Willempie, je bent veel te snel om meningen die je niet welgevallig zijn, toe te schrijven aan hatelijkheid of andere negatieve karakter eigenschappen van de persoon i.p.v. door argumenten aan te tonen dat die mening twijfelachtig is.Willempie schreef:Moderne mensen versus primitieve denkbeelden! Dit is niets meer en niets minder dan een persoonlijke opvattingen. Er zijn heel veel mensen, waaronder zelfs atheïstische en agnostische wetenschappers, die daar heel anders over denken. Dat zou ik, als ik jou was, eens goed tot me door laten dringen. En daarna alle hatelijke opmerkingen richting mensen die jouw opvattingen niet beamen achterwege laten.quote="Rereformed"]
Wanneer iemand kritiek geeft op bijbelvoorstelling heeft dat niets met agressiviteit te maken, enkel met verwondering dat moderne mensen deze primitieve denkbeelden nog steeds serieus nemen.te]
Als je er problemen mee hebt dat Rereformed wat er in de bijbel staat als primitieve denkbeelden beschrijft, geef dan argumenten die dat tegenspreken i.p.v. Rereformed van hatelijke opmerkingen te beschuldigen