Benazir Bhutto vermoord door zelfmoordaanslag

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Aan A.S. Ik weet niet of Bhuto nog in een heldere flits van realiteitszin de gelegenheid had om het 'licht' van Alladin's lamp te bewonderen?
Was het compassie met haar volk dat haar dreef naar haar heimatsland of ordinaire machtshonger, of, of?
Misschien zijn het wel de USA die belang hebben bij een blijven van Musharraf die de aanslag instigeerden?
Je kunt mensen alles wijsmaken, dus waarom dat dan ook niet?
En bovendien hebben de USA belang bij verdelende turbulentie die uitholt en verzwakt!
In Europa door islam-invoer, in Pakistan door import van iets dat een beetje op democratie leek? (zo'n aanslag gooit dan nieuwe brandstof op het vuur).
En zo mijmerde ik voort.
Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan »

appelfflap schreef:deze aanslag heeft weinig met islam te maken. .
helemaal niets te maken met Islam?, is Al_Qaida dan geen door Islam geinspireerde terroristische organisatie?

Laatste niews: Bhutto overleden door zonnedak
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Sebastiaan schreef: helemaal niets te maken met Islam?, is Al_Qaida dan geen door Islam geinspireerde terroristische organisatie?
neen, de aanslag is politiek geïnspireerd. de schuld wordt, zoals ik gisteren direct aangegeven heb, bij al qaida gelegd.

mij lijkt het aannemelijker dat Musharaf oppositiemensen heeft binnengelaten om het westen, in casu Vs, te paaien. iets met democratisering heet dat.

je moet mij eens uitleggen waarom Al qaida, volgens een Pakistaanse woordvoerder, ook sharif nog zou willen vermoorden. Dat is verdomme een mens die de sharia wil invoeren.
Je moet toch al heel achterlijk zijn om die woordvoerder te geloven.
Licentia
Contacteer:

Bericht door Licentia »

Het laatste dat ik erover las in de krant was dat ze niet daardoor was omgekomen, maar juist omdat ze voor de terreurdaad probeerde te vluchten, ze was ergens tegenaan gekomen met haar hoofd ofzo, vind het maar vaag :?
*There's always someone to blame for the things you do yourself...*
1000
Banned

Re: Benazir Bhutto vermoord door zelfmoordaanslag

Bericht door 1000 »

Sebastiaan schreef:Het beetje hoop op democratische hervormingen is daarmee vervlogen.
Waarom ben ik de enige die gelooft dat Musharraf meer democratisch/humaan is dan al die oppositie bij elkaar? Mensen doen alsof dit een verlies is voor Pakistan. Deze vrouw - vreselijk voor haar, dat wel - was geen haar beter dan Musharraf. Waarschijnlijk was ze nog veel corrupter en meedogenlozer dan Musharraf.

Wie gelooft er nu echt in democratie in een land met 165 miljoen inwoners, 4 verschillende volkeren en 250 verschillende stammen?
Plaats reactie