Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Fish
Ontoombaar

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Fish »

Al Djap schreef:
Dus kritische geluiden worden daar gewoon weg gehaald of onderdrukt.

Van en voor bekeerlingen, hebben ze daar geen behoefte aan kritische vragen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Al Djap

Bericht door Al Djap »

DiMensie schreef:
Al Djap schreef:Daarmee is dit een verdacht, autistisch clubje dat zich buiten de samenleving plaatst.
Het zal al dan niet een verdacht foute club zijn,
maar het een autistisch clubje noemen is heel zeker een foute opmerking!
Ik was er al bang voor dat ik daar commentaar op zou krijgen. Toch is autistisch volgens mij wel een correcte omschrijving in dit geval, omdat ze bewust alle contact met andersdenkenden mijden. Ik snap wel dat autistisch gevoelig kan liggen, maar het is hier duidelijk niet gebruikt om autisten te beledigen. Moeten we dan allemaal zo PC worden dat we dit mensen met speciale eigenschappen o.i.d gaan noemen?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Al Djap schreef:Toch is autistisch volgens mij wel een correcte omschrijving in dit geval, omdat ze bewust alle contact met andersdenkenden mijden.
Dat heeft niets met autisme te maken.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Al Djap

Bericht door Al Djap »

Het is echt een leuk forum, dat ontdekislam.nu. Heb net een topic van moslima's die graag paard willen rijden gelezen. Pagina's lang gaat het erover wat je dan toch aan moet trekken. Want ja, het moet bedekkend zijn, en tja, je moet er toch ook nog veilig mee kunnen paardrijden. Dus na lang beraad vallen alle hijaabs. niqaabs, burqa's en chimaars af. Want daarmee kun je blijven haken en dan door het paard meegelseurd worden. Wijde broeken dan? Nee, dat schuurt en een broek vindt men toch sowieso maar een raar idee. Na veel vijven en zessen valt de conclusie dat de strakke en elastische rijbroeken toch echt de enige oplossing zijn. Maar ja, dat mag niet van Allah, want dan zijn die vrouwelijke vormen zo zichtbaar he. Dus jammer maar helaas, we moeten er toch maar van afzien.
Hilarisch zoals deze vrouwen zich klem zetten.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Al Djap schreef: Hilarisch zoals deze vrouwen zich klem zetten.
Ja, en ook treurig.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie