Maria schreef: ↑13 apr 2025 20:03
Ben je kleurenblind?
Ik zie paarse of violet, zo je wil, letters om aan te geven,
dat dit een eigen citaat is van zijn eigen schrijven.
Ook retorische vragen beantwoord ik graag en met alle liefde,
zoals je inmiddels al vaker hebt
'mogen' ervaren ...
Of ik hier en nu een vorm van kleurenblind heb weet ik niet. Vóór ik aan mijn Grafische
opleiding begon op 12 jarige leeftijd moest ik wel een streng onderzoek ondergaan op
dat gebied, want daar mocht als leerling Graficus in principe niets aan mankeren, anders
werd men beslist niet toegelaten tot die opleiding. Toendertijd en tijdens mijn carriére
als offset-drukker en leerling bedrijfsleermeester had ik een bovengemiddeld onderscheidingsvermogen wat kleur betreft, over het gehele kleurenspectrum.
Los daarvan, fijn om te weten dat zulke kleuren dus wel zijn toegestaan:
- Paarse of violet
- Bordeaux
- Karmozijn
- Magenta
- Fuchsia
- Aubergine
- Purper
- Zalmroze
- Koraal
- Perzik
- Rozenhout
- Framboos
- Zuurtjesroze
- Oudroze
- Terracotta
- Koper
- Vermiljoen
.

- Sorry.jpg (10.8 KiB) 1131 keer bekeken
Maria schreef:En idd. daar had jij eerder ook aandacht aan gegeven,
wat hij wsl. gemist heeft, om wat voor reden dan ook.
Nee, Georgie had dat niet gemist hoor, appelfflap kennelijk wel, maar die onthoudt en reageert alleen nog op mijn schrijfsels als het hem goed uitkomt. Ook prima wat mij betreft hoor.
Maria schreef:
Ik zie Wikipedia een omschrijving geven en het wordt niet een definitie genoemd.
Daarom schrijf ik er dan ook bij:
- "dit is voor mij een werkbare definitie"
zodat de situatie ontstaat dat aanpassingen bespreekbaar blijven
en er eventueel enige consensus kan ontstaan over een hanteerbare definitie.
Maria schreef:Waarom denk je, dat deze beschrijving uit Wikipedia
de enige omschrijving of definitie zou mogen zijn hier?
Wat is je punt?
Dat schreef ik al:
- "Heeft Moderating de eigen mening van Georgie in rode lettertjes veranderd
om deze mening als Modinfo dwingend voor te schrijven, of watskebeurt?
waarom dat nou met rode lettertjes bekrachtigd moet worden ontgaat me!
Betekent dit dat andere en/of aangepaste definities niet gebruikt mogen worden, of wat?"
Maria schreef:
En waarom dit Feedback topic?
Omdat ik van Moderating wilde weten waarom dat nou met rode lettertjes bekrachtigd moest worden, en of zulks betekende dat andere en/of aangepaste definities niet gebruikt mogen worden, omdat ik geen andere reden zag waarom jullie daar rode lettertjes van hadden gemaakt, want Ik had geen vermoeden dat Georgie zelf rode lettertjes zou gebruiken.
Regel T12 :: Afhankelijk van de ernst kunnen moderators ingrijpen met een opmerking in roodbruine tekst of strenger toespreken in rood. Moderatoropmerkingen dienen niet becommentarieerd te worden in het lopende topic. Elk moderatoroptreden streeft naar een zo soepel mogelijk verder verloop van de discussie. Eventuele reacties van onbegrip of gevoel van onrechtvaardige behandeling naar aanleiding van moderatie dienen gegeven te worden in het klachtenforum, waar er verder over gesproken kan worden, of kies voor een directe benadering en ga via een pb in conclaaf met de desbetreffende moderator of vraag advies aan de admin.
Ook kritiek op de moderatie in het algemeen dient in dit subforum te geschieden.
Één en ander komt waarschijnlijk ook omdat ik in den beginne iets benadrukte door gebruik te maken van een op rood gelijkende kleur zoals nu dus kennelijk Georgie heeft gedaan en ik daarop door Moderating vermanend werd toegesproken omdat zulks aan Moderating was voorbehouden en gebruik van op rood gelijkende kleuren door forummers verwarring zou kunnen scheppen.
Ik snap het nu, jij ook?
Ik hoop dat ik je eindelijk een keertje niet in de
WAR heb gebracht?
Don't worry, ik ga geen van de door mij opgesomde op
rood gelijkende kleuren gebruiken,
niet eens om verwarring te voorkomen, want dat is niet mijn taak

,
maar wel om de dan meer dan verdiende waarschuwing of erger te voorkomen.
Ja, ja, ik weet het, ik ben veel te eerlijk ...