Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
HierEnNu doet vaker een moderatie oproep. Zulks komt zijns inziens een goed gesprek ten goede.
Duidelijk is dat hij de frustraties/emoties er niet uit weet te filteren.
Zulks is jammer
Duidelijk is dat hij de frustraties/emoties er niet uit weet te filteren.
Zulks is jammer
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Lezen Mus, goed lezen! Doe zelf wat gij een ander gebiedt ...Mus schreef: ↑16 feb 2025 09:20
Ps: jou dreiging dat je vind dat de moderatie mij van dit forum moet verwijderen maakt mij overigens wel bang want je zou zomaar eens je zin kunnen krijgen, ik ben niet zo’n grote meid namelijk als enige afgezant van de Palestijnen op dit forum, die jij voortdurend maar de mond wilt snoeren met het voortdurend verdraaien van wat ik geschreven heb. Over geen tegengeluid kunnen verdragen gesproken.
... want ik schreef:
Ik lees daar geen dreiging, maar een mening. En boverndien schreef ik nietHierEnNu schreef: ↑16 feb 2025 07:26
Hierbij spreek ik dan ook de hoop uit, dat ook Moderating vindt dat jij alle perken van Freethinkers hiermee te buiten bent gegaan, want zulks hoort hier niet thuis. Niet alleen omdat zulks dit forum onwaardig is, maar kennelijk besef je zelf niet eens dat je aan het dreigen bent. Of toch wel?
dat ik van mening ben dat de moderatie jou van dit forum moet verwijderen. Jij wel?
Wat mij betreft geeft Moderating jou zelfs geen waarschuwing, maar ik hoop wel dat ze
jou tot de orde roepen en nog veel liever heb ik dat je stopt met dreigende taal. Dan
hoeft Moderating sowieso niets te overwegen, toch? Ik heb geen melding gemaakt hoor!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
.
Zoals een paar keren gemeld door mij, ik wilde hem even helpen omdat lanfy er naar vroeg. Met de bron N.B.!!. Geen standpunt. Zulks kán, dacht ik.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:20Klopt. Ik hielp hem even. Bron staat erbij.HierEnNu schreef: ↑16 feb 2025 04:14
UNRWA dient ontmaneld te worden!
Gerard R. schreef: ↑15 feb 2025 22:47 @ lost and not found yet! Dit vond ik met AI https://deepai.org/chat daarover:Wat jij vond is een brouwsel van AI en
kan daardoor niet worden gezien als onderbouwing van een standpunt.
Maar goed, ik zal niet meer helpen via AI. Ook niet zonder AI. Maar het is wel heel typisch, dat je als je wat plaatst hier, dat
dat alleen kan als je 'een standpunt' hebt. Wist ik niet. Dat is een standpunt.
Ik begrijp dus dat je als je bv. 'Goed nieuws' hebt, dat je daarbij dan een standpunt dient te formuleren??
Of iets in 'Wetenschap' wilt plaatsen? Enz.? Zo niet, dan word je tot de orde geroepen?? Waarvan akte.
¥¥ Van kwaad tot erger...
Vind je de regels niet duidelijk?Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:42 Zoals een paar keren gemeld door mij, ik wilde hem even helpen omdat lanfy er naar vroeg. Met de bron N.B.!!. Geen standpunt. Zulks kán, dacht ik.
Maar goed, ik zal niet meer helpen via AI. Ook niet zonder AI. Maar het is wel heel typisch, dat je als je wat plaatst hier, dat
dat alleen kan als je 'een stanpunt' hebt. Wist ik niet.
Ik begrijp dus dat je als je bv. 'Goed nieuws' hebt, dat je daarbij dan een standpunt dient te formuleren??
Of iets in 'Wetenschap' wilt plaatsen? Enz.? Zo niet, dan word je tot de orde geroepen?? Waarvan akte.![]()
In Feedback krijg je misschien antwoord?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
.
.
Als ik iemand wil helpen ga ik dat gewoon doen. Of jij zulks leuk vindt of niet. En ik had expliciet aangegeven waar het gewraakte vandaan kwam https://deepai.org/chat , ik had het ook kunnen herschrijven en niet laten weten wat de bron was.HierEnNu schreef: ↑16 feb 2025 10:55Vind je de regels niet duidelijk?Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:42 Zoals een paar keren gemeld door mij, ik wilde hem even helpen omdat lanfy er naar vroeg. Met de bron N.B.!!. Geen standpunt. Zulks kán, dacht ik.
Of iets in 'Wetenschap' wilt plaatsen? Enz.? Zo niet, dan word je tot de orde geroepen?? Waarvan akte.![]()
En ik geef HierEnNu gewoon antwoord hier en nuj.
Mijn standpunt over UNRWA overigens is dat het mij een monsterlijke misdaad is, dat zo'n apparaat kapot wordt
gemaakt. Velen zijn er existentieel afhankelijk van. En dat er Hamas-aanhangers in zaten is dan weer wat anders.
In elke organisatie zitten mensen die de je daar niet wilt hebben. Lang niet altijd te voorkomen tot je het merkt.
.HierEnNu schreef: ↑16 feb 2025 08:36Ik schrijf over al jouw loze beweringen die jij weigert te onderbouwen.
Zo ook deze beschuldiging waarvoor je geen bewijzen levert en
bovendien, al is het exact zo gebeurt:
dan nog staat alles wat ik tegenwierp als een huis overeind!
Sterk argument weer, althans, voor sommigen hier!Mus schreef: Ik ga ff een potje janken als u dat niet erg vind…
Wat mij betreft ben je met je Goede Tijden Slechte Tijden en
liefje hier en schatje daar al lang door de mand gevallen!
Huil maar vast een potje, en als strak de oorlog wordt voortgezet omdat Hamas&CO
de gegijzelden niet vrijgeeft en zichzelf niet onvoorwaardelijk overgeeft,
en jouw neefje zich medeschuldig maakt aan nog een 100.000 gesneuvelde Gazanen:
dan huil ik een potje met je mee!
Echter, zodra Hamas&Co definitief is geneutraliseerd? Dan vier ik feest!
Staakt het vuren HierEnNu.
Samen met jouw andere bijdragen vanochtend lijk je wel een AI machine met foute input.
Bewijs eisen?
Het lijkt alsof je niet weet waarover je praat.
Of is dit de manier van denken en schrijven, die zoveel mogelijk hebt geprobeerd te verbergen?
Er zijn momenten en situaties waar het woord discussie even niet te pas komt.
We zijn mensen onder elkaar.
Samen met jouw andere bijdragen vanochtend lijk je wel een AI machine met foute input.
Bewijs eisen?
Het lijkt alsof je niet weet waarover je praat.
Of is dit de manier van denken en schrijven, die zoveel mogelijk hebt geprobeerd te verbergen?
Er zijn momenten en situaties waar het woord discussie even niet te pas komt.
We zijn mensen onder elkaar.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Stop ook eens met ongevraagde adviezen.
En het verwijzen naar moderatie, zeker als die de zaak al geregeld heeft, zoals in dit geval.
En het verwijzen naar moderatie, zeker als die de zaak al geregeld heeft, zoals in dit geval.
@Mus
Hopelijk lees je volkskrant, want ik kan de betaalmuur niet omzeilen. Een kolfje naar je hand en ik kan er helemaal achter staan.
http://digitalekrant.volkskrant.nl/volk ... rm=android
Israël zegt dat het Palestijns verzet wil breken. Schrijver Ramsey Nasr ziet vooral dat het weefsel van een samenleving, een cultuur, wordt geannihileerd. Is het als Palestijn mogelijk géén verzet te plegen, vraagt hij zich af.
"De bottomline is dit: er is geen manier waarop een Palestijn géén verzet kan plegen, omdat er geen manier is waarop Israël een Palestijn in Palestina zijn eigen leven zal laten leiden, minding his or her own business."
Hopelijk lees je volkskrant, want ik kan de betaalmuur niet omzeilen. Een kolfje naar je hand en ik kan er helemaal achter staan.
http://digitalekrant.volkskrant.nl/volk ... rm=android
Israël zegt dat het Palestijns verzet wil breken. Schrijver Ramsey Nasr ziet vooral dat het weefsel van een samenleving, een cultuur, wordt geannihileerd. Is het als Palestijn mogelijk géén verzet te plegen, vraagt hij zich af.
"De bottomline is dit: er is geen manier waarop een Palestijn géén verzet kan plegen, omdat er geen manier is waarop Israël een Palestijn in Palestina zijn eigen leven zal laten leiden, minding his or her own business."
Laatst gewijzigd door dikkemick op 16 feb 2025 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hoeft niet overal uitgebreid antwoord op te geven, zeker als de zaak al is behandeld.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:59Als ik iemand wil helpen ga ik dat gewoon doen. Of jij zulks leuk vindt of niet. En ik had expliciet aangegeven waar het gewraakte vandaan kwam https://deepai.org/chat , ik had het ook kunnen herschrijven en niet laten weten wat de bron was.HierEnNu schreef: ↑16 feb 2025 10:55Vind je de regels niet duidelijk?Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:42 Zoals een paar keren gemeld door mij, ik wilde hem even helpen omdat lanfy er naar vroeg. Met de bron N.B.!!. Geen standpunt. Zulks kán, dacht ik.
En ik geef HierEnNu gewoon antwoord hier en nuj.![]()
Natuurlijk hoef je niet bij elk gegeven wat je aanreikt binnen een discussie een standpunt te verkondigen.
Een eigen mening als motivatie voor wat je wil zeggen is ook prima.
Haal je een mening van het net, dan wensen we daarvan wel een bron en dat is niet AI.
Ik ben het helemaal met je eens.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 10:59Mijn standpunt over UNRWA overigens is dat het mij een monsterlijke misdaad is, dat zo'n apparaat kapot wordt gemaakt. Velen zijn er existentieel afhankelijk van. En dat er Hamas-aanhangers in zaten is dan weer wat anders.
In elke organisatie zitten mensen die de je daar niet wilt hebben. Lang niet altijd te voorkomen tot je het merkt.
Zeker vanwege deze situatie, waarin ze al jaren nodig zijn voor hulp en dan ook niet om Hamas heen konden, daar die werkelijk overal een vinger in de pap hebben.
Het is dan vaak een overwegen, waarom zij kwamen om hulp te bieden en wat hun prioriteiten zijn.
Zij zijn er nooit om politieke redenen, maar om menselijke hulp te bieden, daar waar nodig is.
En natuurlijk zijn zij ook slechts mensen.
Fijn dat je dat schrijft Maria, en juist dát gaat, zéker in deze draad wel heel erg verloren zo op z'n tijd.Maria schreef: ↑16 feb 2025 12:07Ik ben het helemaal met je eens.
Zeker vanwege deze situatie, waarin ze al jaren nodig zijn voor hulp en dan ook niet om Hamas heen konden, daar die werkelijk overal een vinger in de pap hebben.
Het is dan vaak een overwegen, waarom zij kwamen om hulp te bieden en wat hun prioriteiten zijn.
Zij zijn er nooit om politieke redenen, maar om menselijke hulp te bieden, daar waar nodig is.
En natuurlijk zijn zij ook slechts mensen.
Je maakte er een potje van met je quotes.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 14:15Fijn dat je dat schrijft Maria, en juist dát gaat, zéker in deze draad wel heel erg verloren zo op z'n tijd.Maria schreef: ↑16 feb 2025 12:07Ik ben het helemaal met je eens.
En natuurlijk zijn zij ook slechts mensen.![]()
Hersteld voor zover mogelijk.
Je bijdrage ervoor kon ik niet herstellen en was bovendien overbodig, want al eerder uitgebreid beschreven.
Dus verwijderd.
Soms zijn mensen erg korte termijn denkers.
Anderen gaan zo lang op hun strepen staan, dat dat alleen al irriteert.
Ik kijk toch voortdurend of alles goed staat. Vreemd.. En sorry.Maria schreef: ↑16 feb 2025 14:30Je maakte er een potje van met je quotes.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 14:15Fijn dat je dat schrijft Maria, en juist dát gaat, zéker in deze draad wel heel erg verloren zo op z'n tijd.Maria schreef: ↑16 feb 2025 12:07
Ik ben het helemaal met je eens.
En natuurlijk zijn zij ook slechts mensen.![]()
![]()
Je bijdrage ervoor kon ik niet herstellen en was bovendien overbodig, want al eerder geschreven.
Ik schrijf ook wel van smartphone zo af en toe, misschien dat daar wat fout gaat..? Maar dan zou ik het moeten
zien in het voorbeeld (wat ik zeer frekwent hanteer!)
Je liet mijn tekst door HierEnNu schrijven en je quote van mij was leeg.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 14:32Ik kijk toch voortdurend of alles goed staat. Vreemd.. En sorry.Maria schreef: ↑16 feb 2025 14:30Je maakte er een potje van met je quotes.![]()
Je bijdrage ervoor kon ik niet herstellen en was bovendien overbodig, want al eerder geschreven.
Ik schrijf ook wel van smartphone zo af en toe, misschien dat daar wat fout gaat..? Maar dan zou ik het moeten
zien in het voorbeeld (wat ik zeer frekwent hanteer!)
Hoe dat kon weet ik ook niet.
Geen idee, maar het wordt steeds raarder... Ik denk dat ik zulks niet doeMaria schreef: ↑16 feb 2025 14:52Je liet mijn tekst door HierEnNu schrijven en je quote van mij was leeg.Gerard R. schreef: ↑16 feb 2025 14:32Ik kijk toch voortdurend of alles goed staat. Vreemd.. En sorry.Maria schreef: ↑16 feb 2025 14:30
Je maakte er een potje van met je quotes.![]()
zien in het voorbeeld (wat ik zeer frekwent hanteer!)![]()
Hoe dat kon weet ik ook niet.
Ik controleer voortdurend.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Als gezegd, is het m.i. moreel verwerpelijk om je eigen neefje als argumentum ad misericordiam in te zetten om je punt te maken en tegelijkertijd anderen te beschuldigen van harteloosheid als ze terecht Hamasterroristen, niets ontziende moordmachines - zoals blijkbaar je eigen neefje - liever vernietigd zien. Als je je argument niet kunt maken zonder emotionele chantage, heb je simpelweg geen poot om op te staan.
Zionist