Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.
Harry-2008 schreef: Wat zijn jullie pathetische mensen
inderdaad
van Dale's woordenboek schreef:pa·the·tisch (bijvoeglijk naamwoord; pathetischer, meest pathetisch)
1 hartstochtelijk bewogen
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Dit doet de Here Jezus erg veel verdriet dat je dit nu zegt
als hij zijn beloftes nagekomen was, had ik dit niet hoeven zeggen!
Maar goed, jij hebt schijnbaar zo'n goede relatie met hem......bid voor me, stuur hem naar me toe, laat hem doen wat hij beloofd heeft, en je bent mijn vriendje!
God laat zich verbidden staat in de bjbel, dus ga je gang!
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Het enige waar bidden toe kan leiden is een beter zelfbewustzijn. Je kan tijd maken om na te denken over wat je nodig hebt, maar ook waar je tevreden over / dankbaar voor bent. Voor dit bidden (lees: mediteren) is geen God nodig.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
CXT schreef:Het enige waar bidden toe kan leiden is een beter zelfbewustzijn. Je kan tijd maken om na te denken over wat je nodig hebt, maar ook waar je tevreden over / dankbaar voor bent. Voor dit bidden (lees: mediteren) is geen God nodig.
imho ik zie dat als methodisch,e.e.a. bij jullie zeker niet vreemd ,zie de methodiek
let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
collegavanerik schreef:ik weet zeker dat het niet zal lukken.
Kom kom, niet zo vooringenomen
Wie weet wat zijn gebeden bewerken.. Zeg Henoch, bid God maar om een leuk vrouwelijk engeltje voor Socratoteles, want hij verveelt zich vanavond
Ik zal ook even een duit in het zakje doen, wie weet heb ik succes.
Dank U lieve God, dat U Socratoteles binnen de komende drie uur zal verblijden met de komst van een willige en voor Socratoteles zeer aantrekkelijke vrouwelijke engel. Dank U lieve God dat die ontmoeting een zeer romantisch en seksueel explosieve zal zijn. Dank U lieve God, dank U!