Gerard Back in Town
Moderator: Moderators
Gerard Back in Town
Na een fantastische vakantie in Scotland (heerlijk zomerweertje niet zo sweaty als hier) ben ik weer van de partij.
Hou me nog een beetje gedeisd maar kan het safentoe niet laten.
U hoort nog van mij.
Hou me nog een beetje gedeisd maar kan het safentoe niet laten.
U hoort nog van mij.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
Samante
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Tenzij Gerard naar Lourdes is geweest natuurlijk Een wijwatertje op zijn tijd is altijd goed, vooral als deze heel, heel lang in een houten vat heeft gezeten. En die hebben ze in Schotland denk ik wel genoeg. 
Welkom terug in ieder geval!
Welkom terug in ieder geval!
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Heerlijk bijgekomen.
Twee vd drie 70 cl flessen zijn al open. En drie vd tig miniatuurtjes (5cl) om te experimenteren.
Toch eenbeetje afvallige omdat ik me voorgenomen heb me minder druk te maken alhoewel........... soms stijgt de adrenaline tot ongekende hoogte.
Twee vd drie 70 cl flessen zijn al open. En drie vd tig miniatuurtjes (5cl) om te experimenteren.
Toch eenbeetje afvallige omdat ik me voorgenomen heb me minder druk te maken alhoewel........... soms stijgt de adrenaline tot ongekende hoogte.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Je bent toch wel blijven zitten?
Politie wil eind maken aan 'verticaal drinken'
Uitgegeven: 2 augustus 2006 12:08
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2006 12:11
LONDEN - De politie in de Britse stad Preston wil een eind maken aan 'verticaal drinken'. Zij bedoelt daarmee dat het verboden moet worden staand aan de bar in een café te drinken, door velen beschouwd als dé natuurlijke houding om bier in te nemen.
Velen denken ook dat het grootste bezwaar tegen 'verticaal drinken' is dat je harder en sneller valt als je teveel hebt gedronken dan wanneer je zittend inneemt. De politie van Preston ziet echter een veel groter bezwaar: het is een van de belangrijkste oorzaken van openbare ordeverstoring.
Mensen die staand drinken, gebruiken meer omdat de drank gemakkelijker naar binnen glijdt als de slokdarm geheel gestrekt is, zei projectmanager alcohol van de politie, Andy Hobson, tegen de krant The Times van woensdag. Daar komt volgens hem nog eens bij dat er in een groep staande drinkers gemakkelijker een biertje uit iemands hand gestoten wordt, waarna er heibel ontstaat, waarbij klappen uitgedeeld worden.
Zitten
De redenering is dat zittende drinkers niet zo gemakkelijk in een handgemeen betrokken raken. De maatregel zou in de herfst van kracht moeten worden. De Prestonse kasteleins zien het niet zitten.
Politie wil eind maken aan 'verticaal drinken'
Uitgegeven: 2 augustus 2006 12:08
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2006 12:11
LONDEN - De politie in de Britse stad Preston wil een eind maken aan 'verticaal drinken'. Zij bedoelt daarmee dat het verboden moet worden staand aan de bar in een café te drinken, door velen beschouwd als dé natuurlijke houding om bier in te nemen.
Velen denken ook dat het grootste bezwaar tegen 'verticaal drinken' is dat je harder en sneller valt als je teveel hebt gedronken dan wanneer je zittend inneemt. De politie van Preston ziet echter een veel groter bezwaar: het is een van de belangrijkste oorzaken van openbare ordeverstoring.
Mensen die staand drinken, gebruiken meer omdat de drank gemakkelijker naar binnen glijdt als de slokdarm geheel gestrekt is, zei projectmanager alcohol van de politie, Andy Hobson, tegen de krant The Times van woensdag. Daar komt volgens hem nog eens bij dat er in een groep staande drinkers gemakkelijker een biertje uit iemands hand gestoten wordt, waarna er heibel ontstaat, waarbij klappen uitgedeeld worden.
Zitten
De redenering is dat zittende drinkers niet zo gemakkelijk in een handgemeen betrokken raken. De maatregel zou in de herfst van kracht moeten worden. De Prestonse kasteleins zien het niet zitten.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Natuurlijk nietDe Prestonse kasteleins zien het niet zitten.
Het probleem met zittende drinkers ( en zittende kasteleins ) is dat ze uiteindelijk niet meer kunnen rechtstaan ...
Uiteindelijk kan je zodoende nooit meer je zaak op tijd gesloten krijgen ,of aan je bestelling geraken en allemaal op tijd gaan maffen ....
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )