Verkiezing Eerste Kamer!!
Moderator: Moderators
Verkiezing Eerste Kamer!!
Op deze plek kan informatie neergezet worden met betrekking tot de verkiezingen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: Verkiezing Eerste Kamer!!
Het ziet er niet goed uit.
De CU is veroordeeld tot onanie, de SGP gaat ze niet meer likken, dat zeg ik niet maar een op mij licht zenuwachtig overkomende SGP-meneer/mummie.
De fractieleiders van de CU en de SGP?
Iets met een eeuwenoude overeenkomst over onderling iets met stemmen doen zei de verbouwereerde CU-meneer.
De Zeeuwse onafhankelijke torentje-meneer wil niet zeggen om pragmatische redenen waar ie op gestemd heeft.
De CU is veroordeeld tot onanie, de SGP gaat ze niet meer likken, dat zeg ik niet maar een op mij licht zenuwachtig overkomende SGP-meneer/mummie.
Ned 1PietV. schreef: Welke bron heb jij hiervoor gebruikt?
De fractieleiders van de CU en de SGP?
Iets met een eeuwenoude overeenkomst over onderling iets met stemmen doen zei de verbouwereerde CU-meneer.
De Zeeuwse onafhankelijke torentje-meneer wil niet zeggen om pragmatische redenen waar ie op gestemd heeft.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Fenomeen schreef:
De PVV schijnt een zetel meer gekregen hebben dan ze op hadden gehoopt. Waarschijnlijk van deze strategisch stemmende gedeputeerde.
Een 'Braampje' in Limburg?
Zegt Mingele.
Dat betekent dat iemand zich vergist heeft.
Kan, het blijven tenslotte Limburgers.
Corruptie en omkoperij zijn daarom ook waarschijnlijk.
Het evangeliseer van de heer Rutte heeft bij de Friezen niet geholpen.
Zegt Mingele.
Dat betekent dat iemand zich vergist heeft.
Kan, het blijven tenslotte Limburgers.
Corruptie en omkoperij zijn daarom ook waarschijnlijk.
Hij heeft ze waarschijnlijk te weinig beloofd. Waarschijnlijk had een nieuwe spoorverbinding geholpen.Fenomeen schreef:
Dat van die Friezen durf ik niet te zeggen, die reageren niet goed op evangelisatie meen ik.
Hadden ze niet lang geleden iemand de kop afgeslagen die iets dergelijks probeerde?
De dierenliefhebbers in Utrecht hebben verstandiger gekozen, daar is het de SP geworden, dat is natuurlijk helemaal niet erg.
Zuid-Holland Braampje 2?
Een SGP-meneer niet goed geworden?
Vreemd.
Hadden ze niet lang geleden iemand de kop afgeslagen die iets dergelijks probeerde?
De dierenliefhebbers in Utrecht hebben verstandiger gekozen, daar is het de SP geworden, dat is natuurlijk helemaal niet erg.
Zuid-Holland Braampje 2?
Een SGP-meneer niet goed geworden?
Vreemd.
Laatst gewijzigd door Fenomeen op 23 mei 2011 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, dat wordt verteld. Ergens bij Dokkum eindigde zijn culturele toer. Maar tot nu is het niet echt spannend. De leden stemmen bijna allemaal op hun eigen partij.Fenomeen schreef:Dat van die Friezen durf ik niet te zeggen, die reageren niet goed op evangelisatie meen ik.
En ook niet op Hollanders. Leaver dea as slaef. Slag bij Warns 1345.Fenomeen schreef:Dat van die Friezen durf ik niet te zeggen, die reageren niet goed op evangelisatie meen ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Warns
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh jee, een D66 potloodcrisis in Noord-Holland!
D66 wat doe je ?!
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Is het nou goed of slecht afgelopen, help me even?
De Valium was aan de hoge kant.
Wat is het nou?
Niet goed toch?
De Valium was aan de hoge kant.
Wat is het nou?
Niet goed toch?
- vegan-revolution
- Superposter
De PvdD doet nog steeds mee!
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken,wat ons allemaal te wachten staat. Ik kom orgine toch uit een liberaal nest. En heb meerdere malen ook op de VVD gestemd, maar toen ze langzaam opschoven richting de PVV sloeg bij mij de twijfel toe, vandaar dat ik de afgelopen verkiezingen ook meer vertrouwen had in de koers van D66. Ik snap dat je als partij, zeker als je in een kabinet wilt plaats nemen water bij de wijn moet doen. Maar de VVD gaat mij veel te ver.Tenminste als ze zich zelf nog wil verkopen als daar zijnde een liberale partij. Het in zee gaan met het CDA en de PVV was al een deukje, maar het nu in een keer begrip gaan tonen voor een partij als de SGP? Het spijt me oprecht hoor, dat vind ik echt VVD onwaardig gedrag en ik snap werkelijk niet dat er geen VVD-er te vinden is die hier wat van zegt. Gaan u nu echt mijnheer Rutte de liberale normen en waarden over de schutting smijten om het een Christen fundamentalistische partij naar de zin te maken? De winkels open op zondag? Ik hoor de VVD er niet meer over, godslastering? Er word in een keer een handtekening weggepoetst en wat is het volgende puntje? Euthanasie of Abortus? En wat is nu eigenlijk het standpunt ten aanzien van de vrouwen? Van de SGP is het bekend, deze Taliban van Nederland wil de vrouw achter het fornuis en dat is het wel zo een beetje. En daar heeft Mark Rutte begrip voor? Hoorden net Arend Jan Boekestijn op de radio, ook hij had wel heel erg veel begrip voor dit middeleeuwse standpunt. Het is bekend dat veel homoseksuele nogal fan zijn van de VVD. Laat ik het zo zeggen, de SGP is niet echt een fan van onze homofiele medemens.VVD-ers denk a.u.b. eens na hoe liberaal u nog bent.
Ik denk niet dat de VVD echt richting SGP zal opschuiven, het is meer aardig doen over deze "leuke" partij voor de bühne. Beetje slijmen, ze hebben namelijk weinig keuze. De VVD wil zoveel mogelijk eigen beleid overeind houden en daarvoor moet het kabinet voldoende steun krijgen. De essentie van het kabinetsbeleid zal met wat SGP geslijm niet veranderen. Ik denk alleen een paar kleine dingetjes en wat aardige woordjes.
Misschien hoop je op een principiele opstelling van de liberalen, maar dan is het einde kabinet Rutte I. Welke politieke partij is trouwens echt principieel als het erop aankomt?
(misschien alleen de SGP
)
Misschien hoop je op een principiele opstelling van de liberalen, maar dan is het einde kabinet Rutte I. Welke politieke partij is trouwens echt principieel als het erop aankomt?
(misschien alleen de SGP
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)