Sluiten discussie uruzgan

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
frans
Forum fan

Sluiten discussie uruzgan

Bericht door frans »

Wat betreft de discussie over het verhaal over de body bags voor uruzgan wil ik nog even wat kwijt. Ik betreur het feit dat die discussie gesloten is nadat deze hoofdzakelijk door de nogal ongenuanceerde opmerkingen van een persoon uit de hand gelopen is.

Wat mij betreft had de draad niet gesloten hoeven worden aangezien ik de discussie op zichzelf niet onzinnig vind. Deze is op dit moment actueel, en er zijn wel degelijk mensen geweest die zinvolle commentaren posten.

Met het sluiten van een discussie gooien we het kind met het badwater weg. Wat mij betreft worden dus niet zozeer discussies gesloten, maar krijgen notoire onruststokers in het uiterste geval desnoods een tijdelijke IP-ban.

Tot slot zou ik er voor willen pleiten om indien mogelijk die hele discussie te verplaatsen van de rubriek goed nieuws naar bijvoorbeeld maatschapijkritiek oid. Een artikel over bodybags vind ik een beetje misplaatst in een rubriek goed nieuws.

Groeten , Frans
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

De discussie was ook niet verkeerd. Enkel hoe de draadstarter er "discussieerde" wat mij betreft.
En wat mij betreft gaat de discussie hier verder, op een normale manier.
Groeten Distiple:-)
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
pieps
Forum fan

huilbaby

Bericht door pieps »

@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby :D

Pieps
distiple
Ervaren pen

Re: huilbaby

Bericht door distiple »

pieps schreef:@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby :D

Pieps
Kappen nou!!!!!!
frans
Forum fan

Bericht door frans »

pieps schreef:@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby :D

Pieps
Huilbaby of niet, dat was vroeger.

Maar jij wordt nu geacht volwassen te zijn. En het feit dat jij in tegenstelling tot distiple in de hele discussie geen zinnig woord uit weet te brengen, maar wel een vreemde op de man gespeelde scheldpartij begint zegt meer over jou huilerig gedrag dan over Distiples gedrag in zijn kinderjaren.

slaap lekker pieps. :D

ps.
nog een pakje zakdoekjes nodig?

Frans
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

frans schreef:

Pieps
Huilbaby of niet, dat was vroeger.

Maar jij wordt nu geacht volwassen te zijn. En het feit dat jij in tegenstelling tot distiple in de hele discussie geen zinnig woord uit weet te brengen, maar wel een vreemde op de man gespeelde scheldpartij begint zegt meer over jou huilerig gedrag dan over Distiples gedrag in zijn kinderjaren.

slaap lekker pieps. :D

ps.

nog een pakje zakdoekjes nodig?

Frans
Dank je Frans :!:
Plaats reactie