Harun Yahya is een crimineel

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Harun Yahya is een crimineel

Bericht door Devious »

De islamitische fundamentalist Harun Yahya is een ordinaire crimineel.
[24] TRIAL OF ADNAN OKTAR'S GROUP STARTS (1)
ISTANBUL - Trial of 36 members of a group headed by Adnan Oktar who is publicly known as ''Adnan Hoca'' started on Friday.
The members of the group are being tried for ''taking benefit from people by threatening them,'' ''form an organization for this purpose,'' and ''assisting and sheltering the organization.''

Adnan Oktar who was in Kartal Prison was brought to Istanbul State Security Court (DGM) at 10 a.m. under tight security measures.

Besides him, Firat Develioglu, Emre Nil, Halil Hilmi Muftuoglu, Hasan Basri Guner, Ferhat Terkoglu and Timur Ayan, who are also under arrest, attended the hearing. Others who are tried without detention; Tarkan Yavas, Ufuk Ozturgut, Alev Ulasoglu, Meltem Arikan, Korkut Yasa, Kartal Is, Turgut Aksu, Altug Mustak Berker, Burak Sanver, Secim Kose, and Adnan Tinarlioglu, were also present.

Mustafa Kemal Gul and Ugur Ormen who have an arrest warrant about them were not at the hearing because they still haven't been caught.

The hearing is continuing with ID checks and interrogations.
http://www.hri.org/news/turkey/anadolu/ ... adolu.html
Het is al oud nieuws, maar ik heb net gelezen dat Harun Yahya ook is gepakt voor sex met minderjarigen. Alleen de nieuwslinks waar het te lezen was, waren allemaal in het turks. Dus dat schiet niet op.
Een smerige schurk is het zowieso. En dat durft het atheïsme in een kwaad daglicht te stellen :evil:

Vriendelijke groet..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Afbeelding
Harun Yahya, de grote moraalridder, zit hier in de bak wegens drugsbezit, afpersing en andere misdaden. Dus zo wordt de gratis anti-atheïstische en anti-darwinistische propaganda betaald.
Wat een druif!
Laatst gewijzigd door Devious op 16 aug 2008 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

http://www.talkaboutculture.com/group/s ... 02086.html
His sexual abuse of girls around him has been
the frequent topic of Turkish media and acknowledged by the defectors.
He claims right to have sexual intercourse with every female member of
his cult. He has even invented a name for those females: MOTOR
(engine). Reportedly, his male followers are feeling lucky in letting
him taste their girl friends first.
Volgens dit artikel, geschreven door een vroegere Koranleraar van Harun Yahya, gelooft HY dat hij de Mahdi (messias) is.
Devious
Erelid
Contacteer:

holocaust ontkenning

Bericht door Devious »

Hij doet ook nog eens aan holocaust ontkenning. Je valt werkelijk van de ene verbazing in de andere. Heel bizar dat dit heerschap alleen in Nederland al duizenden fans heeft.
http://www.talkorigins.org/faqs/organiz ... yahya.html

Ongelovelijk!
Tim Spaan
Geregelde verschijning

Bericht door Tim Spaan »

Hee? Deze vier posts bevatten misschien stof voor "het bedrog van HY deel 10" ??
Enjoy smiles :mrgreen: after miles and miles
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Tim Spaan schreef:Hee? Deze vier posts bevatten misschien stof voor "het bedrog van HY deel 10" ??
Beslist!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

http://groups.msn.com/AlleWetenschappen/general.msnw?

Heb je het kunnen vinden KhadigaB. Dan kun je gelijk een abonnement nemen op freethinkers. Nodig alle geinteresseerden uit voor het gratis etentje. Ik kan helaas niet want mijn kogelvrije vest is onlangs afgekeurd.

Groeten,

Tjeerdo
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Harun Yahya is niet alleen een crimineel, maar ook een holocaust ontkenner http://www.xs4all.nl/~afa/comite/artike ... el123.html
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Skeptic: met alle respect maar van dat soort idioten verwacht ik niet anders.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Behind_The_Lies
Contacteer:

Bericht door Behind_The_Lies »

Daar ben ik het mee eens.
Niet alleen heeft die gast zich aan walgelijke en absoluut af te keuren misdaden bezondigt , hij is ook een vreselijke idioot die op geen enkele gefundeerde grond algemeen aanvaarde dingen verwerpt ,beschimt en bespot.

Voor mijn part mogen ze dat heerschap de kogel geven. Hoe zeer ik ook de vrije meningsuiting verdedig,dit kan niet.
How can we believe in heaaven , human reasoon counters all ideas of a soul society.
Uit : Kamelot - Soul Society
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

En weer wordt ie veroordeeld...
Turkish Islamic author given 3-year jail sentence

By Thomas Grove

ISTANBUL (Reuters) - Controversial Turkish Islamic author Adnan Oktar was sentenced to three years in prison on Friday for creating an illegal organization for personal gain, state-run Anatolian news agency said.

A spokeswoman for his Science Research Foundation (BAV) confirmed to Reuters that Oktar had been sentenced but said the judge was influenced by political and religious pressure groups.

Oktar had been tried with 17 other defendants in an Istanbul court. The verdict and sentence came after a previous trial that began in 2000 after Oktar, along with 50 members of his foundation, was arrested in 1999.

In that court case, Oktar had been charged with using threats for personal benefit and creating an organization with the intent to commit a crime. The charges were dropped but another court picked them up resulting in the latest case.

Oktar planned to appeal the sentence, a BAV spokeswoman said. No further details were immediately available.
http://www.reuters.com/article/artsNews ... dChannel=0
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Behind_The_Lies schreef: Voor mijn part mogen ze dat heerschap de kogel geven. Hoe zeer ik ook de vrije meningsuiting verdedig,dit kan niet.

Uhm, de doodstraf is vrij primitief.... Maar igg fijn dat onze koranvoodoo master een ordinaire schoft blijkt te zijn.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Finis Terrae

Bericht door Finis Terrae »

Het is een vergissing om Harun Yahya - trouwens niet eens zijn échte naam - af te schilderen als één enkele moslimfundamentalist. Betrokkene is enkel het boegbeeld van een goed geöliede organizatie die over vrijwel onuitputtelijke financiële middelen beschikt waarvan de herkomst niet gekend is.

Uitgevers van de inmiddels beruchte "Atlas of Creation" alsmede boeken en websites die in meerdere talen beschikbaar zijn.

Pikant detail is hierbij dat de boeken niet regulier verkrijgbaar zijn. Geen ISBN-nummer! Enkel en alleen verkrijgbaar in moslim"boekhandels" en moskeeën of per post.

Biologiestudenten aan de Universiteit Antwerpen en Universiteit Amsterdam hebben inmiddels aan de hand van voormelde boeken geweigerd de evolutieleer in te studeren wegens strijdig met hun geloof. Betrokken studenten werden dan ook faliekant gebuisd hetgeen dan weer de reactie uitlokte van racisme...

Het is niet omdat het boegbeeld is verdwenen dat daardoor de organizatie of het achterliggend gedachtengoed eveneens is verdwenen.
Finis Terrae

Bericht door Finis Terrae »

Behind_The_Lies schreef: Voor mijn part mogen ze dat heerschap de kogel geven. Hoe zeer ik ook de vrije meningsuiting verdedig,dit kan niet.
Je kunt niet een béétje voor vrije meningsuiting zijn.

Of je bent er vóór of je bent er tégen.

Dreigen met de doodstraf voor voor u onwelgevallige ideeën is niet bepaald een teken van een fervente "verdediging" van vrije meningsuiting.

De doodstraf is trouwens niet anders dan een gelegaliseerde staatsmoord, een beschaafde maatschappij onwaardig. Een barbaars gedachtengoed.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Finis Terrae schreef:Het is een vergissing om Harun Yahya - trouwens niet eens zijn échte naam - af te schilderen als één enkele moslimfundamentalist. Betrokkene is enkel het boegbeeld van een goed geöliede organizatie die over vrijwel onuitputtelijke financiële middelen beschikt waarvan de herkomst niet gekend is.
Wat je hier zegt was wel bekend hoor. Maar toch mooi als zo'n 'boegbeeld' lelijk door de mand valt.
Plaats reactie