maar ik nam pardoes haar emotie over en hield het zelf ook niet droog.
Foto KRO-NCRV

Waar zijn we toch in terecht gekomen in Nederland? Als je ook maar iets betekent wordt je met de dood bedreigd en om wat? Zelfs 'ons' kroonprinsesje' en wie weet wat over haar mening? Ik niet! Zij wordt kennelijk bedreigd vanwege haar afstamming? Hoe gek gaat het nog worden?
Tientallen scholen sluiten hele dagen vanwege [waarschijnlijk!] copycat gedrag van leerlingen die een dagje willen spijbelen en om die reden dan maar suggesties rondstrooien op multimedia dat iemand op die school daar rond komt schieten. Hebben zulke daders dan geen enkel besef hoe massaal ze angst verspreiden? Gaat men tegenwoordig al over tot terreur 'voor de LoL'?
'IJskonijn' Kaag zo plots zien ontdooien en publiek haar [schijnbaar?] oprechte verdriet tonen raakte me diep. Hoe kun je verder met datgene waar je vol passie en voor de volle 100% achterstaat als je tevens weet dat je meest geliefden daar ernstig onder lijden doordat hun vervuld raken van zorg en ongerustheid?
NOS Nieuws vandaag, 12:54 schreef:Impact op gezinnen is groot, maar ministers willen niet zwichten voor bedreigingen
De collega's van minister Sigrid Kaag in het kabinet reageerden vanmorgen voor aanvang van de ministerraad aangedaan op het bericht dat haar dochters willen dat ze snel iets anders gaat doen, omdat ze vrezen voor haar veiligheid. "Dit is zeer aangrijpend. Het overkomt haar, maar daarmee overkomt het ons allemaal, de hele democratie", zegt vicepremier Wopke Hoekstra.
Verder zei Kaag dat de invloed van de bedreiging op haar familie zo ver gaat, dat haar zoon niet wil dat zij bij hem op bezoek komt in zijn nieuwe woning. Hij komt wel bij haar thuis langs
Voor het eerst van mijn leven voel ik enig respect voor politici nu ik me realiseer
dat zulks ook één van de kanten van hun beroep is.
NOS Nieuws gisteren, 18:41 schreef:Dochters Kaag hopen dat hun moeder iets anders gaat doen
Twee volwassen dochters van vicepremier Sigrid Kaag hopen dat hun moeder snel iets anders gaat doen buiten de Nederlandse politiek. In een uitzending van College Tour, die zondag wordt uitgezonden, zeggen ze dat ze zich grote zorgen maken over de veiligheid van hun moeder.