Ik ben Bas(tiaan)

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Bastiaan73
Forum fan

Ik ben Bas(tiaan)

Bericht door Bastiaan73 »

Hallo allemaal,

Ik ben Bas(tiaan) en voorheen actief op Geloofsgesprek en Credible. Heb me van beide forums laten verbannen, voor m'n eigen gemoedsrust. Uit nieuwsgierigheid hier geregistreerd. Geboren, werkzaam en woonzaam in Den Haag. Alleen/kluizenaarachtig, werkzaam als thuishulp. Hobby's: muziek en contemplatie.

Vriendelijke groet!
Mullog
Bevlogen

Re: Ff voorstellen

Bericht door Mullog »

Bastiaan73 schreef: 02 apr 2023 12:41 Hallo allemaal,

Ik ben Bas(tiaan) en voorheen actief op Geloofsgesprek en Credible. Heb me van beide forums laten verbannen, voor m'n eigen gemoedsrust. Uit nieuwsgierigheid hier geregistreerd. Geboren, werkzaam en woonzaam in Den Haag. Alleen/kluizenaarachtig, werkzaam als thuishulp. Hobby's: muziek en contemplatie.

Vriendelijke groet!
Ik hoop dat je het hier wat langer volhoudt. Ik heb je bijdragen altijd gewaardeerd. Welkom.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Bastiaan73
Forum fan

Mullog schreef: 02 apr 2023 13:22

Vriendelijke groet!
Ik hoop dat je het hier wat langer volhoudt. Ik heb je bijdragen altijd gewaardeerd. Welkom.
Dankjewel Mullog! Leuk jou hier ook weer te zien!
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Welkom!

Laten verbannen voor je eigen gemoedsrust? :)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Bastiaan73
Forum fan

chromis schreef: 02 apr 2023 13:27 Welkom!

Laten verbannen voor je eigen gemoedsrust? :)
Dankjewel!

Ja. 😄
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Je maakt me wel nieuwsgierig :)

n.b. ik ben endemisch op dit forum, dat houdt in: "ik kom alleen hier"; ik ken die twee andere fora alleen van naam.

Met contemplatie ben ik welbekend,

Mocht hier iets zijn dat jouw gemoedsrust zou gaan verstoren: breng het gerust ter sprake. Ook om vervelende ban-toestanden te voorkomen.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Bastiaan73
Forum fan

chromis schreef: 02 apr 2023 13:50 Je maakt me wel nieuwsgierig :)

n.b. ik ben endemisch op dit forum, dat houdt in: "ik kom alleen hier"; ik ken die twee andere fora alleen van naam.

Met contemplatie ben ik welbekend,

Mocht hier iets zijn dat jouw gemoedsrust zou gaan verstoren: breng het gerust ter sprake. Ook om vervelende ban-toestanden te voorkomen.
Dankjewel! Ik lees net in het topic "Welkom nieuwe leden" dat ik eigenlijk een nieuw topic aan had moeten maken om me voor te stellen. Op GG was daar één topic voor, vandaar mijn fout.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

welkom Bastiaan
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Bastiaan73
Forum fan

doctorwho schreef: 02 apr 2023 15:44 welkom Bastiaan
Bedankt doctorwho!
Maria
Moderator

Re: Ik ben Bas(tiaan)

Bericht door Maria »

Vriendelijke groet!
Welkom Bastiaan.
Ik heb je al een beetje leren kennen vanuit Geloofsgesprek.
En je bijdragen altijd gewaardeerd en opgemerkt dat je soms erg kunt opwinden en dan een ban aanvraagt. Zelfkennis en daarnaar handelen kan ik waarderen.
Ieder forum werkt weer anders.
We hebben een grote vrijheid van meningsuiting, maar zijn strenger op persoonlijke aanvallen dan op GG.
We proberen hier negatieve confrontaties voor te zijn en op tijd maatregelen te treffen.

Als je voelt dat hier communiceren teveel van je gemoedsrust eist, dingen gaat schrijven die je eigenlijk niet wil, dan is het advies te stoppen met argumenteren. Dat kun je ook gewoon aangeven.
Als dat moeilijk voor je is, dan kun je de waarschuwingsknop boven een bericht gebruiken of een feedbacktopic aanmaken of per PB vragen om deactivatie.
Bij dat laatste verandert er verder niets, maar kun je niet actief zijn.
Beter dan de zaken op de spits te laten drijven.

Voel je vrij om mee te doen en ook om aan te geven als je even zelf wil pauzeren.
Ik denk, dat je dan een aanwinst kunt zijn hier op FT zolang we elkaar en onze levensbeschouwingen in hun waarde laten. :)
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Bastiaan73 schreef: 02 apr 2023 13:58 Ik lees net in het topic "Welkom nieuwe leden" dat ik eigenlijk een nieuw topic aan had moeten maken om me voor te stellen. Op GG was daar één topic voor, vandaar mijn fout.
Geen probleem.
Heb ik voor je gedaan.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Bastiaan73
Forum fan

Maria schreef: 02 apr 2023 18:43

Vriendelijke groet!
Welkom Bastiaan.
Ik heb je al een beetje leren kennen vanuit Geloofsgesprek.
En je bijdragen altijd gewaardeerd en opgemerkt dat je soms erg kunt opwinden en dan een ban aanvraagt. Zelfkennis en daarnaar handelen kan ik waarderen.
Ieder forum werkt weer anders.
We hebben een grote vrijheid van meningsuiting, maar zijn strenger op persoonlijke aanvallen dan op GG.
We proberen hier negatieve confrontaties voor te zijn en op tijd maatregelen te treffen.

Als je voelt dat hier communiceren teveel van je gemoedsrust eist, dingen gaat schrijven die je eigenlijk niet wil, dan is het advies te stoppen met argumenteren. Dat kun je ook gewoon aangeven.
Als dat moeilijk voor je is, dan kun je de waarschuwingsknop boven een bericht gebruiken of een feedbacktopic aanmaken of per PB vragen om deactivatie.
Bij dat laatste verandert er verder niets, maar kun je niet actief zijn.
Beter dan de zaken op de spits te drijven.

Voel je vrij om mee te doen en ook om aan te geven als je even zelf wil pauzeren.
Ik denk, dat je dan een aanwinst kunt zijn hier op FT zolang we elkaar en onze levensbeschouwingen in hun waarde laten. :)
Hoi Maria hartelijk bedankt!
Bastiaan73
Forum fan

Maria schreef: 02 apr 2023 18:44
Bastiaan73 schreef: 02 apr 2023 13:58 Ik lees net in het topic "Welkom nieuwe leden" dat ik eigenlijk een nieuw topic aan had moeten maken om me voor te stellen. Op GG was daar één topic voor, vandaar mijn fout.
Geen probleem.
Heb ikvoor je gedaan.
Ja ik zag het, dankjewel! 😄👍
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Welkom, ik ken beide fora maar ben er niet actief.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Bastiaan73
Forum fan

lost and not found yet! schreef: 02 apr 2023 21:42 Welkom, ik ken beide fora maar ben er niet actief.
Dankjewel!
Plaats reactie