Fokke en Sukke

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cluny
Banned

Fokke en Sukke

Bericht door Cluny »

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=18107

Ik vind ze wel leuk, Fokke en Sukke.

Vandaag kwam ik deze tegen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Erg leuk inderdaad. :lol:
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... start=1095

Fokke en Sukke zijn voor het moderatorteam van het Refoweb zo aanstootgevend dat het plaatsen van een cartoons van F&S verboden is.
De discussie over deze maatregel begint bij de eerstvermelde link.
Het refoweb is een reformatorisch forum.
Hier de homepage.
http://forum.refoweb.nl/index.php
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jeroen T
Geregelde verschijning

Bericht door Jeroen T »

Ach ja het is wel een REFOforum niet waar?
Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jeroen T schreef:Ach ja het is wel een REFOforum niet waar?
Toch blijf ik mij verbazen dat strips zoals Fokke en Sukke zoveel ophef kunnen geven bij volwassenen.
Het is volgens mij intussen 2008.
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Blijkbaar zijn ze snel geschokkeerd van een getekende piemel. Een hele kleine ook nog :lol: Wat is dr zo raar aan een piemel, elke man heeft er toch een :lol:
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes »

Atheist_1984 schreef:Wat is dr zo raar aan een piemel, elke man heeft er toch een :lol:
Nee hoor, naar schatting is 30% van alle 'mannen' wereldwijd een gemutileerd aftreksel van wat een piemel zou moeten zijn. Dit toont een minachting van onze schepping, die voornamelijk tiert onder Joden en Moslims. Die houden wel van een ziek robbertje kindermutilering. :twisted:
Plaats reactie