linken naar andere site
Moderator: Moderators
linken naar andere site
Als je van FT vandaan linkt naar een gegeven site in een antwoord, dan wordt de link geopend in hetzelfde frame, en valt FT dus weg, natuurlijk kan je via de browser terug, maar is het niet handig als de gegeven link geopent wordt in een nieuw frame.
en natuurlijk is het ook weer niet zo vreselijk belangrijk dit overleven we ook, ik zie het wel wat het beste is
antoon
en natuurlijk is het ook weer niet zo vreselijk belangrijk dit overleven we ook, ik zie het wel wat het beste is
antoon
-
siger
Re: linken naar andere site
Om te openen in nieuw venster of tabblad kan je de met rechtermuisknop klikken op de link, en in het verschenen menu de juiste keuze maken.antoon schreef:Als je van FT vandaan linkt naar een gegeven site in een antwoord, dan wordt de link geopend in hetzelfde frame, en valt FT dus weg, natuurlijk kan je via de browser terug, maar is het niet handig als de gegeven link geopent wordt in een nieuw frame.
antoon
Je kunt ook CTRL indrukken op je toetsenbord en dan op de link klikken. Er wordt dan een nieuw venster geopend.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
-
Jinny
Ik begrijp Antoon wel, alle andere fora openen automatisch een nieuw tabblad, FT doet dat niet.
Is wennen.
Is wennen.
- The Black Mathematician
- Ervaren pen
Ik moet zeggen dat ik het ook wel irritant vind. Tis niet dat ik te lui ben om rechts te klikken voor meer opties, of control in te drukken, ik vergeet het alleen steeds.
Shut up Murdock, crazy fool!
In Firefox kun je het zo regelen dat links die je aanklikt met je scrollwheel worden geopend en een nieuw tabblad. Werkt erg fijn, ik ben er volledig aan gewend.
Religion is futile, you will be secularized!!!
1. Zijn er mensen die het juist vervelend vinden als deze in een nieuw tabblad geopend zouden worden?
2. Is het te regelen dat links in een nieuw tabblad geopened worden?
3. Kost het veel moeite dat te regelen?
Ik laat mijn al-dan-niet gewenst zijn van een wijziging in deze afhangen van de antwoorden op bovenstaande vragen.
Groet,
Bob
2. Is het te regelen dat links in een nieuw tabblad geopened worden?
3. Kost het veel moeite dat te regelen?
Ik laat mijn al-dan-niet gewenst zijn van een wijziging in deze afhangen van de antwoorden op bovenstaande vragen.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Het stoort me dat ik er aan moet denken om een middle click te doen.
Maar er zijn ergere dingen in het leven.
Helemaal zeker weet ik het niet maar het lijkt me niet erg moeilijk om dit te veranderen.
Maar er zijn ergere dingen in het leven.
Helemaal zeker weet ik het niet maar het lijkt me niet erg moeilijk om dit te veranderen.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ze hebben dit veranderd met een reden, en het kan wel veranderd worden maar ik kan niet precies overzien wat de gevolgen kunnen zijn. Ik zal het ff naar N-rico doorsturen.
Dit vond ik op het net:
Dit vond ik op het net:
http://www.phpbb.com/kb/article/links-o ... w-windows/Compared to phpBB3, links in phpBB2 had a slightly different behaviour: When you clicked them, they opened a new window with the requested page. This was changed in phpBB3 for a couple of reasons, but one of the most important ones was the goal to achieve XHTML 1.0 Strict-validation for the whole board.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Wat mij betreft niet zo'n probleem. Ik denk dat die 'Strict XHTML Compliancy' meer voor hun belangrijk is. (om aan de buitenwereld te laten zien dat ze alles netjes volgens de regeltjes hebben geprogrammeerd.
Zal even kijken of ik het vandaag of morgen even aan kan passen, zo te zien inderdaad niet zoveel werk.
N-Rico
Zal even kijken of ik het vandaag of morgen even aan kan passen, zo te zien inderdaad niet zoveel werk.
N-Rico
Het is in ieder geval 'vandaag of morgen' nog niet aangepast.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
nee sorry, geen tijd...
- BadAssChick
- Ervaren pen
dan maar wanneer je wel tijd heb ,ik zou het wel prettiger vinden om linken in een nieuw tabblad te krijgen
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, de code wijziging zoals beschreven in http://www.phpbb.com/kb/article/links-o ... w-windows/" onclick="window.open(this.href);return false; is doorgevoerd, houdt echter wel even rekening met de opmerking o.a. het artikel:
Note: The change will not affect existing posts, you must edit them so they can be reprocessed.