http://www.jeugd4jezus.nl./phpbb2/
Kwam er zo toevallig langs
Moderator: Moderators
Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen?
Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet.Sebastiaan schreef:Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen?
Alsof we daar nog niet genoeg van hebben.Socratoteles schreef:Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet.![]()
Zal mij benieuwen hoe snel je dit maal geband wordt, ik wed dat het nog binnen deze week wordtSocratoteles schreef:Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Verwijzen naar de bijbel mag toch? En daar vragen over stellen?Sebastiaan schreef:Alsof we daar nog niet genoeg van hebben.Socratoteles schreef:Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet.![]()
Kunnen jullie die links niet beter in 1 tread plaatsen zodat er niet voor elke klein achterlijk christen forumje uit deriolen van het internet een nieuwe tread start wordt, dat houd de boel een beetje overzichtelijk :P
Zal mij benieuwen hoe snel je dit maal geband wordt, ik wed dat het nog binnen deze week wordtSocratoteles schreef:Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Hebr 6: Misschien komt dat omdat het een (heel) jongerenforum is en ze er vooral zijn om het lekkere geloofsgevoel met elkaar te delen en als hobby-gelovigen het met elkaar over hun ervaringen te hebben? :P Straks post er nog iemand iets heel ingewikkelds en raken ze in de war :PSocratoteles schreef:Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet.Sebastiaan schreef:Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen?Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
Had je dit al gelezen?Sebastiaan schreef:Kun je op zijn minst even de moeite nemen om te beschrijven waar de link naar wijst en waarom jij vind dat het interessant genoeg vond om ons er op te attenderen?
Uit de naam van de link kun je opmaken dat het een christelijk forumpje is. Met het plaatsen van deze link worden we gewezen op een rijke bron van christelijk denken waaruit we liters bitter water kunnen putten of er met de bijl op inhakken en zie: het water wordt zoet. Ik heb er een paar overwegingen gepost, en zie wel hoe men erop reageert. Pareltjes van redeneerkunst ben ik nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat nog.
een reden alsDevious schreef:Op dit forum mogen links geplaatst worden.
We hopen dat iedereen die hier links plaatst de volgende regels respecteert.
Als je een link plaatst, graag uitleg waarom je de desbetreffende site waardeerd (of juist niet waardeerd).
vind ik in dat opzicht, onvoldoende.0ortje schreef:Kwam er zo toevallig langs![]()
Ik kom zovaak "toevallig" langs van alles op internet, maar ik post bijna nooit wat. Deze links vond ik wel voldoende, en ik kies het dan ook zorgvuldig uit.Sebastiaan schreef:Oortje, waar ik vooral op doelde was de eerste en tevens belangrijke regel voor het plaatsen van links:
een reden alsDevious schreef:Op dit forum mogen links geplaatst worden.
Als je een link plaatst, graag uitleg waarom je de desbetreffende site waardeerd (of juist niet waardeerd).
ivind ik in dat opzicht, onvoldoende.0ortje schreef:Kwam er zo toevallig langs![]()
Als alle links zou posten van overal ik toevallig langs kwam, worden jullie ook niet gelukkig van
Proficiat je bent teninste eens een keer inhoudeijk geïnteresseerd in iets. Dat de vermelding die je wenste nu zoiets is als een vermelding "dat koffie heet is" en voor ongeveer 99,9% van de mensheid opzich al duidelijk is daar gaan we aanwerken. Onderscheidend info opnemen....Sebastiaan schreef:Als ik alle links zou posten van overal ik toevallig langs kwam, worden jullie ook niet gelukkig van