Raaf schreeuwt om hulp, heeft een nieuwe computer maar het lukt niet om het internet en outlook werkend te krijgen?, dit kan alleen op de oude computer?
Snap er geen f... sorry van!
Groet
Radelose Raaf met een pracht van een nieuwe compu
Moderator: Moderators
Vast wel.RavenVrouw schreef:Mag dit ook op dit forum???
Wel wis en waarachtig mag dat. De vragen die Fenomeen stelt zijn hier van groot belang, ben benieuwd naar de antwoorden.RavenVrouw schreef:Mag dit ook op dit forum???
Raaf schreeuwt om hulp, heeft een nieuwe computer maar het lukt niet om het internet en outlook werkend te krijgen?, dit kan alleen op de oude computer?
Snap er geen f... sorry van!
Groet
Radelose Raaf met een pracht van een nieuwe compu![]()
![]()
Als je met email alliassen werkt is het wel mogelijk die te scheiden en de ene door te sturen naar de computer van je man. Als de computers verbonden zijn door middel van een netwerk, dan kun je dat doen door op de ene een mailserver te draaien. Dit kan b.v. door middel van het programma Winproxy. Zie hier voor documentatie, dit is dosgg leden bedoeld, maar ook voor anderen wellicht nuttig.RavenVrouw schreef:Hoi Fenomeen en Skep,
Maar nou heb ik nog wel een probleem misschien dat jullie me daarmee nog kunnen helpen en alvast heel hartelijk bedankt, heerlijk dat dat kan, ik ben echt een heel groot blond 'ei' op dat gebiedt.
Bon, het volgende, Mikie mijn man wil nu mijn oude computer gaan gebruiken zodat hij ook kan gaan internetten, nou hebben we alles al aan de praat, dus de oude werkt ook weer, maar is het mogelijk dat de e-mail die voor Mike bestemd is op zijn computer binnenkomt en die van mij op mijn nieuwe Tovenares?. Nu komt alles op de nieuwe binnen en ook kunnen wij niet naar elkaar mailen, moeten we misschien met accounts gaan werken ofzo?
Groet
Raafje en Mikie (alias de Pendragon) 8)