Hier kun je allerlei zaken kwijt die van invloed zijn op of te maken hebben met cultuur. Bijvoorbeeld culturele gebruiken, taal, beschavingsgeschiedenis, maar ook kunst, architectuur of muziekgeschiedenis.
Peter van Velzen schreef: ↑14 nov 2018 02:54
[ Pla Soe-sjie (een van haar lekkerste prestaties).
Peter... ben je nou aan het opscheppen of valt er nog wat op te scheppen?
Ik kan flink opscheppen, maar als ik het over Kesinee's kookprestaties hebt, zijn superlatieven soms ontoerijkend. Maar ze eet - anders dan de Thai's uit Isan géén insecten.
Peter van Velzen schreef: ↑17 nov 2018 10:49
Ik kan flink opscheppen, maar als ik het over Kesinee's kookprestaties hebt, zijn superlatieven soms ontoerijkend.
En het recept van Pla Soe-sjie is zeker geheim?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Ik kan flink opscheppen, maar als ik het over Kesinee's kookprestaties hebt, zijn superlatieven soms ontoerijkend.
Ik weet het niet. Mijn Thais en haar Nederlands schieten te kort vppr dergelijk details. Ik vermoed echter dat een liefhebbende vrouw een onmisbaar ingrediënt is. Het bevat in elk geval geen insecten.
Ik vermoed echter dat een liefhebbende vrouw een onmisbaar ingrediënt is.
Dat idee had ik ook al.
Een beetje handig in potten en pannen kunnen roeren lijkt me ook een onmisbaar ingrediënt.
Conclusie; je moet niet het recept opsturen maar Kesinee.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Petra schreef: ↑19 nov 2018 06:35
Dat idee had ik ook al.
Een beetje handig in potten en pannen kunnen roeren lijkt me ook een onmisbaar ingrediënt.
Conclusie; je moet niet het recept opsturen maar Kesinee.
Geen denken aan.
En de pygmeeën krijgen haar ook niet!
Laat ze maar lekker maden eten.