FT plat?
Moderator: Moderators
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
FT plat?
Ik kon vandaag niet bij de FT-site en forum komen. Lag de boel plat?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Tsja, forum schijnt te actief te zijn voor de server :P
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Even een telefoontje en het probleem was weer opgelost. De site trekt teveel bezoekers, en dat is alleen maar een goed teken. We moeten de boel wat op laten rekken, om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
-
Easy Rider
- Banned
Met alle respect Devious,Devious schreef:Even een telefoontje en het probleem was weer opgelost. De site trekt teveel bezoekers, en dat is alleen maar een goed teken. We moeten de boel wat op laten rekken, om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.
maar zo druk is het de laatste tijd toch niet. Kijk maar hoeveel mensen online zijn.
Vroeger was het veel drukker. Bovendien schreven vroeger meer verschillende
mensen, nu zie je meestal een vast kliekje met zo nu en dan nieuweling is mijn indruk.
Grootst aantal gebruikers online was 210 op Di Apr 01, 2008 8:53 am
.Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 4 Geregisteerd, 1 Verborgen en 11 Gasten
Dan heb jij een andere indruk dan ik.Easy Rider schreef: Bovendien schreven vroeger meer verschillende
mensen, nu zie je meestal een vast kliekje met zo nu en dan nieuweling is mijn indruk.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Heeft het soms ook met het platgelegen hebben van de server dat ik mijn eigen posts niet kan wijzigen, als ik nog wat wil aanvullen op wat ik geschreven heb? Of ben ik nou erg dom en zie ik iets over het hoofd/ben ik te lang niet zo heel actief hier geweest?
Edit: nu zie ik wel een wijzig-knop. In het topic waar ik net reageerde, ontbreekt de wijzig-knop bij mijn eigen post!
Edit: nu zie ik wel een wijzig-knop. In het topic waar ik net reageerde, ontbreekt de wijzig-knop bij mijn eigen post!
Gaia lijdt aan uitgezaaide primateritis, een mensenplaag (J. Lovelock)
Is het niet zo dat je alleen je post nog kan wijzigen als er nog niemand heeft gereageerd? Ik weet dit niet zeker omdat ik als mod alle postings kan wijzigen.
Ik zou het anders echt niet weten. Iemand anders misschien? Ik zie uiteraard gewoon de knop wijzigen daar staan.
Ik zou het anders echt niet weten. Iemand anders misschien? Ik zie uiteraard gewoon de knop wijzigen daar staan.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk dat je doelt op je topic dat staat in de Column. Dat schijnt een gebied te zijn waar je eenmaal geplaatste postings niet kunt wijzigen. Ik reageerde gisteren op je topic, en kwam tot dezelfde ontdekking. Er zijn nu al twee postings van mij dubbel omdat ik in gedachten had ze te wijzigen, terwijl die knop er helemaal niet was... Mischien kan een moderator ze er even weghalen.Think schreef:Nee, dat is het niet. Bij dat andere topic is geen reactie na mijn laatste post. De post boven jouw reactie hier kan ik wel wijzigen
Born OK the first time