaat ook stukken moeilijker dan. ;)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Fenomeen schreef:
Kitty schreef: Jij kan het verschil niet meer ontdekken tussen een grapje en een serieuze posting????
LOL
Ik heb 'm nu ook door. :)
Parkeren gaat ook stukken moeilijker dan. ;)
Kaartlezen gaat ook vast niet meer lukken. 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Christenen vinden per definitie dat men geen drugs zou mogen gebruiken. Dus verbieden maar, dan ben je er van af, is de naieve gedachte.

En aan wiet / paddo´s zou je ook best accijns kunnen verdienen. Maar dan legaliseer je het en dat kan natuurlijk niet.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Paddo's zijn de wortel van het kwaad. Sjamanen namen onder invloed hiervan zaken waar die voor bovennauurlijk gehouden werden en zo de kiem voor de hedendaagse religies legden. Alleen officieel geregistreerde kabouters mogen nog paddosoep maken :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door doctorwho op 12 nov 2008 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

The Prophet schreef:Dus verbieden maar, dan ben je er van af, is de naieve gedachte.
Het is altijd onwenselijk als mensen in zaken als deze, waar taboe een grote rol speelt, zich laten leiden door moralisme ipv realisme.
Samante

Bericht door Samante »

Laatst at ik nog een heerlijk gerecht met lamshaasjes, overgoten met een jus van trompettes des morts. Mag dat ook niet meer straks?
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Nog nooit gebruikt, heb geen idee wat het met je doet. Bier kost aan meer mensen het leven volgens mij. Omdat er nu een dom meisje paddo's heeft gebruikt en van een brug springt wil niet zeggen dat iedereen daar de last van moet dragen, maar omdat ik het zelf nog nooit heb ervaren weet ik niet wat ik verbiedt. Ik weet wel dat het vaker goed als fout gaat omdat sommige kennisen van me ook wel eens zo'n dingetje gebruiken (maar dan thuis).

Dat is dus mijn wazige reden.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Bij dit soort incidenten zie je vaak dat er meer dingen spelen: het gaat vaak om buitenlanders, soms minderjarigen en meestal is er sprake van polygebruik: men gebruikt alcohol, paddo's en andere middelen tegelijk. Dan is het niet gek dat dat rare dingen met je doet.

Maar waarom de paddo's daarvan steeds de schuld krijgen, is me een raadsel. Het enige dat ik kan verzinnen is dat de minister koste wat kost de paddo wil verbieden, ongeacht de realiteit. Maar waarom de media daar niet doorheen prikken?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

The Prophet schreef:Maar waarom de media daar niet doorheen prikken?
Als er een illegale drug bij betrokken is veroorzaakt dat meer ophef, en is het sensatiegehalte hoger.
In het geval van alcohol is er genoeg in de media te vinden, maar fronst men eens de wenkbrouwen ipv hysterisch te worden.
Waren er niet drie verhalen in de media rond paddo's waarvan eentje een hoax? (man slacht hond?) Wat nummer drie is weet ik niet meer.

Op Fok vind ik er genoeg, vorige maand nog; twee zestienjarigen meen ik, op de vluchtstrook, zo dronken als een tor. 'waar zijn we? weet 'k niet maar het fietst lekker'
Of dat Nederlandse meisje dat ergens aan een Spaanse costa van het dak was gevallen.
Of er sprake was van alcoholgebruik is niet bekend maar hoeveel jongeren vind je 's nachts nuchter aan de Costa Brava?

Had het hier om paddo's gegaan had Klink om een spoedzitting gevraagd.

Trouwens weet iemand hoe dat verbod er precies uitziet?
Worden sporen verboden? :twisted:
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Omdat er nu een dom meisje paddo's heeft gebruikt en van een brug springt wil niet zeggen dat iedereen daar de last van moet dragen,
Alcohol is nog veel erger. Dat werk ontremmend. Echt enorm handig als je dus depri bent om dan te gaan drinken. Want dan heb je nog meer kans om zelfmoord te plegen. Misschien moeten we dat verbieden? Maar dat gebeurd niet wat de overheid verdient bakken met geld aan alcohol.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Plaats reactie