nevelleven schreef:Jagang schreef:Dat doet men alleen met rotzooitrappers.nevelleven schreef:Mondsnoeren bedoel je?
Ik krijg de indruk dat je graag voor martelaar wil doorgaan, en als je geband wordt, voel je je in je gelijk bevestigd.
Waar slaat dit op? Ik ben vanaf dat Geert Wilders begon idem ook geldend voor Pim Fortuin, een tegenstander van bewegingen die zich inzetten om tweespalt in de samenleving te bewerkstelligen.
Hallo moderator ik wordt hier gewoon beledigd als zijnde een martelaar. Ik ben gewoon een mens hoor.
Nevelleven, ik heb je bijdragen gevolgd vanaf de eerste die je gisteren deed.
Je eerste bijdrage ( http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 40#p287240" onclick="window.open(this.href);return false; ) getuigde van schreeuwen en was bovendien misplaatst. Zoals Vilaine al opmerkte ben je hier op het verkeerde adres met je kritiek.
Wat je stijl van het vervolg betreft, die is agressief en ruzieschoppend, iedereen die met je in gesprek is wordt door je beledigd, en voor de rest is de stijl ronduit slecht (in hoofdletters schrijven, met rood schrijven, topicbumpen, met moderators ruzie gaan maken). 'Rustig aandoen' had geen betrekking op je opinies maar op de manier waarop jij hier denkt te kunnen forummen. Ik geef je nog een laatste kans om deze goede raad op te volgen. Vanaf nu enkel zakelijke discussies. De volgende bijdrage van ruziemakend gehalte zal een derde waarschuwing opleveren, hetgeen een ban voor je betekent.