In Iran was hij er al, de link die ik gaf verwijst naar een Iraanse site. Of zouden er twee tegenfilms gemaakt zijn in Iran.CXT schreef:Zoals het nieuwsbericht laat zien, is deze pas gisteren online geplaatst.
De anti-koran film van Geert Wilders
Moderator: Moderators
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Grutjes, nu al twee nieuwe films voor de inzending slechtste buitenlandse film... Wie is slechter? Ik vind het een soort Star Wars vs. Star Trek worden.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Het is inderdaad een andere film. Na twee tellen dat gekweel gehoord te hebben, ben ik maar weer afgehaakt. Ik vind het boek beter 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
De echte moet ik nog lezen, maar die van Kader Abdollah belooft niet veel goeds, ik snap niet zo goed dat men dit een vriendelijkere versie van de Koran vindt. HIj heeft veel herhalingen weggelaten, maar ook zijn Koran staat boordevol haat naar ongelovigen en dreiging met de hel en minachting naar vrouwen. Dus wat hier dan zo vriendelijk aan is. Ook het 'prachtige' van de Koran heb ik in zijn versie niet kunnen ontdekken.Sararje schreef:Die van Kader Abdollah of de echte?
Maar goed dit is off topic hier.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Inderdaad, hij heeft zelf ook nooit beweerd dat hij een vriendelijkere Koran heeft geschreven maar een toegankelijkere Koran in begrijpelijke taal. Dat vriendelijke dat maken anderen ervan. HIj heeft ook geen consessies gedaan aan de oorspronkelijke grondtekst zoals mensen beweren, maar alleen heel veel herhalingen eruit gehaald. Er staan trouwens nog genoeg herhalingen in, want als je die allemaal eruit haalt, hou je inderdaad niet meer over dan een dun boekje.The Prophet schreef:Het was dan ook niet Abdollah's bedoeling om de Koran heel positief af te schilderen. Zijn doel was een leesbare Koran voor mensen die geen Arabisch kennen.
Wat hij echter wél beweerde is dat hij mensen de schoonheid van de Koran wilde laten zien en die heb ik dus, ook in zijn versie, niet kunnen ontdekken. Er is niets schoons aan de Koran, het is een boek vol haatteksten naar andersdenkenden.
- nevelleven
- Banned
Re: De anti-koran film van Geert Wilders
Oh ik wil het even kwijt.
Aan alle Geert Wilders nalopers en aanhangers, waar ik al een tijd mijn energie heb lopen verspillen, om jullie steeds maar weer te waarschuwen over het gevaar van haatzaaien tussen bevolkingsgroepen.
Leuk he wat er is gebeurd in Noorwegen.
Daar zijn we toch allemaal voor?
Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig?
Of is dit ook weer goed te praten?
Neanderthalers gegroet
Bewerkt Jim
Aan alle Geert Wilders nalopers en aanhangers, waar ik al een tijd mijn energie heb lopen verspillen, om jullie steeds maar weer te waarschuwen over het gevaar van haatzaaien tussen bevolkingsgroepen.
Leuk he wat er is gebeurd in Noorwegen.
Daar zijn we toch allemaal voor?

Waar zijn jullie toch allemaal mee bezig?
Of is dit ook weer goed te praten?
Neanderthalers gegroet

Bewerkt Jim
Het populistisch schreeuwen niet verleerd zie ik.nevelleven schreef:OH IK WIL HET EVEN KWIJT. AAN ALLE GEERT WILDERS NALOPERS EN AANHANGERS, WAAR IK AL EEN TIJD MIJN ENERGIE HEB LOPEN VERSPILLEN, OM JULLIE STEEDS MAAR WEER TE WAARSCHUWEN OVER HET GEVAAR VAN HAATZAAIEN TUSSEN BEVOLKINGSGROEPEN.
LEUK HE WAT ER IS GEBEURD IN NOORWEGEN. DAAR ZIJN WE TOCH ALLEMAAL VOOR?![]()
WAAR ZIJN JULLIE TOCH ALLEMAAL MEE BEZIG?
OF IS DIT OOK WEER GOED TE PRATEN?
NEANDERTHALERS GEGROET
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- nevelleven
- Banned
Cluny schreef:Het populistisch schreeuwen niet verleerd zie ik.nevelleven schreef:OH IK WIL HET EVEN KWIJT. AAN ALLE GEERT WILDERS NALOPERS EN AANHANGERS, WAAR IK AL EEN TIJD MIJN ENERGIE HEB LOPEN VERSPILLEN, OM JULLIE STEEDS MAAR WEER TE WAARSCHUWEN OVER HET GEVAAR VAN HAATZAAIEN TUSSEN BEVOLKINGSGROEPEN.
NEANDERTHALERS GEGROET
Als je het over populisme hebt, neem een spiegel en kijk naar jezelf. Doe dan de groeten aan GEERTJE WILDERS. De enige populist die nog boven jouw staat als volgeling?

Maar even serieus.
Het is toch mijn visie die ik al 3 jaar geleden aan veel tegenstanders heb proberen uit te leggen.
En heb je trouwens nog iets zinnigs te vertellen dan alleen oneliners?
Volgens mij zat er genoeg zin in die enkele oneliner van mij. Wat je min of meer zelf ook al aangeeft.nevelleven schreef:Cluny schreef:Het populistisch schreeuwen niet verleerd zie ik.nevelleven schreef:OH IK WIL HET EVEN KWIJT. AAN ALLE GEERT WILDERS NALOPERS EN AANHANGERS, WAAR IK AL EEN TIJD MIJN ENERGIE HEB LOPEN VERSPILLEN, OM JULLIE STEEDS MAAR WEER TE WAARSCHUWEN OVER HET GEVAAR VAN HAATZAAIEN TUSSEN BEVOLKINGSGROEPEN.
NEANDERTHALERS GEGROET
Als je het over populisme hebt, neem een spiegel en kijk naar jezelf. Doe dan de groeten aan GEERTJE WILDERS. De enige populist die nog boven jouw staat als volgeling?![]()
Maar even serieus.
Het is toch mijn visie die ik al 3 jaar geleden aan veel tegenstanders heb proberen uit te leggen.
En heb je trouwens nog iets zinnigs te vertellen dan alleen oneliners?
Komen er nog meer popuschreeuwreacties van je of wordt dit forum door jou weer een paar jaar lekker met rust gelaten?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- nevelleven
- Banned
Cluny schreef:Het populistisch schreeuwen niet verleerd zie ik.nevelleven schreef:OH IK WIL HET EVEN KWIJT. AAN ALLE GEERT WILDERS NALOPERS EN AANHANGERS, WAAR IK AL EEN TIJD MIJN ENERGIE HEB LOPEN VERSPILLEN, OM JULLIE STEEDS MAAR WEER TE WAARSCHUWEN OVER HET GEVAAR VAN HAATZAAIEN TUSSEN BEVOLKINGSGROEPEN.
NEANDERTHALERS GEGROET
Ik hou van pindakaas. Ben jij ook al een bom aan het knutselen?
Misschien iets wat jij begrijpt of is je IQ niet hoog genoeg?
Ook zowen loze oneliner. Inhoud AUB.
Weer lekker aan het denigreren zoals alle PVV-ers zo goed kunnen?
Ik ga je helpen:
"Ik ben het niet eens dat die noorse Breivik een volgeling was van Wilders. lekker puh." etc...
Laatst gewijzigd door nevelleven op 31 jul 2011 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Nevelleven, schreeuwen zou goed zijn voor een waarschuwing.
Zeepkisten ook.
Ik ben coulant, je krijgt er een.
Zeepkisten ook.
- nevelleven
- Banned
Geef ook een waarschuwing aan de ander. Ineens is de waarheid geschreeuw geworden en populistisch. Reactie is respectloos en lokt schreeuwen uit. Ik ben allereerst woedend, ten tweede teleurgesteld, ten derde bedroefd dat mag ik uiten met woorden die de waarheid benadrukken. Dat is dus niet schreeuwen.Jim schreef:Nevelleven, schreeuwen zou goed zijn voor een waarschuwing.
Zeepkisten ook.
Er zijn gewoonweg te veel mensen die met haat en nijd zwart wit blijven denken. Die onverdraagzaamheid maakt me nog meer strijdbaar.

"De waarheid"..nevelleven schreef:Geef ook een waarschuwing aan de ander. Ineens is de waarheid geschreeuw geworden en populistisch.
Heb jij die soms in pacht?
Zo niet, dan zou je je toon beter wat matigen, en beginnen met het onderbouwen van je betogen.
Een beetje om je heen schelden valt daar niet onder.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford