Oliebol hier
Moderator: Moderators
Oliebol hier
Ehm is dit forum levend of dood? Vraag ik me zo af. Ik ben Jan, 49, een beetje gelovig, beetje atheïst, beetje van alles, kijk door diverse brillen naar de ongrijpbare werkelijkheid
Re: Oliebol hier
Is het gebruikelijk dat iedere post hier stuk voor stuk door een moderator moet worden goedgekeurd?
Welkom hier Oliebol
Misschien kun je helpen met interessante berichten om het hier weer wat levendig te maken.
En ja.
Je bent volledig lid als je eerste bericht is goedgekeurd.
Dit vanwege de zeer vele spammers, waarmee we van tijd tot tijd overspoeld worden.
Misschien kun je helpen met interessante berichten om het hier weer wat levendig te maken.
En ja.
Je bent volledig lid als je eerste bericht is goedgekeurd.
Dit vanwege de zeer vele spammers, waarmee we van tijd tot tijd overspoeld worden.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Dank! Tot nu toe worden echter ál mijn posts in de wachtrij gehouden ter moderatie? Dus niet alleen de eerste?
EDIT: correctie, nu na vijf posts o.i.d. lopen ze wel door. Dank.
EDIT: correctie, nu na vijf posts o.i.d. lopen ze wel door. Dank.
welkom Oliebol
Met poedersuiker?
Met poedersuiker?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Correctie
Nadat één post is geaccepteerd, geldt dat automatisch voor de posts na deze goedkeuring.
Je was wat ongeduldig en plaatste er kort na elkaar meerdere, die ik dus allemaal apart moest behandelen.
Welkom, goede timing met die naam in deze tijd van het jaar 
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Ik eet ze zelf eigenlijk niet haha. Ik snoep helemaal niet meer. Maar t blijft natuurlijk een mooi Nederlands woord, in vele opzichten.
Vind je zoetigheid niet lekker meer of is (veel) suiker taboe geworden?
Buiten het benoemen van de echte oliebol ken ik het woord als een plagend koosnaampje en op latere leeftijd ook als bijnaam voor jongens en mannen. Soms, maar lang niet altijd, vanwege de bolle wangetjes van een baby of peuter.
In mijn beleving nooit echt negatief bedoeld, zoals dat wel voor kan komen bij het gebruik van bijnamen als bij "bolle".
Vaak ook negatiever ervaren dan bedoeld.
Veel opzichten schrijf je.
Wat is jouw motivatie voor deze forum (bij)naam?
Ik snoep niet meer omdat al die suiker rommel is en ik op gewicht wil blijven, mijn kans op hart/vaatziekten en diabetes laag wil houden etc.
Oliebol, het is gewoon zo'n stoffig mooi ouderwets woord. Twoo o's, twee l'en, veel stokken omhoog veel rondingen, mooie lettercombinatie, het is een traditionele traktatie, een plagend woord, het is gewoon een leuk woord hehe
Oliebol, het is gewoon zo'n stoffig mooi ouderwets woord. Twoo o's, twee l'en, veel stokken omhoog veel rondingen, mooie lettercombinatie, het is een traditionele traktatie, een plagend woord, het is gewoon een leuk woord hehe
Oké, ik snap het.
Die zag ik niet aankomen.........Twoo o's, twee l'en, veel stokken omhoog veel rondingen, mooie lettercombinatie,.... hehe
Nou ja, sommige woorden vormen gewoon mooie lettercombinaties
- Peter van Velzen
- Site Admin
welkom Oliebol. Maar let op Het woord wordt ook wel gebruikt om aan te geven dat iemand iets onnadenkends heeft gedaan, Met name mijn zus had er en handje van! altld terecht overigens).
Ik wens u alle goeds