Travian (en eventuele andere onlinespellen)

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marinus
Bevlogen

Travian (en eventuele andere onlinespellen)

Bericht door Marinus »

Hoi vrijdenkerts:

Ik ben op dit moment aan de Travian.

Dit is een MMOG waarbij je de leiding krijgt over een klein dorpje dat je moet uitbreidden. Als je dit gedaan hebt dan kun je legertjes bouwen en de andere spelers in de pan hakken. Ook kun je allianties aan gaan met andere spelers en politiek bedrijven of gewoon op een vreedzame manier uitbreiden dmv kolonisten.

Dit spel heeft als voordeel dat je niets hoeft te downloaden of te betalen. Ook kun je het vrij simpel op de achtergrond laten draaien terwijl je iets anders doet. Veel tijd kost het spelen allemaal niet,

Klik hier voor uw zoveelste verslaving

ENJOY!!

PS ik zit in speelwereld 2, 4 en de 3xsnellerwereld als Marinus Copus
Laatst gewijzigd door Marinus op 24 mar 2008 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Marinus schreef: Ik ben op dit moment aan de Travian.
ik dacht eerst dat het een antidepressivum was :D
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

collegavanerik schreef:ik dacht eerst dat het een antidepressivum was :D
Nou nu je het zegt het staat er wat ongelukkig: ik ben overigens wel helemaal in harmonie met mezelf en dolgelukkig sinds ik Travian speel.

Ik verander niets overigens want misleiding is een goede tactiek om onschuldige zieltjes te lokken, 8)
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Kochimodo
Bevlogen

Bericht door Kochimodo »

Wil je me niet meer zo laten schrikken! :shock: Ik zag allemaal medicijnen in mijn gedachten voorbij komen en vroeg me al af wat je dan hebt!

Blijkt het een spel te zijn.......Eerst even mijn hartslag en bloeddruk nu naar beneden brengen met mijn geesteskracht. :D
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Ik heb me er ooit aangemeld als Treeleaf, maar ik vond het vreselijk saai...
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Apologetus schreef:Ik heb me er ooit aangemeld als Treeleaf, maar ik vond het vreselijk saai...
Behead all those who insult Travian! :evil3: :violent1:

Hoppakee eerste fatwa van vandaag
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

Zelf speel ik geregeld Soldat. Geweldig spel, gratis te downloaden. :)

Hier te downloaden.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Apologetus schreef:Zelf speel ik geregeld Soldat. Geweldig spel, gratis te downloaden. :)

Hier te downloaden.
Ik ben niet echt goed in shooters. In feite is het zelfs zo dat ik bijna te motorisch gestoord ben om Travian te spelen. :D Zoveel actie die daar op je afkomt :o Maar ik zal er eens naar kijken. Maar eerst als een trillend wrak tot 4:00 vannacht 4 spellen trivian simultaan spelen :evil3:
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

collegavanerik schreef:
Marinus schreef: Ik ben op dit moment aan de Travian.
ik dacht eerst dat het een antidepressivum was :D
Is het ook, maar dat weten de gebruikers niet want daar worden ze somber van. Dus mondje dicht :-#
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

@Marinus: ik ben een waardeloze gamer en kan slecht tegen m'n verlies, maar Soldat is goed te doen hoor. :)
Men in Black
Samante

Bericht door Samante »

Ik vind het wel leuk om te pokeren op www.pokerstars.com.
Dat doe ik gelukkig met speelgeld, want ik bak er uiteindelijk weinig van.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Apologetus schreef:@Marinus: ik ben een waardeloze gamer en kan slecht tegen m'n verlies, maar Soldat is goed te doen hoor. :)
Ik zal er later eens naar kijken. Maar bedankt voor de tip. :)
Atheist_1984
Ervaren pen

Bericht door Atheist_1984 »

Ik heb vroeger (voor ik mn vriendin kende) veel travian gespeeld. Maar toen ik haar kende begon ik toch wel te merken hoeveel tijd dat spel vrat. Ik was er ook super veel mee bezig. Dus ben ik er mee gestopt. Ook omdat ik in een enorme oorlog was verwikkeld met mijn alliantie tegen een andere en we waren vet aan het verliezen. Maar de hoofd reden dat ik er mee stopte was omdat het teveel tijd koste. Mn vriendin is veel meer waard dan travian.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Mijn god die shit is verslavender als heroine vrees ik.
Plaats reactie