Sararje schreef:Ja heel fijn, maar toon maar eerst die Allah van je aan, daarna praten we verder, goed? En ajb niet spammen op dit forum want zo kennen we er nog een paar.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’Epicurus (341-271vc)
moeten de moslims niet hun eigen "evangelisatie"hoekje hebben, anders krijgen we hier een geloofsstrijd tussen orthodoxe christenen en moslims.
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Mss kan er ook onmiddellijk een nieuw subforum worden aangemaakt "Proselitisten-plekje"
(toch maar snel eens herhalen voor het weer over het hoofd wordt gezien)
Henoch, zou je eens kunnen verklaren waarom Jezus vindt dat je slaven mag houden en zelfs hard mag slaan?
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
islamwomen schreef:
We weten dat Allah bestaat door:
De getuigenis die we hebben afgelegd tegenover Allah door ons bestaan op de Aarde.
De Fitrah de natuurlijke aanleg van de mens.
De Boeken en de Profeten die gestuurd zijn.
De wonderen van de schepping.
en wat vooral heel erg belangrijk is is de koran, heb jij die wel eens gelezen??
Van kaft tot kaft, je weet toch dat hij niet in chronologische volgorde staat maar op lengte is gesorteerd? Ik heb laatst nog eens de koe ( سُوۡرَةُ البَقَرَة ) nagelezen, is niet echt aardig wat de profeet daar over ons ongelovigen neerschrijft.
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Collega van Erik: Ik vind dat ale gelovigen samen het eerst maar moeten uitvechten welke god nou de ware is, pas daarna wil ik overwegen misschien iets met die ene god te maken te hebben.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ach... daar hof je weinig voor te doen...
Moslims zullen zichzelf ooit eens uitroeien, of de VS zal dat doen, en als er teveel christenen als Henoch gaan rondlopen, zullen ze die uiteindelijk op een onbewoond eilnd neerdumpen, zodat ze alleen elkaar nog kunnen lastigvallen met hun godsdienstwaanzinnige beelden.
martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
robindr schreef:Henoch, zou je eens kunnen verklaren waarom Jezus vindt dat je slaven mag houden en zelfs hard mag slaan?
Op domme, irrelevante vragen ga ik niet in!
Henoch, Jij kent Het Woord toch?
Dat is niet irrelevant.
Doch jij bent niet in staat om deze vraag te beantwoorden.
Ga iets nuttigs doen.
Zoek een baan!
Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
robindr schreef:Henoch, zou je eens kunnen verklaren waarom Jezus vindt dat je slaven mag houden en zelfs hard mag slaan?
Zo, cursusje ad hominem weer aan het volgen Henoch, zo kennen we je weer!
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Ach Islamwoman is al weg geloof ik. Ik geloof inderdaad niet in deze Zoonloze religie, vol van plagiaat uit het O.T. en leugens over de betrouwbaarheid van de Injeel (N.T.).
Als Moslims de ogen geopend worden dat Allah niet gelijk is aan de God van de Bijbel; maar dat God een liefhebbende Vader is, en Isa méér is dan een profeet alleen, maar ook hun Verlosser (die hen kan redden van de hel), dan bekeren zij zich tot Jezus Christus met grote vreugde!
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij." (Johannes 14:6)
en wat vooral heel erg belangrijk is is de koran, heb jij die wel eens gelezen??
Van kaft tot kaft, je weet toch dat hij niet in chronologische volgorde staat maar op lengte is gesorteerd? Ik heb laatst nog eens de koe ( سُوۡرَةُ البَقَرَة ) nagelezen, is niet echt aardig wat de profeet daar over ons ongelovigen neerschrijft.
Islamwomen, waarom denk je dat de Koranverzen die in Medina zijn geopenbaard zoveel vijandiger en haatdragender zijn tegenover de anders/niet gelovigen dan de verzen die in Mekka zijn geopenbaard? (Als je de Koran chronologisch leest wordt je dat duidelijk)
Heb je daar een verklaring voor?
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
biajas schreef:en als er teveel christenen als Henoch gaan rondlopen, zullen ze die uiteindelijk op een onbewoond eilnd neerdumpen, zodat ze alleen elkaar nog kunnen lastigvallen met hun godsdienstwaanzinnige beelden.
martha
Ik vind dit nogal onvriendelijk van je Martha! Dat is niet wat de Heer wil..... toch!
"Jezus zeide: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij." (Johannes 14:6)
Beste Henoch,
Kan je me eens uitleggen waarom dit een domme en irrelevante vraag is?
- Carl Sagan -
Henoch schreef:Ach Islamwoman is al weg geloof ik. Ik geloof inderdaad niet in deze Zoonloze religie, vol van plagiaat uit het O.T. en leugens over de betrouwbaarheid van de Injeel (N.T.).
Nee hoor, ze komt hier nog wel eens. Maar zowiezo, waarom geloof je niet in deze zaken? Heb je soms aanwijzingen hiervoor?
Als Moslims de ogen geopend worden dat Allah niet gelijk is aan de God van de Bijbel; maar dat God een liefhebbende Vader is, en Isa méér is dan een profeet alleen, maar ook hun Verlosser (die hen kan redden van de hel), dan bekeren zij zich tot Jezus Christus met grote vreugde!
Als Christenen de ogen geopend worden dat God niet gelijk is aan Allah van de Koran; maar dat Allah een vredelievende god is, en Mohammed méér is dan een profeet alleen, maar ook hun Verlosser (die hen kan redden van de hel), dan bekeren zij zich tot Mohammed met grote vreugde!