Goudsbloemolie.
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Toch wel een aardige reactie van je.lost and not found yet! schreef:Ja? en? weer zo'n nietszeggend antwoord! Veel plezier met jou Cluns! Geniet ervan in jouw beperkte persoonlijkheid! Succes Cluns! X
Twee regeltjes, 2 vraagtekens en 4 uitroeptekens.
Maar toch inferieur aan een enkele oneliner eindigend met een gewone punt.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny, je reactie op Lanfy na zijn plaatsing over Goudsbloemolie was gewoon niet correct. Hij presenteerde zichzelf namelijk helemaal niet als een deskundige zoals je gewoon zelf kan lezen. Ik snap dan ook totaal niet waarom je nu tegen hem aanschopt. En op die manier de discussie onnodig ondermijnt en er een over en weer moddergooi gedoe van maakt. En mij weer onnodig in de jufmode brengt. Zucht!!!!cluny schreef:Iedereen met een PC gebruikt Google.
Is dat genoeg om jezelf als een deskundige te presenteren?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Het gaat er om dat wat Lanfy doet hetzelfde is als wat jij doet, wat ik doe en de Prophet ook doet. Googelen met trefwoorden en naar het topic copy/pasten wat je gevonden hebt. En wat de nieuwkomer Mariakat ook doet.Kitty schreef:Cluny, je reactie op Lanfy na zijn plaatsing over Goudsbloemolie was gewoon niet correct. Hij presenteerde zichzelf namelijk helemaal niet als een deskundige zoals je gewoon zelf kan lezen. Ik snap dan ook totaal niet waarom je nu tegen hem aanschopt. En op die manier de discussie onnodig ondermijnt en er een over en weer moddergooi gedoe van maakt. En mij weer onnodig in de jufmode brengt. Zucht!!!!cluny schreef:Iedereen met een PC gebruikt Google.
Mijn opmerking was dus algemeen en sloeg op iedere deelnemer aan de discussie inclusief ikzelf.
Als ik alleen op Lanfy had gereageerd, had ik hem wel gequoot. Dat doe ik in de regel altijd, uitgezonderd die keren dat ik dat uit slordigheid vergeet.
In het rijtje deskundigen die het niet zijn en dat zelf ook weten ontbreekt Raven.
Dat omdat hij als enige zich met googlewijsheid de status deskundige aanmeet, dat zoals uit deze discussie duidelijk blijkt onterecht.
Hier nog even de google van Lanfy.
http://www.gezondheidswinkel.nl/?page=product&id=358
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Het feit dat iets met google te vinden is heeft weinig met de deskundigheid van iemand te maken. Als ik jouw lijn doortrek is niemand dus deskundig meer .. immers bijna alles is wel op internet te vinden.
Als je wil weten hoe je een I2C controller maakt dat staat ook gewoon op internet.. maar dan zijn er nog wel mensen die een electronica opleiding hebben.
Uiteraard weet jij dat maar al te goed.. zoals ik al eerder gemeld heb.... jij grijpt gewoon alles aan om met je infantiele, theatrale gebler alles wat afwijkt van JOUW simpele gedachtengang te bagetaliseren.
Iemand die niet openstaat voor de denkwijze van een ander hoort op een forum als dit niet thuis, en hoort zich ZEKER geen vrijdenker te noemen. Zoals eerder gemeld .. dit gedrag lijkt erg veel op het gedrag van de EO in haar ergste dagen. Ik krijg erg veel zin om met een hamer een vergulde pispot in elkaar te beuken
Als je wil weten hoe je een I2C controller maakt dat staat ook gewoon op internet.. maar dan zijn er nog wel mensen die een electronica opleiding hebben.
Uiteraard weet jij dat maar al te goed.. zoals ik al eerder gemeld heb.... jij grijpt gewoon alles aan om met je infantiele, theatrale gebler alles wat afwijkt van JOUW simpele gedachtengang te bagetaliseren.
Iemand die niet openstaat voor de denkwijze van een ander hoort op een forum als dit niet thuis, en hoort zich ZEKER geen vrijdenker te noemen. Zoals eerder gemeld .. dit gedrag lijkt erg veel op het gedrag van de EO in haar ergste dagen. Ik krijg erg veel zin om met een hamer een vergulde pispot in elkaar te beuken
Dat is dus een kwestie van mis-communicatie?Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 4:48 pm
Iedereen met een PC gebruikt Google.
Ik heb het ook hetzelfde begrepen als Kitty.
Leek me ook, dat je precies bedoelde, wat er stond.
Vandaar daarop mijn reactie.
Als we tussen de regels door moeten lezen en het anders moeten begrijpen, omdat je in andere berichten toch al duidelijk aangeeft hoe je normaal reageert, wordt het toch wel moeilijk.Even gegoogled.
Sorry Cluny.
Is en blijft:
Bron van kennis en non-kennis
Doe er maar mee wat je wil.
Ik ben gewend de mensen te nemen voor wat ze zeggen en niet voor wat ik denk wat ze wel eens een keer zouden kunnen bedoelen.
Maar ook in dat geval, zou ik na 1 dag lezen en communiciren met jou, niet anders begrepen hebben.
Sorry.
Als ik het verkeerd heb, ligt dat aan de communicatie via het woord alleen.
Ik ben geen helderziende.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Ok, dan houden we het op een misverstand, en vraag ik ook Lanfy om dit te beseffen. En houden we hierbij op met schoppen over en weer. En gaan ook niet meer in op postings hierover.cluny schreef:Het gaat er om dat wat Lanfy doet hetzelfde is als wat jij doet, wat ik doe en de Prophet ook doet. Googelen met trefwoorden en naar het topic copy/pasten wat je gevonden hebt. En wat de nieuwkomer Mariakat ook doet.Kitty schreef:Cluny, je reactie op Lanfy na zijn plaatsing over Goudsbloemolie was gewoon niet correct. Hij presenteerde zichzelf namelijk helemaal niet als een deskundige zoals je gewoon zelf kan lezen. Ik snap dan ook totaal niet waarom je nu tegen hem aanschopt. En op die manier de discussie onnodig ondermijnt en er een over en weer moddergooi gedoe van maakt. En mij weer onnodig in de jufmode brengt. Zucht!!!!cluny schreef:Iedereen met een PC gebruikt Google.
Mijn opmerking was dus algemeen en sloeg op iedere deelnemer aan de discussie inclusief ikzelf.
Als ik alleen op Lanfy had gereageerd, had ik hem wel gequoot. Dat doe ik in de regel altijd, uitgezonderd die keren dat ik dat uit slordigheid vergeet.
In het rijtje deskundigen die het niet zijn en dat zelf ook weten ontbreekt Raven.
Dat omdat hij als enige zich met googlewijsheid de status deskundige aanmeet, dat zoals uit deze discussie duidelijk blijkt onterecht.
Hier nog even de google van Lanfy.
http://www.gezondheidswinkel.nl/?page=product&id=358
Laatst gewijzigd door Kitty op 07 jul 2009 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Iemand die keer op keer zijn beweringen niet met argumenten onderbouwt ook niet Raven. Je probeert nu de aandacht van jouw in gebreken blijven te verbloemen door de discussie een andere draai te geven. Terwijl er gewoon een simpele vraag werd gesteld waarom jouw Goudsbloemolie, ietsjes meer waard was dan andere. Verder gaf je ons geen een eigen manier van bereiden.Raven schreef: Iemand die niet openstaat voor de denkwijze van een ander hoort op een forum als dit niet thuis
En voor de goede orde en het begrip, ik ben niet op zoek naar de bereidingswijze van goudsbloemolie, maar naar de manier waarop Raven dat bereidt zodat die van hem het geclaimde ietsjes meer verkrijgt.
En omdat Raven ook wel weet dat dat gewoon allemaal onzin is, voelt hij zich met de rug tegen de muur gezet, en gaat dus maar over op de 'jullie zijn debiel' mode.
Het is allemaal toch wel duidelijk en simpel.
Wie beweringen doet, dient die gewoon te onderbouwen. Ik ben de loze kreten in de ruimte gewoon een beetje zat. Of je onderbouwt, of je doet eenvoudig geen loze kreten die geen inhoud hebben. En dat heeft niets te maken met het feit dat je anders over zaken denkt.
Ik onderbouw mijn beweringen vaak genoeg, maar als vervolgens zaken uit hun verband getrokken worden en iemand bewust verkeerd gequote wordt om de boel maar belachelijk te kunnen maken, dan heeft het erg weinig zin om iets uit te leggen .
Het zou nog makkelijker zijn om Geert Wilders uit te leggen dat niet alle moslims kwaadaardig zijn.
Het zou nog makkelijker zijn om Geert Wilders uit te leggen dat niet alle moslims kwaadaardig zijn.
- collegavanerik
- Superposter
toch ben ik wel benieuwd naar jouw receptRaven schreef:Ik onderbouw mijn beweringen vaak genoeg, maar als vervolgens zaken uit hun verband getrokken worden en iemand bewust verkeerd gequote wordt om de boel maar belachelijk te kunnen maken, dan heeft het erg weinig zin om iets uit te leggen .
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Waar ben je dan verkeerd gequote, jij beweerde toch echt stellig dat jouw goudsbloemolie ietsjes meer bevatte dan andere. Heb je dit soms niet beweerd? Of, misschien nog beter, neem je die bewering die je dus gewoon niet kan onderbouwen, terug? Ook dat is hier gewenst Raven, dat je zo eerlijk bent om beweringen die je niet kunt staven terug te nemen. Nee jij bewandelt allerlei zijpaden om maar vooral een opmerking niet te hoeven onderbouwen. Zeg dan gewoon dat je hem niet kan onderbouwen, dan beschouwen we deze bewering gewoon als ongefundeerd en dus niet waar. Als het wel waar is, zul je toch echt met meer moeten komen. Nogmaals, je kan niet zomaar iets roepen en er dan maar gewoon van uitgaan dat het dan ook zo is, zonder onderbouwing. Dat blijk je maar niet te snappen. Wees dan gewoon een keer eerlijk en geef toe dat je jezelf meer eigenschappen toedicht dan redelijk is.
Het ligt toch echt aan jou hoor, dat er zoveel woorden vuil worden gemaakt om een bewering van jou. Dat komt omdat je geen duidelijke antwoorden geeft. Je blijft gewoon steeds zwaar in gebreken je uitspraken toe te lichten.
Nogmaals als je op dit forum roept:
- ja, dat is allemaal magie
- dat zijn ' gewoon' natuurwetten
- Mijn kruidenbrouwsels hebben iets extra's (of ietsjes meer)
- heksen zijn nooit verwikkeld in misdaden (hoe controleren we dat?)
En dit zijn nog maar opmerkingen uit mijn hoofd, en nooit en te nimmer worden deze opmerkingen onderbouwd met argumenten of van uitleg voorzien.
Nogmaals loze kreten hebben geen enkele waarde.
Lees de regels nog eens. Misschien dat je dan doorkrijgt dat beweringen alleen niet voldoende zijn, maar ondersteund dienen te worden met argumenten, voorbeelden of wat dan ook om de beweringen te onderbouwen.
Dat doe jij dus nooit, je roept enkel wat. Dat heeft dus niets met andersdenkend te maken.
Je poneert jezelf hier als een of andere autoriteit op heksgebied. Je beweert kennis te hebben die wij ontberen. Dat zijn nogal beweringen. En je loopt er eenvoudig tegenaan dat wij niet zomaar aannemen wat jij beweert. Maar je kan het niet onderbouwen. Dan denk ik dat je dat soort uitlatingen hier op dit forum eenvoudig niet moet doen. Want het is voor de meelezer en poster op dit forum dan totaal niet interessant dat jij een heks bent. Het leert niets, het geeft totaal geen extra informatie, wat dat dan precies inhoudt enz.
Als ik hier zou beweren dat ik met mijn handen mensen kan genezen. En ook nog zeg, dat iedereen dat kan. Dan is dat een loze kreet, waar geen mens iets mee kan op een discussieforum, als ik vervolgens niet kan uitleggen hoe een ander dat dan ook kan. Dus is het verstandig om in dat geval zulke claims eenvoudig niet te maken. Het is dan namelijk geen discussie onderwerp waar mensen iets aan hebben.
Wat nog veel storender is, is als dit soort zaken worden geroepen in een discussie met een geheel ander onderwerp. Ook daar bezondig je je aan. Met als reden: Ik ben nu eenmaal een heks. Hier hebben we dus ook niets aan, dit is voor velen gewoon gezweef in de ruimte.
Loze kreten Raven, daar protesteer ik tegen, niet tegen het feit dat je andersdenkend bent.
Het ligt toch echt aan jou hoor, dat er zoveel woorden vuil worden gemaakt om een bewering van jou. Dat komt omdat je geen duidelijke antwoorden geeft. Je blijft gewoon steeds zwaar in gebreken je uitspraken toe te lichten.
Nogmaals als je op dit forum roept:
- ja, dat is allemaal magie
- dat zijn ' gewoon' natuurwetten
- Mijn kruidenbrouwsels hebben iets extra's (of ietsjes meer)
- heksen zijn nooit verwikkeld in misdaden (hoe controleren we dat?)
En dit zijn nog maar opmerkingen uit mijn hoofd, en nooit en te nimmer worden deze opmerkingen onderbouwd met argumenten of van uitleg voorzien.
Nogmaals loze kreten hebben geen enkele waarde.
Lees de regels nog eens. Misschien dat je dan doorkrijgt dat beweringen alleen niet voldoende zijn, maar ondersteund dienen te worden met argumenten, voorbeelden of wat dan ook om de beweringen te onderbouwen.
Dat doe jij dus nooit, je roept enkel wat. Dat heeft dus niets met andersdenkend te maken.
Je poneert jezelf hier als een of andere autoriteit op heksgebied. Je beweert kennis te hebben die wij ontberen. Dat zijn nogal beweringen. En je loopt er eenvoudig tegenaan dat wij niet zomaar aannemen wat jij beweert. Maar je kan het niet onderbouwen. Dan denk ik dat je dat soort uitlatingen hier op dit forum eenvoudig niet moet doen. Want het is voor de meelezer en poster op dit forum dan totaal niet interessant dat jij een heks bent. Het leert niets, het geeft totaal geen extra informatie, wat dat dan precies inhoudt enz.
Als ik hier zou beweren dat ik met mijn handen mensen kan genezen. En ook nog zeg, dat iedereen dat kan. Dan is dat een loze kreet, waar geen mens iets mee kan op een discussieforum, als ik vervolgens niet kan uitleggen hoe een ander dat dan ook kan. Dus is het verstandig om in dat geval zulke claims eenvoudig niet te maken. Het is dan namelijk geen discussie onderwerp waar mensen iets aan hebben.
Wat nog veel storender is, is als dit soort zaken worden geroepen in een discussie met een geheel ander onderwerp. Ook daar bezondig je je aan. Met als reden: Ik ben nu eenmaal een heks. Hier hebben we dus ook niets aan, dit is voor velen gewoon gezweef in de ruimte.
Loze kreten Raven, daar protesteer ik tegen, niet tegen het feit dat je andersdenkend bent.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Dat is dus een stroman. Het gaat er niet om dat iets op internet te vinden is, het gaat er hier om dat iemand weinig van een onderwerp weet, op internet iets erover opzoekt, en dan doet alsof-ie de expert is.Raven schreef:Het feit dat iets met google te vinden is heeft weinig met de deskundigheid van iemand te maken. Als ik jouw lijn doortrek is niemand dus deskundig meer .. immers bijna alles is wel op internet te vinden.
Ik google heel veel, en word daar zeker wijzer van. Maar ik pretendeer dan niet de wijsheid in pacht te hebben.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Wat een nare praat.Raven schreef:Het feit dat iets met google te vinden is heeft weinig met de deskundigheid van iemand te maken. Als ik jouw lijn doortrek is niemand dus deskundig meer .. immers bijna alles is wel op internet te vinden.
En daarbij feitelijk onjuist.
Maar ik zou best wel eens de aanvullende informatie willen lezen wat jij infantiel theatraal geblèr vindt.
En waar mijn 'simpele gedachtengang' de realiteit geweld aandoet.
Ik heb het niet alleen over dit topic , en ik heb het nieteens alleen over hekserij.
Jullie lijken een totoaal disrespect te hebben voor iedereen die de wereld niet alleen als een hoopje moleculen ziet. Daarmee maak je atheisme of zelfs antitheisme tot een dogma.
Als je hier een atheist bent heb je altijd gelijk, al kraam je de grootste onzin uit en als iemand geen absolute atheist is, is alles wat hij of zij te melden heeft grote onzin.
Ik heb in het verleden een paar keer geprobeert om stap voor stap uit te leggen wat hekserij inhoudt, hoe wij de wereld zien , en wat onze normen en waarden zijn. Maar zodra ik de boel rond dreig te krijgen worden er dingen uit hun verband gerukt, dingen worden belachelijk gemaakt of er wordt beweerd dat iets "geen hekserij" is....
Vragen worden niet gesteld uit oprechte intresse, maar om iets te vinden waarmee de ander lekker belachelijk gemaakt kan worden.
En dat is niet alleen bij mij zo .. alles en iedereen die het waagt om anders te denken dan de gevestigde atheisten orde wordt gebagetaliseert en belachelijk gemaakt.
Een goed voorbeeld is het "moslimverhaaltjes" topic van cluny. Ik ben geen moslim, en als heks heb ik moeite met veel dingen uit de islam. maar ik zal mensen nooit op een dergelijke respectloze manier bejegenen. Dat "gezonde verstand" heb ik als "simpele heks" dan wel weer.
Jullie lijken een totoaal disrespect te hebben voor iedereen die de wereld niet alleen als een hoopje moleculen ziet. Daarmee maak je atheisme of zelfs antitheisme tot een dogma.
Als je hier een atheist bent heb je altijd gelijk, al kraam je de grootste onzin uit en als iemand geen absolute atheist is, is alles wat hij of zij te melden heeft grote onzin.
Ik heb in het verleden een paar keer geprobeert om stap voor stap uit te leggen wat hekserij inhoudt, hoe wij de wereld zien , en wat onze normen en waarden zijn. Maar zodra ik de boel rond dreig te krijgen worden er dingen uit hun verband gerukt, dingen worden belachelijk gemaakt of er wordt beweerd dat iets "geen hekserij" is....
Vragen worden niet gesteld uit oprechte intresse, maar om iets te vinden waarmee de ander lekker belachelijk gemaakt kan worden.
En dat is niet alleen bij mij zo .. alles en iedereen die het waagt om anders te denken dan de gevestigde atheisten orde wordt gebagetaliseert en belachelijk gemaakt.
Een goed voorbeeld is het "moslimverhaaltjes" topic van cluny. Ik ben geen moslim, en als heks heb ik moeite met veel dingen uit de islam. maar ik zal mensen nooit op een dergelijke respectloze manier bejegenen. Dat "gezonde verstand" heb ik als "simpele heks" dan wel weer.
Je vergeet wel weer te vermelden dat je iedere doorvrager over je heksenhobby wegzet als randdebiel.Raven schreef:Ik heb het niet alleen over dit topic , en ik heb het nieteens alleen over hekserij.