Welk boek heb je vandaag gekocht?
Welk boek heb je vandaag gekocht?
Het leek me wel leuk om een topic te hebben waar je boeken aankaart die je dezelfde dag (of recent) hebt gekocht.
Vandaag zocht ik naar het Atheïstisch Manifest van Herman Philipse. Deze hadden ze helaas niet, maar ik heb wel twee andere interessante gekocht: Het zijn net mensen - Joris Luyvendijk (op aanraden van - ik geloof - Kitty) en Het ontstaan van soorten - Charles Darwin (eigenlijk een must-have en wel handig voor mij die eigenlijk niks van de EvoT weet).
Ik zag ook nog God is niet groot van Hitchens liggen, maar na het commentaar in het desbetreffende topic op dit forum had ik daar momenteel wat minder trek in (en twee boeken zijn alweer genoeg).
Vandaag zocht ik naar het Atheïstisch Manifest van Herman Philipse. Deze hadden ze helaas niet, maar ik heb wel twee andere interessante gekocht: Het zijn net mensen - Joris Luyvendijk (op aanraden van - ik geloof - Kitty) en Het ontstaan van soorten - Charles Darwin (eigenlijk een must-have en wel handig voor mij die eigenlijk niks van de EvoT weet).
Ik zag ook nog God is niet groot van Hitchens liggen, maar na het commentaar in het desbetreffende topic op dit forum had ik daar momenteel wat minder trek in (en twee boeken zijn alweer genoeg).
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
- collegavanerik
- Superposter
Re: Welk boek heb je vandaag gekocht?
deze?CXT schreef: Het ontstaan van soorten - Charles Darwin (eigenlijk een must-have en wel handig voor mij die eigenlijk niks van de EvoT weet).
Darwin, "het ontstaan van Soorten", Paperback | 544 Pagina's | Atlas | 2001
ISBN: 9045003473
Vertaler: Ruud Rook
Afmetingen (mm): 136x30x210 | Gewicht (gr): 552
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Als je last hebt gehad van 'de storing' van XS4ALL kan je kiezen voor een boekenbon van 20 euro.(of een staatslot, of een goed doel zoals Amnesty International, waar ik wel nog even aan heb zitten denken)
Het is hier de boekenbon geworden, dat heeft mijn moeder voor mij bepaald.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- collegavanerik
- Superposter
dan is het deze dusCXT schreef:@collegavanerik: Ja, voor 15 euro.
Hoewel, het ISBN is 9789046700259
OLYMPUS UITGEVERIJ | Ingenaaid: paperback,kaft slap, 134 x 210 mm | 544 pagina's | 2006

ik heb deze

Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
TWINTIG euro?? Ik kon maar 10 euro kiezen. En geen staatslot, maar wel een kadobon.Fenomeen schreef:Als je last hebt gehad van 'de storing' van XS4ALL kan je kiezen voor een boekenbon van 20 euro.(of een staatslot, of een goed doel zoals Amnesty International, waar ik wel nog even aan heb zitten denken)
Of een bol.com korting.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
The origin of species...gratis online (engelstalig):
http://www.questia.com/PM.qst?a=o&docId=56433984
MvG, Wim Ahlers.
http://www.questia.com/PM.qst?a=o&docId=56433984
MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)