Beste HierEnNu,
Het topic "melding" is gesloten. Ik plaatste er enkele vragen n.a.v jouw morele mede-schuldigheids- gevoel inzake het in de steek laten van Israël.
Plaats ik er 1 vraag bij
Dat de terroristen niet zijn verslagen is zeker verdrietig. Maar je moet jezelf blijven afvragen
- Waarom zijn deze terroristen er?
- Waarom is het meest geavanceerde leger ter wereld Gaza niet binnen gevallen en heeft het de zinnen nu op de bevolking gezet?
- Waarom weet Netanyahu van geen ophouden en waarom wordt hij door diverse instanties veroordeeld? Hamas wordt immers ook veroordeeld.
- Wat gebeurt er met Gaza als de terroristen inderdaad verdreven of gedood zijn?
- Waarom sluit de wereld nog steeds de ogen voor koloniale agressie? Word je daar niet verdrietig van?
- Vind je werkelijk dat Israël in de steek wordt gelaten? Netanyahu (moet terecht staan) nog steeds in het zadel en na diverse veroordelingen steunt het westen Israël (het beleid!) nog steeds. Weliswaar in mindere mate door slechts sterkere bewoordingen, maar de steun lijkt onvoorwaardelijk nu genocide steeds vaker klinkt. Ook kolonisatie wordt oogluikend door het westen toegestaan.
Zomaar enkele vragen die me te binnen schieten nav je verdriet.
Vragen aan HierEnNu
Moderator: Moderators
Vragen aan HierEnNu
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Re: Vragen aan HierEnNu
Waarom is het normaal om de sluiting van een topic te omzeilen, en ergens anders zomaar door te gaan?
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Omdat moderatie de vragen terecht vond
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Deze vragen kunnen in het desbetreffende discussie topic over het Midden oosten.
Topic gesloten wegens Forumregels A7, E4 en T11
Topic gesloten wegens Forumregels A7, E4 en T11
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.