vergis ik mij ?
Moderator: Moderators
-
a.r.
vergis ik mij ?
Vergis ik mij of zie ik steeds meer en steeds vaker E.O. programma's verschijnen op t.v.?
Ik kijk 's-morgens en om 12.00 uur altijd naar het journaal en af en toe kijk (keek) ik ook nog wel eens naar een programma dat daarna kwam en dat ik gemist had. Het valt mij de laatste maanden echter steeds vaker op dat de E.O. een steeds prominentere plaats inneemt overdag maar ook 's-avonds? Nou vind ik de meeste t.v. programma's niet echt boeiend, maar ik heb sterk het idee dat er een verschuiving heeft plaats gevonden binnen omroepland. Opvallend vaak zie ik steeds meer Knevel, blauw bloed en het familiediner in beeld verschijnen ( gelukkig heb ik ook nog veel boeken om te lezen, internet en andere interesses haha) maar ik vraag mij af of er meer mensen zijn die dit opgevallen is of is dit alleen mijn perceptie omdat ik zo'n afkeer heb van de E.O.?
Ik kijk 's-morgens en om 12.00 uur altijd naar het journaal en af en toe kijk (keek) ik ook nog wel eens naar een programma dat daarna kwam en dat ik gemist had. Het valt mij de laatste maanden echter steeds vaker op dat de E.O. een steeds prominentere plaats inneemt overdag maar ook 's-avonds? Nou vind ik de meeste t.v. programma's niet echt boeiend, maar ik heb sterk het idee dat er een verschuiving heeft plaats gevonden binnen omroepland. Opvallend vaak zie ik steeds meer Knevel, blauw bloed en het familiediner in beeld verschijnen ( gelukkig heb ik ook nog veel boeken om te lezen, internet en andere interesses haha) maar ik vraag mij af of er meer mensen zijn die dit opgevallen is of is dit alleen mijn perceptie omdat ik zo'n afkeer heb van de E.O.?
-
Theoloog
Waarschijnlijk vergis je je niet. De EO is een A-omroep (veel leden; die kijken zelf niet, maar willen dat de EO evangeliseert, of in ieder geval God welgevallige programma's maakt). Dat betekent veel zendtijd.
Nu is er ook nog zoiets als de programmaplanner. Die bepaalt hoe laat en op welke dag iets op de buis komt. De laatste jaren wordt de EO steeds serieuzer geworden en worden haar programma's op steeds gunstiger tijdstippen uitgezonden.
Nu is er ook nog zoiets als de programmaplanner. Die bepaalt hoe laat en op welke dag iets op de buis komt. De laatste jaren wordt de EO steeds serieuzer geworden en worden haar programma's op steeds gunstiger tijdstippen uitgezonden.
-
a.r.
Je vergist je denk ik maar het komt nu voor dat op net 1 en 2 gelijktijdig een eo programma uitgezonden wordt. Kotsmisselijk wordt ik van de emo eo programma's meet een happy koppel waarvan er 1 doodgaat en er willens en wetens drie kinderen zijn waarvan twee met cystic fibrose. Waarbij de ouders dit vooraf al wisten, maar ja gods wil he! Dus om reden van godswaan willens en wetens een kort lijdend leven creeren. Lijden is tenslotte mooi en zingevend
Is je trouwens opgevallen dat er twee presentatoren zijn die erg veel overeenkomst vertonen met Boris Karloff.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
Antiscience
- Banned
Is deze presentator een van die twee?doctorwho schreef: Is je trouwens opgevallen dat er twee presentatoren zijn die erg veel overeenkomst vertonen met Boris Karloff.
http://www.eo.nl/db.images/7374339/image
Ik ga altijd over mijn nek wanneer ik die
hoor of zie op de Nederlandse televisie.
Re: vergis ik mij ?
Na 19.00 wordt het verraderlijk, dan kan de EO zowel op 1 als op 2 zijn.a.r. schreef:Vergis ik mij of zie ik steeds meer en steeds vaker E.O. programma's verschijnen op t.v.?
Het Frankensteinhoofd, als het helemaal tegenzit.
Die is ook eng maar ik bedoel iemand die echt hierop lijkt presenteerd af en toe netwerkAntiscience schreef:Is deze presentator een van die twee?doctorwho schreef: Is je trouwens opgevallen dat er twee presentatoren zijn die erg veel overeenkomst vertonen met Boris Karloff.
http://www.eo.nl/db.images/7374339/image
Ik ga altijd over mijn nek wanneer ik die
hoor of zie op de Nederlandse televisie.

Idd, ik zat er nog over te denken om snel een plaatje van zo'n belspelmuts te photoshoppen in de trend van "Bel nu, zoek de twee verschillen" maar helaas kan ik zo'n plaatje van zo'n belspelmuts niet vinden.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
-
Antiscience
- Banned
-
Theoloog
Vind ik ook niet maar ik vind Knevel beter, ondanks het vingertje. Maar je ziet toch wel het verschil tussen satire en afserverenTheoloog schreef:Tijd van de Brink is anders een goede interviewer. Ik vind het niet terecht dat iemand wordt afgeserveerd, enkel omdat hij van de EO is.