Travian (en eventuele andere onlinespellen)
Moderator: Moderators
Travian (en eventuele andere onlinespellen)
Hoi vrijdenkerts:
Ik ben op dit moment aan de Travian.
Dit is een MMOG waarbij je de leiding krijgt over een klein dorpje dat je moet uitbreidden. Als je dit gedaan hebt dan kun je legertjes bouwen en de andere spelers in de pan hakken. Ook kun je allianties aan gaan met andere spelers en politiek bedrijven of gewoon op een vreedzame manier uitbreiden dmv kolonisten.
Dit spel heeft als voordeel dat je niets hoeft te downloaden of te betalen. Ook kun je het vrij simpel op de achtergrond laten draaien terwijl je iets anders doet. Veel tijd kost het spelen allemaal niet,
Klik hier voor uw zoveelste verslaving
ENJOY!!
PS ik zit in speelwereld 2, 4 en de 3xsnellerwereld als Marinus Copus
Ik ben op dit moment aan de Travian.
Dit is een MMOG waarbij je de leiding krijgt over een klein dorpje dat je moet uitbreidden. Als je dit gedaan hebt dan kun je legertjes bouwen en de andere spelers in de pan hakken. Ook kun je allianties aan gaan met andere spelers en politiek bedrijven of gewoon op een vreedzame manier uitbreiden dmv kolonisten.
Dit spel heeft als voordeel dat je niets hoeft te downloaden of te betalen. Ook kun je het vrij simpel op de achtergrond laten draaien terwijl je iets anders doet. Veel tijd kost het spelen allemaal niet,
Klik hier voor uw zoveelste verslaving
ENJOY!!
PS ik zit in speelwereld 2, 4 en de 3xsnellerwereld als Marinus Copus
Laatst gewijzigd door Marinus op 24 mar 2008 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- collegavanerik
- Superposter
ik dacht eerst dat het een antidepressivum wasMarinus schreef: Ik ben op dit moment aan de Travian.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Nou nu je het zegt het staat er wat ongelukkig: ik ben overigens wel helemaal in harmonie met mezelf en dolgelukkig sinds ik Travian speel.collegavanerik schreef:ik dacht eerst dat het een antidepressivum was
Ik verander niets overigens want misleiding is een goede tactiek om onschuldige zieltjes te lokken, 8)
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Wil je me niet meer zo laten schrikken!
Ik zag allemaal medicijnen in mijn gedachten voorbij komen en vroeg me al af wat je dan hebt!
Blijkt het een spel te zijn.......Eerst even mijn hartslag en bloeddruk nu naar beneden brengen met mijn geesteskracht.
Blijkt het een spel te zijn.......Eerst even mijn hartslag en bloeddruk nu naar beneden brengen met mijn geesteskracht.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Behead all those who insult Travian!Apologetus schreef:Ik heb me er ooit aangemeld als Treeleaf, maar ik vond het vreselijk saai...
Hoppakee eerste fatwa van vandaag
Ik ben niet echt goed in shooters. In feite is het zelfs zo dat ik bijna te motorisch gestoord ben om Travian te spelen.
Is het ook, maar dat weten de gebruikers niet want daar worden ze somber van. Dus mondje dichtcollegavanerik schreef:ik dacht eerst dat het een antidepressivum wasMarinus schreef: Ik ben op dit moment aan de Travian.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
Samante
Ik vind het wel leuk om te pokeren op www.pokerstars.com.
Dat doe ik gelukkig met speelgeld, want ik bak er uiteindelijk weinig van.
Dat doe ik gelukkig met speelgeld, want ik bak er uiteindelijk weinig van.
Ik zal er later eens naar kijken. Maar bedankt voor de tip.Apologetus schreef:@Marinus: ik ben een waardeloze gamer en kan slecht tegen m'n verlies, maar Soldat is goed te doen hoor.
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Ik heb vroeger (voor ik mn vriendin kende) veel travian gespeeld. Maar toen ik haar kende begon ik toch wel te merken hoeveel tijd dat spel vrat. Ik was er ook super veel mee bezig. Dus ben ik er mee gestopt. Ook omdat ik in een enorme oorlog was verwikkeld met mijn alliantie tegen een andere en we waren vet aan het verliezen. Maar de hoofd reden dat ik er mee stopte was omdat het teveel tijd koste. Mn vriendin is veel meer waard dan travian.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.