www.jeugd4jezus.nl

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

0ortje
Forum fan

www.jeugd4jezus.nl

Bericht door 0ortje »

Hier nog een forum:

http://www.jeugd4jezus.nl./phpbb2/

Kwam er zo toevallig langs :D :D
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Ik zie dat je er al aardig actief bent. Misschien dat ik er ook maar eens wat reacties tegenaan gooi binnenkort. :D
Sebastiaan
Bevlogen

Re: Nog een link.

Bericht door Sebastiaan »

0ortje schreef:Hier nog een forum:

Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen? :x
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Socratoteles
Diehard

Bericht door Socratoteles »

Sebastiaan schreef:

Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen? :x
Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. :wink: Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Sebastiaan
Bevlogen

Socratoteles schreef:Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. :wink:
Alsof we daar nog niet genoeg van hebben. :x Kunnen jullie die links niet beter in 1 tread plaatsen zodat er niet voor elke klein achterlijk christen forumje uit deriolen van het internet een nieuwe tread start wordt, dat houd de boel een beetje overzichtelijk :P

Socratoteles schreef:Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Zal mij benieuwen hoe snel je dit maal geband wordt, ik wed dat het nog binnen deze week wordt :twisted:
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 »

Sebastiaan schreef:
Socratoteles schreef:Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. :wink:
Alsof we daar nog niet genoeg van hebben. :x Kunnen jullie die links niet beter in 1 tread plaatsen zodat er niet voor elke klein achterlijk christen forumje uit deriolen van het internet een nieuwe tread start wordt, dat houd de boel een beetje overzichtelijk :P

Socratoteles schreef:Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Zal mij benieuwen hoe snel je dit maal geband wordt, ik wed dat het nog binnen deze week wordt :twisted:
Verwijzen naar de bijbel mag toch? En daar vragen over stellen?
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

misschien kan een mod de titel van dit topic wijzigen in www.jeugd4jezus.nl
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

leuke site waar je kan zien hoe men ook totaal geen moeite wil doen op kritiek in te gaan anders dan de bekende antwoorden. Wel lekker veilig, oogkleppen op en vingers in de oren. :shock:
Laatst gewijzigd door doctorwho op 16 jul 2007 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Socratoteles schreef:
Sebastiaan schreef:

Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. :wink: Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Misschien komt dat omdat het een (heel) jongerenforum is en ze er vooral zijn om het lekkere geloofsgevoel met elkaar te delen en als hobby-gelovigen het met elkaar over hun ervaringen te hebben? :P Straks post er nog iemand iets heel ingewikkelds en raken ze in de war :P

Ik heb er ook al een aantal kritische vragen en opmerkingen gepost... Verder merk ik dat er heel veel daar het beste willen (op hun manier) en dat is op zich wel mooi om te zien. Ik ken er daar een paar persoonlijk (als kennissen). Misschien is het daarom toch anders dan een ander forum. De oprichter ervan zit een klas lager dan mij op de MBO opleiding (die ik net heb afgerond en waarvoor ik ben geslaagd!!! :P :D ) en had laatst nog een stukje in de lokale krant over het forum.
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Oja, @ rereformed, dit was dus ook het forum waar ik het artikel van "God laat niet met zich sollen!" heb gepost.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Sebastiaan schreef:

Had je dit al gelezen?

Links
Hier kun je links naar websites posten,...deze hoeven niet aan een bepaald onderwerp te voldoen,...zolang jij ze maar noemenswaardig vindt ;)

Ik vond het in eerste instantie noemenswaardig. Het is ook een forum. En het behandeld christelijke vraagstukken. En zoals Socratoteles al schreef:
Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Sebastiaan
Bevlogen

Oortje, waar ik vooral op doelde was de eerste en tevens belangrijke regel voor het plaatsen van links:
Devious schreef:Op dit forum mogen links geplaatst worden.
We hopen dat iedereen die hier links plaatst de volgende regels respecteert.

:arrow: Als je een link plaatst, graag uitleg waarom je de desbetreffende site waardeerd (of juist niet waardeerd).
een reden als
0ortje schreef:Kwam er zo toevallig langs :D :D
vind ik in dat opzicht, onvoldoende.

Als ik alle links zou posten van overal waar ik toevallig langs kwam, daar worden jullie ook niet echt gelukkig van :wink:
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 16 jul 2007 22:57, 2 keer totaal gewijzigd.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

Sebastiaan schreef:Oortje, waar ik vooral op doelde was de eerste en tevens belangrijke regel voor het plaatsen van links:
Devious schreef:Op dit forum mogen links geplaatst worden.

:arrow: Als je een link plaatst, graag uitleg waarom je de desbetreffende site waardeerd (of juist niet waardeerd).
een reden als
0ortje schreef:Kwam er zo toevallig langs :D :D
ivind ik in dat opzicht, onvoldoende.

Als alle links zou posten van overal ik toevallig langs kwam, worden jullie ook niet gelukkig van :wink:
Ik kom zovaak "toevallig" langs van alles op internet, maar ik post bijna nooit wat. Deze links vond ik wel voldoende, en ik kies het dan ook zorgvuldig uit.
Zie je dagelijks verschillende links van mij? nee.

En blijkbaar vind de rest van de mensen het niet erg dat ik die link heb geplaats, en kunnen ze het, naar mijn mening, wel waarderen. ( zie antwoord Socratoteles )
En ze snappen ook, meteen en direct, waarom ik deze link plaats.
Het is gewoon een plek om te discusierren over van alles en nog wat omtrent geloof. ( en dus ook Atheisme :D )

Het staat in relatie tot dit forum, is wat de meeste hebben begrepen.

Maar je hebt gelijk, aangezien Devious schreef:
Op dit forum mogen links geplaatst worden.

Laatst gewijzigd door 0ortje op 18 jul 2007 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Sebastiaan schreef:Als ik alle links zou posten van overal ik toevallig langs kwam, worden jullie ook niet gelukkig van :wink:
Proficiat je bent teninste eens een keer inhoudeijk geïnteresseerd in iets. Dat de vermelding die je wenste nu zoiets is als een vermelding "dat koffie heet is" en voor ongeveer 99,9% van de mensheid opzich al duidelijk is daar gaan we aanwerken. Onderscheidend info opnemen....
Sebastiaan
Bevlogen

Atli schreef:Proficiat je bent teninste eens een keer inhoudeijk geïnteresseerd in iets.
:lol: :lol: :lol: die houden we er in :P
Plaats reactie