Maar op een bepaald moment komt er een ontwerp-verkiezingsprogramma enz in de aanloop van de volgende verkiezingen. Zou de PvdA het dan nog kunnen maken om als seculiere partij nog langer vast te houden aan een wet getiteld de "Wet op de Smalende Godslastering" ?
Kan de PvdA het maken art. 147 nog langer te steunen.
Moderator: Moderators
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Kan de PvdA het maken art. 147 nog langer te steunen.
2 weken nadat Donner naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh
pleitte om de Wet op de Smalende Godslastering nieuw leven in te blazen
werd in de Tweede Kamer door een verbaasd D'66 Kamerlid het wetsvoorstel ingediend om die wet maar af te schaffen. Dit werd echter verworpen door SGP, CU, CDA én PvdA. De laatste partij gaf als reden op dat "het niet het juiste moment is om over die wet te stemmen". Dat moment is blijkbaar nog steeds niet gekomen want de PvdA laat het (verstandigsgewijs ? ) het er maar lekker bij zitten.
Maar op een bepaald moment komt er een ontwerp-verkiezingsprogramma enz in de aanloop van de volgende verkiezingen. Zou de PvdA het dan nog kunnen maken om als seculiere partij nog langer vast te houden aan een wet getiteld de "Wet op de Smalende Godslastering" ?
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Re: Kan de PvdA het maken art. 147 nog langer te steunen.
Gelukkig zijn de brandstapels van de inquisitie verdwenen, maar Donner kan in principe met wetsartikel 147 nog steeds iedere ongelovige die zijn open open doet in de bak stoppen of voorzien van een enkelbandje.Akkersloot schreef:2 weken nadat Donner naar aanleiding van de moord op Theo van Goghpleitte om de Wet op de Smalende Godslastering nieuw leven in te blazen
Het schuldoffer, en wel in zijn weerzinwekkendste, meest baarbaarse vorm,
het offer van de onschuldige voor de zonden van de schuldigen!
Welk een huiveringwekkend heidendom!
(F. Nietzsche )
het offer van de onschuldige voor de zonden van de schuldigen!
Welk een huiveringwekkend heidendom!
(F. Nietzsche )
PvdA
We kunnen de PvdA wel bestoken met mailtjes , en ze vertellen dat we ze laf vinden , maar ik heb het idee dat , sinds Wouter Bos fractie voorzitter en lijsttrekker is , lafheid in de PvdA als een verdienste wordt gezien ... ik ben bang dat ze boze mail betreffende lafheid als een compliment zullen zien
groetjes Pieps
groetjes Pieps
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
Frank Zappa
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Wouter Bos ligt toe.
De PvdA staat vooralsnog voor haar zaak: http://www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/1441
In het forum daar blijken berichten te zijn verwijderd. En zo'n fascistische aktie willen ze dus met die wet op de smalende godslastering door trekken naar heel onze samenleving.
In het forum daar blijken berichten te zijn verwijderd. En zo'n fascistische aktie willen ze dus met die wet op de smalende godslastering door trekken naar heel onze samenleving.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
-
Alexander Hartmans
Het beste zou zijn om het gehele artikel 147 en aanverwante artikelen te schrappen. Christelijk Nederland is wel gebaat bij dit artikel, eveneens de islam. Toch ben ik van mening dat er geen sprake kan zijn van godslastering als er geen god zou bestaan. Ik zeg "zou", want het tegendeel is even fragiel. Men kan pas spreken over godslastering als een god zou bestaan. De PvdA hult zich in onschuld, en kijk alleen naar hun eigen belang, want zij willen niemand voor de voeten lopen, en dat getuigt van huichelachtig gedrag.
Alles heeft een tegenpool.
Alexander Hartmans (2005).
Alexander Hartmans (2005).
Re: PvdA
Hoi Pieps,pieps schreef:We kunnen de PvdA wel bestoken met mailtjes , en ze vertellen dat we ze laf vinden , maar ik heb het idee dat , sinds Wouter Bos fractie voorzitter en lijsttrekker is , lafheid in de PvdA als een verdienste wordt gezien ... ik ben bang dat ze boze mail betreffende lafheid als een compliment zullen zien![]()
groetjes Pieps
De pvda is verworden tot een laffe regentenpartij. Wouter Bos droomt van zijn eigen uitverkiezing en durft geen standpunt in te nemen. Men denkt hardop dat alles wat wrevel oproept maar vermeden moet worden. Want vindt jij dat ze oppositie voeren?
Het blijkt zelfs dat men ideologisch gezien meer rechts is dan links. Ook in het ID-debat was het door mij en enkele anderen niet mogelijk om iemand van de PVDA hierover aan te spreken. In tegenstelling tot D'66 waar de deuren opengingen en men graag meer wilden weten over de diepere achtergronden.
De PVDA-poliitici verschuilden zich achter de opstelling dat men geen geschikte personen in de kamer hadden die zich kunnen manifesteren op dit soort terreinen.
Dus als wij binnenkort een PVDA-kamerlid tegenkomt op maatschappelijke (doorbetaalde € 95.000) stage bij "De vereniging tot behoud van de huismus" dan kunnen wij weleens een opmerking maken over de angst die regeert bij de PVDA. Partij van de Angsthazen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik vind eigenlijk weinig politieke partijen nog geloofwaardig. Het lijkt erop dat hun drang naar populariteit door enkel woorden groter is dan het nakomen van deze woorden. Het hele spel wat men speelt genaamd "kijk eens hoe goed wij zijn" met name naar europe, lijkt boven het welzijn van de burger te gaan. het word tijd voor drastische veranderingen in de politiek. Oprotten met die bureaucratische ratten, en weer idealisten op die plekken. Hoe kan het toch in vredesnaam dat balkenende2 nog steeds bestaat??
Ik twijfelde een hele tijd over de intelligentie en het voorkomen van Wilders, maar voor mij is het het enige alternatief.
Ik twijfelde een hele tijd over de intelligentie en het voorkomen van Wilders, maar voor mij is het het enige alternatief.
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
Re: Kan de PvdA het maken art. 147 nog langer te steunen.
Donner heeft aan een kant gelijk. Soms kun je nog beter in de gevangenis zitten, dan dat je vogelvrij bent zoals Theo v. Gogh dat was.Kalebas schreef:Gelukkig zijn de brandstapels van de inquisitie verdwenen, maar Donner kan in principe met wetsartikel 147 nog steeds iedere ongelovige die zijn open open doet in de bak stoppen of voorzien van een enkelbandje.Akkersloot schreef:2 weken nadat Donner naar aanleiding van de moord op Theo van Goghpleitte om de Wet op de Smalende Godslastering nieuw leven in te blazen