Het nieuwe 'Sterrenlopen' album
van Wende op JoepTjoep complete playlist
Vol verlangen klopte mijn hart terwijl het nog lang niet Sinterklaas was. En eindelijk, daar stond ze dan life voor me, ja live in levende lijve, op het podium in De Helling in Utrecht tijdens de tryout. Al snel kon ik me niet meer bedwingen, de voetjes moesten van de vloer zo meeslepend wist zij de boel op te zwepen, afgewisseld door zo diep ontroerend gebrachte teksten dat die me de tranen over mijn wangen deden stromen.
Och, het was toch donker dus niemand zou het zien ...
In de pauze zochten twee wat oudere meisjes van een jaar of 26 beleefd bedeesd contact met me. Ja, volwassen vrouwen van 26 zie ik als meisjes, tenslotte ben ik 40 jaar ouder! Tot mijn verbazing wilden ze weten of ik bij de crew hoorde en vanuit de achterhoede voor sfeer moest zorgen zodat het publiek ook meeging swingen. Ik was aangenaam verrast met hun verbaasde gezicht toen ik vertelde dat ik slechts een ouwe fan van 66 ben die al jarenlang hopeloos [=zonder hoop!] verliefd is op Wende en eigenlijk zelf niet echt in de gaten had dat ik al bijna een uur stond rond te springenswingen. "66? Uhhh, we hadden je nog geen 46 geschat!"
Mijn hart sprong op! Twee bloedmooie wat oudere meisjes van een jaar of 26 hadden schat tegen mij gezegd! Nou ja, het woord schat dan toch gebruikt ... in ieder geval die zin beëindigd met schat! Ik schoot bedaarloos in de lach toen ze me vroegen wat of ik gebruikte en of ik daar wat van wilde delen met hun. Na de pauze deelden we 'gewoon' elkaars energie in een soort van een een elkaar ophitsende 'Trio-Dans'.
Hoe gezellie één en ander verder verlopen is houd ik voor mezelf!
Ieder mag van de jeugd en van de hangouwere zoals mij zeggen wat ze willen,
maar ik heb met geen van beide meisjes ooit nog contact gehad!
Geweldig toch die jeugd van tegenwoordig?
- Volledig op kunnen gaan in het hier en nu en vervolgens:
- no strings attached!