Een gemeend hallo van een FFI buur.
Moderator: Moderators
Een gemeend hallo van een FFI buur.
Goede middag Freethinkers
Ik ben Ariel van FFI Nederland. Ik las zulke rare berichten over ons forum dat ik me geroepen voel om even een misschien wat positiever maar ook een objectiever beeld van ons forum te laten zien.
Het blijkt dat een groot deel van de leden hier denken dat wij haathufters" en "nazi's" zijn. Eigenlijk moest ik hier enorm op lachen, want als er één forum zich tegen nazi’s afzet, dan zijn wij op FFI dat.
Anyway. Misschien hebben wij op het FFI forum harde kritiek op Islam en ook op moslims, maar onze kritiek is realistisch . Onze kritiek heeft niks met haathuften te maken, want helaas is islam geen toonbeeld van perfectie. De koran zet aan tot geweld en veroorzaakt een kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen, zoals tussen mannen en vrouwen en tussen moslims en niet-moslims.
Islam is een belangrijke bron van vrouwenonderdrukking en -mishandeling, discriminatie en onderdrukking in het algemeen, geweld, gewelddadig imperialisme, armoede en intellectuele achterstand in islamitische landen en gemeenschappen in het westen. Dat is waarschijnlijk niet leuk om te lezen, maar het is wel de waarheid.
Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen tegen afvallige moslima's en mensen die iets meer van Islam willen weten en een iedereen die ons bekritiseerd, jullie zijn van harte welkom op ons forum. We zullen jullie niet opeten.
Vriendelijke groet.
Ariel
Ik ben Ariel van FFI Nederland. Ik las zulke rare berichten over ons forum dat ik me geroepen voel om even een misschien wat positiever maar ook een objectiever beeld van ons forum te laten zien.
Het blijkt dat een groot deel van de leden hier denken dat wij haathufters" en "nazi's" zijn. Eigenlijk moest ik hier enorm op lachen, want als er één forum zich tegen nazi’s afzet, dan zijn wij op FFI dat.
Anyway. Misschien hebben wij op het FFI forum harde kritiek op Islam en ook op moslims, maar onze kritiek is realistisch . Onze kritiek heeft niks met haathuften te maken, want helaas is islam geen toonbeeld van perfectie. De koran zet aan tot geweld en veroorzaakt een kloof tussen verschillende bevolkingsgroepen, zoals tussen mannen en vrouwen en tussen moslims en niet-moslims.
Islam is een belangrijke bron van vrouwenonderdrukking en -mishandeling, discriminatie en onderdrukking in het algemeen, geweld, gewelddadig imperialisme, armoede en intellectuele achterstand in islamitische landen en gemeenschappen in het westen. Dat is waarschijnlijk niet leuk om te lezen, maar het is wel de waarheid.
Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen tegen afvallige moslima's en mensen die iets meer van Islam willen weten en een iedereen die ons bekritiseerd, jullie zijn van harte welkom op ons forum. We zullen jullie niet opeten.
Vriendelijke groet.
Ariel
Re: Een gemeend hallo van een FFI buur.
Welkom Ariel, alle beweringen die niet kloppen mag je komen weerleggen. Hoor-wederhoor zie ik altijd graag verschijnen. Ik ben niet bekend met jullie forum. Dus aan mij heb je niets.
Groeten,
Piet.
Groeten,
Piet.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Dank je Piet.
Wat mij betreft mogen de beschuldigingen hier geplaatst worden.
-
Jinny
Ik zeg welkom.
Open eventueel een topic in de babbelbox, omdat het over een andermans forum gaat lijkt mij dat daar de geijkte plek.
Open eventueel een topic in de babbelbox, omdat het over een andermans forum gaat lijkt mij dat daar de geijkte plek.
Dit is het voorstel topic. Het gaat ten koste van de begroetingsceremonie. Je mag het op een andere plek zetten. Kijk maar even tussen de rubrieken. En bedenk een topic titel. Bijvoorbeeld. Spui je gal over FFI.Ariel schreef:Dank je Piet.
Hierna kun jij beweringen gaan ontkrachten.
Met alle respect, Ik zie de bui al hangen. Misschien kunnen de anti FFI-ers beter naar ons toekomen, want ik wil jullie mooie forum niet belasten en bevuilen met gal. Ik wil met alle liefde bij ons een "Freethinker vesus FFI " topic openen Wij zijn misschien op FFI wat liberaler , en wij zitten er niet echt mee als een "begroetingsceremonie" uitloopt op een heftige of minder heftige discussie.
Bannen doen we (bijna) ook niet dus een ieder is velig bij ons.
Jim schreef:Ik zeg welkom.
Dank je Jim voor je welkom.
Zoals dat Europa wordt overspoeld met moslims? Islamisering van Nederland?Ariel schreef: Misschien hebben wij op het FFI forum harde kritiek op Islam en ook op moslims, maar onze kritiek is realistisch .
Hoe dan ook, welkom
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
-
siger
Welkom Ariel.
Zoals je misschien wel hebt opgemerkt is er al een topic over FFI.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 71#p280571" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zou daar bijvoorbeeld kunnen ingaan op Mercator, die vindt dat denken over de islam belachelijk is en afgeschaft moet worden, en dat net die vrouwen gedeporteerd moeten worden voor wiens rechten jij zegt op te komen.
Zoals je misschien wel hebt opgemerkt is er al een topic over FFI.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 71#p280571" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zou daar bijvoorbeeld kunnen ingaan op Mercator, die vindt dat denken over de islam belachelijk is en afgeschaft moet worden, en dat net die vrouwen gedeporteerd moeten worden voor wiens rechten jij zegt op te komen.
Ook welkom van mij, Ariel.Ariel schreef:Mijn hemel. Jullie hebben wel een erg streng regime hier. Daar moet ik aan wennen.
Met alle respect, Ik zie de bui al hangen. Misschien kunnen de anti FFI-ers beter naar ons toekomen, want ik wil jullie mooie forum niet belasten en bevuilen met gal. Ik wil met alle liefde bij ons een "Freethinker vesus FFI " topic openen. Wij zijn misschien op FFI wat liberaler.
Blijf je nu wel of niet?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Wij bannen ook alleen als het echt nodig is. En streng? Het tegendeel denk ik soms. Maar we hebben allemaal leuke subforums opgezet en het zoekt gemakkelijker voor de buitenwacht. En ik hou er gewoon niet van dat iemand zich netjes komt voorstellen en gelijktijdig besmeurd en uitgekleed wordt. Echter dat heeft niets met een streng regime te maken, maar met elementair fatsoen. Straks durft niemand zich meer voor te stellen.Ariel schreef:Mijn hemel. Jullie hebben wel een erg streng regime hier. Daar moet ik aan wennen.
Met alle respect, Ik zie de bui al hangen. Misschien kunnen de anti FFI-ers beter naar ons toekomen, want ik wil jullie mooie forum niet belasten en bevuilen met gal. Ik wil met alle liefde bij ons een "Freethinker vesus FFI " topic openen Wij zijn misschien op FFI wat liberaler , en wij zitten er niet echt mee als een "begroetingsceremonie" uitloopt op een heftige of minder heftige discussie.
Bannen doen we (bijna) ook niet dus een ieder is velig bij ons.
Natuurlijk is dit normaal gesproken niet nodig te zeggen.............PietV. schreef: ..............maar met elementair fatsoen..........
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom Ariel. Net als PietV. ben ik niet bekend met jullie forum, maar de islam is dan ook niet mijn vakgebied (noch mijn interesse).
Dat wil niet zeggen dat ik het niet goed vind dat mensen er over nadenken, integendeel zelfs.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Wie zegt nu zo iets? Dat is te Wild voor woorden....Luck schreef: Zoals dat Europa wordt overspoeld met moslims? Islamisering van Nederland?
Ood van mij een hartelijk welkom. 
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.