Verwijderde bijdragen

Hierin worden grove overtredingen geplaatst waar de beheerders van https://www.freethinker.nl" uitdrukkelijk afstand van nemen.

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: Mededelingen beheer 2025

Bericht door appelfflap »

Peter van Velzen schreef: 06 mar 2025 01:57 regel E1 wordt uitgebreid. Ook het verheerlijken van geweld zal van nu af aan verboden zijn.
E1 :: Racistische en discriminerende uitingen zijn verboden, evenals scheldproza, schuttingtaal en het verheerlijken van geweld.
Vanaf vandaag zullen de moderatoren trachten in principe alle berichten die daar ook maar enigszins mee in strijd zijn, direct te verhuizen naar de prullenbak.
als je het zelf niet meer erkend da zal dit dode letter blijven
ik zie een moderator onderbouwing aan lanfy vragen voor de stelling dat palestijnse vrouwe zichzelf als productiemachines bschouwen
volgens die moderator is die uitspraak al geen ontmenselijking of racisme en ga ik dus compleet in de fout door zoiets te denken
heeck
Ontoombaar

Re: Mededelingen beheer 2025

Bericht door heeck »

Vanaf vandaag zullen de moderatoren trachten in principe alle berichten die daar ook maar enigszins mee in strijd zijn, direct te verhuizen naar de prullenbak.
Wel graag met melding op de opengevallen plek van naam en datum.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
appelfflap
Banned

Re: Israël en het internationaal recht

Bericht door appelfflap »

Bonjour schreef: 08 mar 2025 14:17 We zijn hier behoorlijk afgedwaald en het is beter als we weer back-on-topic gaan.
Er is wel genoeg gezegd over de opmerking van lanfy. Hij heeft er een waarschuwing voor gekregen, dus dat me nu afgesloten.
er valt neits te discussiëren
Israel schendt al 80j internationaal recht, op de meest gruwelijke manier.
zie alle mogelijke resoluties, het ICJ, het ICC, en arrestatiebevelen, ...
wie dit ontkent kan evengoed beweren dat de aarde plat is
dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

Wat ik wilde zeggen, lieve HierEnNu (hetgeen jij ook dondersgoed begrijpt) is dat de moordenaar van Rabin geen Palestijn was.
Met dit soort extremisten zal het nooit vrede worden
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!

Bericht door HierEnNu »

:roll:

Zal ik op 'Verstuur' klikken?

Of zal ik mijn reactie wegsmijten? Wat kan ik in deze als mijn taak beschouwen?
Hmmm ... :-k ... daar ga ik eerst een nachtje over slapen:
  • ik klik op 'Bewaar concept' en ga over tot de orde van de dag,
lekker de tuin in en een gesprek aangaan met iemand
die gewoon zegt wattie bedoeld en begrijpt wat ik daadwerkelijk uitkraam.
Heerlijk! Voorspelbaar resultaat:
  • het gras zal gemaaid zijn!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 09 mar 2025 17:00 :roll:

Zal ik op 'Verstuur' klikken?

Of zal ik mijn reactie wegsmijten? Wat kan ik in deze als mijn taak beschouwen?
Hmmm ... :-k ... daar ga ik eerst een nachtje over slapen:
  • ik klik op 'Bewaar concept' en ga over tot de orde van de dag,
lekker de tuin in en een gesprek aangaan met iemand
die gewoon zegt wattie bedoeld en begrijpt wat ik daadwerkelijk uitkraam.
Heerlijk! Voorspelbaar resultaat:
  • het gras zal gemaaid zijn!
Waarom blijf je nou in vaagheden hangen? Is dit jouw manier van een gesprek aangaan?
Sta jij achter vrede in het midden oosten of blijf je van mening dat Palestijnen beter af zijn in de woestijn?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 09 mar 2025 17:05:scissors:
Waarom blijf je nou in vaagheden hangen?
Nee, ik niet, zou jij ook niet moeten doen, maar ga je gang!
dikkemick schreef:Is dit jouw manier van een gesprek aangaan?
Leer lezen! Zulks is mijn manier om een gesprek met jou uit de weg te gaan!
Bovendien, lees nog eens waar je op reageert,
dan wordt je misschien duidelijk dat ik er een nachtje over slaap?
En nou ophouden met zuigen!
dikkemick schreef:Sta jij achter vrede in het midden oosten
Zie eventueel topic: 'Onvoorwaardelijk achter iets of iemand staan'
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
.
dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 09 mar 2025 20:43
lost and not found yet! schreef: ↑06 mar 2025 00:06
En zolang de moeders in Gaza zich zien als martelaar producerende productie machines zul je nooit tot een twee staten oplossing komen! Of toch wel?
Chaimnimsky schreef:
Goede observatie. Zolang er op de Palestijnse TV met een lach op de mond wordt gezegd hoe esthetisch het gegeven is dat Palestijnse vrouwen zoveel kinderen krijgen zodat ze hen de dood in kunnen duwen, richting het martelaarschap, waar van kinds af aan kinderen worden opgevoed om het martelaarschap en het vechten met de vijand lief te hebben en Allah te ontmoeten, waar er wordt verteld dat er wordt gebeden dat de vader, broers, dochters en zoons martelaren zullen worden om Allah's wil, zolang er op Palestijnse TV-zenders kinderspelletjes worden getoond waar er door kinderen met pijlen wordt gegooid op de Joodse Davidster en kinderprogramma's oproepen de Israeli's af te slachten, waar kinderen wordt geleerd te zingen martelaren te worden, Joden in het gezicht te stompen, stenen naar hen te gooien, waar zelfs een kind wordt aangespoord alle Joden doden, waar alle Palestijnse moeders wordt opgeroepen hun kinderen tot martelaarschap aan te sporen, waar Hitler wordt aangehaald en waar wordt verkondigd dat de Joden achter alle corruptie en vernietiging van morele waarden zitten, waar ronduit wordt gezegd dat moeders die hun kinderen aansporen martelaar te worden en niet meer terug te komen, rolmodellen zijn die je nu slechts in de Palestijnse gebieden tegenkomt, waar een moeder gelukkig zegt te worden als al haar kinderen en kleinkinderen als martelaar eindigen - Palestijnse moeders waarvan wordt gezegd dat zij kinderen heeft gebaard om ze martelaar te laten worden - en waar een begravenis van een martelaar als een bruiloft wordt gezien waar de martelaar zijn 72 maagden krijgt, waar op TV wordt verkondigd dat Palestijnse moeders anders zijn dan andere moeders elders ter wereld omdat ze hun kinderen als betekenisloos zien in vergelijking tot hun land, en als er iemand als martelaar sterft, zijn de moeders blij en trots, waar op TV kinderen worden geïndoctrineerd martelaarschap als een deugd te zien en waar wordt verkondigd dat de meest verheven moeders hun kinderen leren dat hun land niet zal worden bevrijd totdat het is doordrongen van het bloed van de zoons, daar zul je niet snel tot een tweestaten-oplossing komen.
Waarom wordt er op zo’n goed met argumentatie onderbouwd bericht niet met gedegen tegenargumenten gereageerd maar GODVERDOMME door de moderatie, dat kan niet anders, gewoon in de prullenbak geflikkerd???

Moderatie, ga eens in op de beargumenteerde argumenten van Chaimnimsky! Of lukt dat dan weer niet??
Man man! Ga niet zo uit je plaat! Pak je nootjes. Hoeveel goed onderbouwde genocide berichten mbt Israël zijn er niet geplaatst? Beide partijen zijn FOUT!. Alleen heeft het foute Israël (de kolonisator en initiator) de grootste wapens.

https://www.amnesty.org/en/latest/news/ ... y-arrests/
Laatst gewijzigd door dikkemick op 09 mar 2025 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Einstein/Mick
HierEnNu
Superposter

Re: waarom open je als moderator dat topic niet weer?

Bericht door HierEnNu »

Peter van Velzen schreef: 01 apr 2025 04:59 We waren tot de conclusie gekomen dat in het topic geen nieuwe inzichten meer werden getoon, maar voornamelijk afkeer werd uitgesproken van andermans standpunt.
:scissors:
Wat ik dan vervolgens niet begrijp:
  • waarom staat Moderating dan wel toe
    dat zowel dikkemick en ook Mus de gelegenheid grijpen om
    in dit Feedbacktopic hun anti-Israël retoriek te spuien?
.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 01 apr 2025 15:42
Peter van Velzen schreef: 01 apr 2025 04:59 We waren tot de conclusie gekomen dat in het topic geen nieuwe inzichten meer werden getoon, maar voornamelijk afkeer werd uitgesproken van andermans standpunt.
Waarna jij er in al je wijsheid weer over moet klikken. Komen de lijken van hulpverleners en journalisten in de massagraven iets te dichtbij?

Het onderwerp is te belangrijk/actueel om je persoonlijke vete te bevredigen.
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 01 apr 2025 15:42
Je bent wel erg snel met het roepen om de moderatie HierEnNu. De vraag die ik aan de moderatie stel stond er nauwelijks een uurtje voor jij met je ‘waarom vraag’ op de proppen kwam. Zullen we eerst de moderatie de kans geven mijn vraag te beantwoorden voor we ons vast bijten in allerlei beschuldigingen? Ik pleit - mocht dat nog niet helder zijn - ondanks de argumentatie van de moderatie waarom het gesloten topic gesloten zou moeten blijven, met een voorbeeld, er voor om het toch weer te openen, al is het alleen al omdat het onderwerp leeft en blijft leven, de rest lijkt me aan de moderatie te zijn.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Mus
Diehard

Re: Waarom open je als moderator dat topic niet weer?

Bericht door Mus »

E.e.a. is overigs nog afgezien van het gegeven dat ik graag op het nieuwsbericht dat Lost and not found yet gequote heeft in het gesloten topic en de reden is waarom er nu dit feedback topic bestaat gereageerd had willen hebben, maar goed….dat is dan niet anders.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 01 apr 2025 16:18:scissors:
Zullen we eerst de moderatie de kans geven mijn vraag te beantwoorden
voor we ons vast bijten in allerlei beschuldigingen?
Ik bijt me nergens in vast, zulks laat ik graag aan jou en anderen over, dus ga je gang!
Ik laat het geheel aan Moderating over wat hun beslissen, maar ik meende hun wel begrepen
te hebben. Als hun het echter prima vinden dat jij en dikkemick dat zo aanpakken,
dan vorm ik me daar uiteraard een mening over, maar ik vraag eerst of dat wel zo is:
  • wat stoort jou daar aan?
.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 01 apr 2025 16:37
Mus schreef: 01 apr 2025 16:18:scissors:
Zullen we eerst de moderatie de kans geven mijn vraag te beantwoorden
voor we ons vast bijten in allerlei beschuldigingen?
Ik bijt me nergens in vast, zulks laat ik graag aan jou en anderen over, dus ga je gang!
Ik laat het geheel aan Moderating over wat hun beslissen, maar ik meende hun wel begrepen
te hebben. Als hun het echter prima vinden dat jij en dikkemick dat zo aanpakken,
dan vorm ik me daar uiteraard een mening over, maar ik vraag eerst of dat wel zo is:
  • wat stoort jou daar aan?
Weet je wat het is HierEnNu, jij gaat mij geen antwoord kunnen geven op mijn vraag, die was namelijk aan de moderatie gericht. De rest is afleiding wat mij betreft.

Hoe dan ook, om de zaak weer bij de hoofdzaak te laten landen, het kan best zijn dat het advies van de moderatie toch een nieuw topic aanmaken zal zijn, wanneer dat het advies is zal ik dat doen al zal het met tegenzin van mijn kant zijn. Want mijn post was vooral bedoelt te vragen of het gesloten topic evt toch weer geopend kan worden of dat ik, zoals gezegd, mogelijk toch een nieuw topic zou moeten aanmaken ect. of mss gaan ze wel zeggen dat ik het hele idee helemaal maar moet laten varen en überhaupt niks nieuwswaardigs mbt het Palestina/israel conflict moet posten vanwege het evt. polariserende effect dat dat kan hebben, weet jij veel.
dikkemick
Adelaar

Re: Waarom open je als moderator dat topic niet weer?

Bericht door dikkemick »

#-o
Einstein/Mick
Gesloten