En weer een nieuwe
Moderator: Moderators
- Ken Yehuwdiy
- Forum fan
En weer een nieuwe
Hoi, ik ben Ken, 38 jaar en woonachtig in het noorden des lands. Sommigen kennen mij misschien wel van andere fora. Ik kom hier voor een interessant gesprek en verder zien we wel. 
'....maar híj is Jood die het in het verborgene is, en dát is besnijdenis, die van het hart is' Saul van Tarsus
'...de dag van de dood is beter dan de dag dat iemand geboren wordt.' Salomo, de zoon van David.
'...de dag van de dood is beter dan de dag dat iemand geboren wordt.' Salomo, de zoon van David.
-
Jinny
Re: En weer een nieuwe
Welkom
Dienstmededeling,
Deze link geeft in het kort het gedrag van het forum weer voor newbies.
De uitgebreide regels vind U hier
FreeThinker op Facebook
Dienstmededeling,
Deze link geeft in het kort het gedrag van het forum weer voor newbies.
De uitgebreide regels vind U hier
FreeThinker op Facebook
Geinig. Een groot debat wordt afgewezen, maar er komt steeds meer interactie.
Welkom.
Welkom.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Ken Yehuwdiy
- Forum fan
Bedankt!
@ Bonjour, welk groot debat?
'....maar híj is Jood die het in het verborgene is, en dát is besnijdenis, die van het hart is' Saul van Tarsus
Een heel verhaal. Dikkemik kreeg het idee om eens een groter debat te organiseren. Zie http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =7&t=12254. Daar is ie mee naar credible gegaan, waar al snel heftige discussies ontstonden. Het verzoek om een debat is afgewezen.Ken Yehuwdiy schreef:Bedankt!
Sinds kort is Cobybriant hier ook actief. Wellicht kunnen we nog iets verzinnen, eventueel besloten.
En had die klojo daar nu niet aan kunnen denken toen ie aan het boetseren was?'Besnijd u voor de HEERE
en doe de voorhuid van uw hart weg,
mannen van Juda en inwoners van Jeruzalem;
anders zal Mijn grimmigheid uitslaan als een vuur
en branden zonder dat iemand kan blussen,
vanwege uw slechte daden.' (Jer 4,4)
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
- Ken Yehuwdiy
- Forum fan
Ow dat grote debat bedoel je. Ja, dat is goeie reclame geweest voor dit forum, zo ben ik hier terecht gekomen maar volgens mij was Coby al langer lid.Bonjour schreef:Een heel verhaal. Dikkemik kreeg het idee om eens een groter debat te organiseren. Zie http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =7&t=12254. Daar is ie mee naar credible gegaan, waar al snel heftige discussies ontstonden. Het verzoek om een debat is afgewezen.Ken Yehuwdiy schreef:Bedankt!
Sinds kort is Cobybriant hier ook actief. Wellicht kunnen we nog iets verzinnen, eventueel besloten.
-
Krautsjo
Dit is volgens mij een voorstellingstopic en een beetje hoffelijkheid zou niet zo gek zijn .pallieter schreef:En had die klojo daar nu niet aan kunnen denken toen ie aan het boetseren was?'Besnijd u voor de HEERE
en doe de voorhuid van uw hart weg,
mannen van Juda en inwoners van Jeruzalem;
anders zal Mijn grimmigheid uitslaan als een vuur
en branden zonder dat iemand kan blussen,
vanwege uw slechte daden.' (Jer 4,4)
-
Krautsjo
Welkom !
Ik ben benieuwd wat jou hier brengt en wat je ons gaat brengen.
Ik ben benieuwd wat jou hier brengt en wat je ons gaat brengen.
Laatst gewijzigd door Krautsjo op 19 mei 2013 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de volledigheid wil ik hier vermelden dat ik deze opmerking meeneem in de discussie op http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 13#p378413.
Welkom op Freethinker.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Hoi Ken Yehuwdiy, ik ken je inderdaad ook al van een ander forum. Welkom!Ken Yehuwdiy schreef:Hoi, ik ben Ken, 38 jaar en woonachtig in het noorden des lands. Sommigen kennen mij misschien wel van andere fora. Ik kom hier voor een interessant gesprek en verder zien we wel.
Zionist
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!