appelfflap schreef:inderdaad pointer
je bent waar je wil zijn

jij kunt beweren wat je wil en wij moeten dan maar het werk leveren om al je achterlijke, bekrompen en stupide ideetjes te weerleggen.
ik lees hier:
achterlijke, bekrompen en stupide ideetjes
appelfflap schreef:de kapers zaten op het vliegtuig want ze zijn gefilmd. dat is aangetoond
Nee ze zijn niet gefilmd en dat is juist zo vreemd, omdat er vele camera's zijn, waarvan de meeste bij elke desk en counter - die een beter beeld zouden geven van de betreffende reizigers - en ze zijn zeker niet gefilmd in de vliegtuigen, net zomin als de geregistreerde passgiers en de crews of bij het betreden daarvan.
appelfflap schreef:je kapers zijn er op geraakt dmv valse paspoorten. 1 van de makers heeft dit zelf bekend. dat jij niet weet onder welke naam ze ingecheckt hebben is niet mijn zaak
Ik heb het bewijs geleverd dat er geen valse identiteitsbewijzen zijn gebruikt omdat alle passagiers en crew-leden op de lijsten authentiek bleken te zijn. Natuurlijk is het voor de officiële complottheorie noodzakelijk dat mijn cliënten op die lijsten staan, onder hun eige of onder een valse mnaam, dat maakt niet uit, maar ze staan er gewoon niet op en ze kunnen ook niet opzettelijk verwijderd zijn want de lijsten waren er al, voordat de FBI met hun lijst van 19 verdachte personen (mijn cliënten dus) aan kwam kakken. Don't blame the FBI, ze kwamen er toch nog opvallend vlot mee, gezien het feit dat de passagierslijsten geen enkel aanknopingspunt boden, omdat alle namen daarop authentiek bleken te zijn - dus van bestande personen die allemaal nagetrokken konden worden - en dan heb je daar niets aan.
appelfflap schreef:er zijn telefoontjes gepleegd vanuit de vliegtuigen.
het kan nu en het kon toen. wil je dit ontkennen be my guest. er zijn tenslotte ook nog steeds mensen die denken dat de aarde plat is en die laten we ook maar doen.
Jij volgt de discussie daarover niet, noch lees je mijn antwoorden op jouw vragen, waardoor je voortdurend in hehaling valt, zonder iets nieuws toe te voegen. Vandaar dat jij schrijft:
appelfflap schreef:we zijn nu 17 pagina's verder en nog steeds geraak je niet verder dan:
het is een complot.
Dat staat niet in mijn tekst al zal ik het niet ontkennen en indirect zou je dat kunnen opmaken uit mijn algemene omschijving van complotten. Dat het een complot is, ongeacht wie er shuldig aan is, is wel duidelijk, lijkt mij dus daarover hoeven wij niet te discussiëren. Het is absurd te beweren dat er op al die pagina's niet meer in mijn tekst staat dan: het is een complot. Kennelijk is hier sprake van bewustzijnsvernauwing, want anderen zien dat er wél meer staat en daar gaan ze dan op in.
Het zal voor alle redelijk denkende mensen duidelijk zijn, dat weten hoeveel mensen bij dit complot betrokken zijn niet relevant is voor de schuldvraag m.b.t. tot mijn cliënten die afhangt van de vraag of eigenlijk wel bewezen kan worden, of zelfs maar aannemelijk kan worden gemaakt, dat zijn in die vliegtuigen waren bij het opstijgen daarvan.
Daar is geen registratie van. Dus om speciaal voor jou nog eens te herhalen waar ik ben:
- 1. Onder de geregistreerde inzittenden was niemand met een valse identiteit.
2. Onder de geregistreerde inzittenden komen mijn cliënten niet voor.
3. De beweerde gsm-telefoontjes konden technisch gesproken niet plaatsvinden vanuit de vliegtuigen
4. en er bestaat geen registratie van die eventueel als bewijs zou kunnen dienen.
5. Als kapers onder de inzittenden zouden mijn cliënten niet hebben kunnen overleven.
Als Osama bin Laden erachter zit is het ook een complot en ik verdedig Osama bin Laden niet, want die wordt niet officieel verdacht van betrokkenheid bij 9/11 en hij wordt er ook niet voor gezocht. Indien Osama bin Laden wél betrokken zou zijn, dan is het volgende bericht relevant:
While flying south along the Hudson River, Flight 11 passes almost directly over the Indian Point nuclear power plant in Buchanan, NY, about 30 miles north of New York City. [New York Times, 4/4/2002; Bergen Record, 4/7/2002] The New Yorker will later comment, “An attack on a nuclear power plant would seem to fulfill, almost perfectly, al-Qaeda’s objective of using America’s technology against it,” and the New York Times will report, “Everyone within at least a 50-mile radius would be in danger if something terrible happened at Indian Point. That 50-mile radius contains more than 7 percent of the entire population of the United States—20 million people.” [New York Times, 4/4/2002; New Yorker, 2/24/2003]
appelfflap schreef: jammer genoeg ben je te laf om hier verder op in te gaan en speel je nu een debiel spelletje van advocaat en beklaagden om nergens te moeten op ingaan.
Nee, lafheid is wat jij van mijn verwacht, omdat je mijn uitleg niet durft te lezen, maar ik ben niet bang voor het opschrijven van mijn standpunt ten aanzien van de verdere verwikkelingen. De aanwezigheid van mijn cliënten in die vloiegtuigen bij jhet opstijgen is echter van essentieel belang voor de hele conceptie van het debat. Die aanwezigheid is nog steeds niet bewezen en kán ook niet bewezen worden. Dit wordt steeds over het hoofd gezien, omdat de verdere verwikkelingen zoveel aandacht opeisen. Maar als je de discipline kunt opbrengen, om dit essentiële punt nader te beschouwen, zie je dat het volledig in de lucht hangt en bovendien hoogst onwaarschijnlijk is. Het is niet een los of bijkomend feitje, dat blijkt, dat mijn cliënten niet in die vliegtuigen gezeten hebben bij het opstijgen. Dat heeft een enorme betekenis voor het vervolg. Je kunt er niet zomaar overheen stappen en dat moet je inzien als je je hersens gebruikt. Of houd jij bewijs tegen mijn stellingen achter? Beschik jij als enige over registraties die de FBI niet kon vinden? Het is dus noodzakelijk om mijn bewijsvoering, dat ieder bewijs, van de aanwezigheid van mijn cliënten in die vliegtuigen bij het opstijgen, daarvoor ontbreekt, te weerleggen met bewijs van het tegendeel. Ik heb er begrip voor dat deze waarheiod niet comfortabel is voor mijn opponenten en vele andere true believers. Dat bewijs, dat ik en een kleine groep, die ook dit aspect opgemerkt en bestudeerd hebben, ongelijk hebben, heeft niemand tot nu toe kunnen vinden, hoewel er vele pogingen zijn gedaan, om alsnog uit niets bewijzen daarvoor de creëren. Maar de officiële registraties zijn niet te vervalsen en er zouden geheel toevalig talloze camera's eventjes uitgevallen zijn, niet bij opnamen van de geregistreerde passagiers overigens, die allemaal door drie camera's zijn waargenomen, maar naar door enkele officials beweerd wordt, wél steeds als een cliënt van mij voor die camera's verscheen, hoewel dat niet eens beweerd wordt van al mijn cliënten en daar tóch geen beelden van zijn.
appelfflap schreef:Ik stel voor dat Pointer nu zijn kaarten op tafel legt, zodat die stompzinnige topic op slot kan.
Hier zijn nog enkele kaarten:
When asked why Osama bin Laden’s wanted poster only mentions his alleged involvement in the East African embassy bombings, but not 9/11, Rex Tomb of the FBI’s public affairs unit says, “The reason why 9/11 is not mentioned on Osama bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting bin Laden to 9/11.” [Milli Gazette, 6/11/2006] The Washington Post will later pick up this story and say that bin Laden’s alleged involvement in the 9/11 operation is not mentioned on the poster because he has not been indicted for it (see August 28, 2006).
The Washington Post notes that Osama bin Laden has still not been indicted for his alleged role in 9/11 and that his entry in the FBI’s Ten Most Wanted list only mentions his involvement in the 1998 African embassy bombings. The FBI says the reason bin Laden is not officially wanted for 9/11 or the bombing of the USS Cole is that he has not yet been charged with involvement in the operations by the US. Bin Laden’s entry on a separate list, of the 25 most wanted terrorists, also fails to mention his alleged involvement in 9/11. According to the Post, “The curious omission underscores the Justice Department’s decision, so far, to not seek formal criminal charges against bin Laden” for 9/11. [Washington Post, 8/28/2006]
Ook Osama bin Laden is het ontgaan, dat mijn cliënten part noch deel hebben aan de gebeurtenmissen van 9/11 of hij speelt het spelletje van de officiële complottheorie mee, wat eigenlijk het meest waarschijnlijk is, dunkt mij. Dat heeft hem enorm veel publiciteit bezorgd waarmee hij zijn voordeel kan doen.
Osama bin Laden makes a new video statement about 9/11, again denying the US has enough evidence against him to warrant an attack on Afghanistan (see September 16, 2001 and September 28, 2001), which he calls “a vicious campaign based on mere suspicion.” However, in what Professor Bruce Lawrence calls “his most extended and passionate celebration of the hijackers of 9/11,” he praises the 19 who carried out “the blessed strikes against global unbelief and its leader America.” He says of the hijackers, “It was not nineteen Arab states that did this deed. It was not Arab armies or ministries who humbled the oppressor who harms us in Palestine and elsewhere. It was nineteen post-secondary school students—I beg Allah almighty to accept them—who shook America’s throne, struck its economy right in the heart, and dealt the biggest military power a mighty blow, by the grace of Allah Almighty.” He continues by saying that the hijackers “are the people who have given up everything for the sake of ‘There is no Allah but Allah.’” He also criticizes Israel’s occupation of Palestine, and suggests that Israel is trying to expand its borders to Medina, currently in Saudi Arabia. Bin Laden also attacks the sanctions against Iraq, which he notes have resulted in “the murder of over a million children.” [Laden, 2005, pp. 145-157] Bin Laden’s left arm appears to be injured in the video, fueling speculation he was wounded in the battle for Afghanistan [CNN, 7/23/2002] No new videotapes of Bin Laden speaking are released for nearly three years after this (see October 29, 2004). [BBC, 10/30/2004]
WIE IS ER BETROKKEN IN DIT COMPLOT EN WAAROP BASEER JE DIT?
Deze vraag heb ik al verscheidene keren beantwoord en is boovendien totaal niet relevant voor mijn stellingen zoals ik die hierboven nogmaals heb gepresenteerd.
Wat mij op dit moment betreft, zijn er 19 verdachten waarvan er tot ons leedwezen één is die reeds maanden vóór 9/11 was overleden en begraven. Deze, bij leven een bekwaam piloot bij een officiële en gerespecteerde luchtvartmaatschappij, is gewoon in zijn graf blijven liggen en kan dus ook niet bij het opstijgen der vier vliegtuigen in één daarvan gezeten hebben, om deel te nemen aan een afschuwelijke misdaad.
Dat aanhangers van de officiële complottheorie zelfs geen notie hebben van de beperkingen, die de dood een ooit levende mens oplegt, tekent hen eveneens als true believers.