Wat betreft de discussie over het verhaal over de body bags voor uruzgan wil ik nog even wat kwijt. Ik betreur het feit dat die discussie gesloten is nadat deze hoofdzakelijk door de nogal ongenuanceerde opmerkingen van een persoon uit de hand gelopen is.
Wat mij betreft had de draad niet gesloten hoeven worden aangezien ik de discussie op zichzelf niet onzinnig vind. Deze is op dit moment actueel, en er zijn wel degelijk mensen geweest die zinvolle commentaren posten.
Met het sluiten van een discussie gooien we het kind met het badwater weg. Wat mij betreft worden dus niet zozeer discussies gesloten, maar krijgen notoire onruststokers in het uiterste geval desnoods een tijdelijke IP-ban.
Tot slot zou ik er voor willen pleiten om indien mogelijk die hele discussie te verplaatsen van de rubriek goed nieuws naar bijvoorbeeld maatschapijkritiek oid. Een artikel over bodybags vind ik een beetje misplaatst in een rubriek goed nieuws.
Groeten , Frans
Sluiten discussie uruzgan
Moderator: Moderators
Re: huilbaby
Kappen nou!!!!!!pieps schreef:@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby![]()
Pieps
Wat de oren vertellen, zien de ogen.
Huilbaby of niet, dat was vroeger.pieps schreef:@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby![]()
Pieps
Maar jij wordt nu geacht volwassen te zijn. En het feit dat jij in tegenstelling tot distiple in de hele discussie geen zinnig woord uit weet te brengen, maar wel een vreemde op de man gespeelde scheldpartij begint zegt meer over jou huilerig gedrag dan over Distiples gedrag in zijn kinderjaren.
slaap lekker pieps.

ps.
nog een pakje zakdoekjes nodig?
Frans
Dank je Fransfrans schreef:Huilbaby of niet, dat was vroeger.pieps schreef:@ distiple , en toch was je volgens mij als kind ook al een huilbaby![]()
Pieps
Maar jij wordt nu geacht volwassen te zijn. En het feit dat jij in tegenstelling tot distiple in de hele discussie geen zinnig woord uit weet te brengen, maar wel een vreemde op de man gespeelde scheldpartij begint zegt meer over jou huilerig gedrag dan over Distiples gedrag in zijn kinderjaren.
slaap lekker pieps.![]()
ps.
nog een pakje zakdoekjes nodig?
Frans

Wat de oren vertellen, zien de ogen.