Om een discussie te kunnen voeren.Joe Hn schreef:Waarom? Het lijkt mij nogal onrealistisch en zinloos (en niet leuk) om voor te stellen.1000 schreef:Stel je dan maar eens voor dat we het doen..Joe Hn schreef:Er is zo veel toegestaan. Maar dat betekent niet dat we dat allemaal ook doen ...
Het is niet aan jou om een mening te hebben over wat wel en niet mag in Afghanistan. Uiteraard zul je postieve en negatieve impulsen krijgen bij alles wat je aan informatie binnenkrijgt, ik ook uiteraard, maar om te stellen dat de Afghaanse wetgeving fout is omdat het kinderen uithuwelijken toestaat vind ik behoorlijk bemoeizuchtig en getuigen va een gebrek aan relativeringsvermogen.Joe Hn schreef:Nog een keer; het is heel goed mogelijk om zaken NIET TE ACCEPTEREN en tegelijkertijd niets aan doen. Dat noemen we tolereren. Het is toch onmogelijk om overal wat aan te doen? Ik kan bij elk land ter wereld wel iets vinden wat ik niet kan accepteren. Moet ik dan maar eventjes een coup gaan plegen in elk land ter wereld? Je verhaal klopt gewoon niet.
Maar ja, je mag je mening geven.