Gegijzelde militair bevrijd uit Gaza

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.
Plaats reactie
HierEnNu
Superposter

Gegijzelde militair bevrijd uit Gaza

Bericht door HierEnNu »

Eindelijk ook weer eens goed nieuws en
dan te bedenken waar dat goede nieuws vandaan komt!

Wat een kanjer hé? Echt een vrouw met ballen!

De militair
  • - volgens Israëlische media de vrouw in het midden -
met haar familie:

FOTO Israelische veiligheidsdienst ISA

Ik ben zeer benieuwd naar haar eerste interviews!
. . . . . . . . . . . . .
Niet van antisemitisme te onderscheiden uitingen
aankaarten:
. . helpt om antisemitisme te bestrijden!. . . . . . . .
ChaimNimsky:"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
. . . . . . . . . . de voorwaarde is voor alle andere waarden."
.
ChaimNimsky
Superposter

Re: Gegijzelde militair bevrijd uit Gaza

Bericht door ChaimNimsky »

Zeer goed nieuws! ja, het Israelische leger heeft heel veel vrouwen -- die moeten ook gewoon het leger in, net als de mannen en je komt ze overal in Israel tegen. Na de gijzeling zijn ze - neem ik aan - gewoon goed behandeld, aangezien de Hamas geen voordeel uit dode gijzelaars kan halen.
Zionist
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

ChaimNimsky schreef: 30 okt 2023 21:19 Zeer goed nieuws! ja, het Israelische leger heeft heel veel vrouwen -- die moeten ook gewoon het leger in, net als de mannen en je komt ze overal in Israel tegen. Na de gijzeling zijn ze - neem ik aan - gewoon goed behandeld, aangezien de Hamas geen voordeel uit dode gijzelaars kan halen.
Ik verwacht dat het dubbel goed nieuws zal blijken, want zij is als IDFer goed getrained en heeft vast wel, juist ook tijdens die erbarmelijke omstandigheden waar zij zich sinds 7 oktober ongetwijfeld in bevond, haar oogjes en oortjes wijd open gehouden, zodat zij een schat aan info heeft weten te verzamelen. Haar debriefing zal hopelijk leiden tot de bevrijding van meer gegijzelden en een nog gerichtere vernietiging van Hamas!
. . . . . . . . . . . . .
Niet van antisemitisme te onderscheiden uitingen
aankaarten:
. . helpt om antisemitisme te bestrijden!. . . . . . . .
ChaimNimsky:"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
. . . . . . . . . . de voorwaarde is voor alle andere waarden."
.
ChaimNimsky
Superposter

HierEnNu schreef: 30 okt 2023 22:03 Ik verwacht dat het dubbel goed nieuws zal blijken, want zij is als IDFer goed getrained en heeft vast wel, juist ook tijdens die erbarmelijke omstandigheden waar zij zich sinds 7 oktober ongetwijfeld in bevond, haar oogjes en oortjes wijd open gehouden, zodat zij een schat aan info heeft weten te verzamelen. Haar debriefing zal hopelijk leiden tot de bevrijding van meer gegijzelden en een nog gerichtere vernietiging van Hamas!
Ongetwijfeld. Het IDF heeft bovendien recentelijk ook een flink aantal Hamas-strijders gevangengenomen die de Mossad ogetwijfeld veel te vertellen hebben gehad.
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

Ze schijnt inderdaad erg goed opgelet te hebben en zich zeer veel te herinneren. Samen met de info die de Mossad het gevangengenomen terroristen-tuig heeft ontfutseld, heeft Israel ongetwijfeld meer dan genoeg intel om reeds een flink aantal van die Hamassholes vroegtijdig naar de andere wereld te werken. En daar drink ik een wijntje op. Proost!
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 31 okt 2023 01:47 Ze schijnt inderdaad erg goed opgelet te hebben en zich zeer veel te herinneren. Samen met de info die de Mossad het gevangengenomen terroristen-tuig heeft ontfutseld, heeft Israel ongetwijfeld meer dan genoeg intel om reeds een flink aantal van die Hamassholes vroegtijdig naar de andere wereld te werken. En daar drink ik een wijntje op. Proost!
Israël heeft überhaupt ruim voldoende info om Hamas effectief aan te pakken.
Vandaar dat het niet te vatten is, dat die aanval met duizenden raketten door Hamas op Israël plaats heeft gevonden.
En wat een dieptepunt opnieuw in onze wereld wat daarna dan moet gebeuren om het allemaal weer op te dweilen.
Plaats reactie