holog schreef: ↑19 nov 2021 18:50van minuut 4 tot 5 zeer expliciete verwijzingen facisten, nazi's , adolf hitler en beelden nazi's , jodenvergassing , enz ... enz .. en daarna gaat het waarschijnlijk enkel nog naar erger in de videoMaria schreef: ↑19 nov 2021 17:56Ik heb deze op die dag gemist, maar wil het nu ik het lees niet voorbij laten gaan.holog schreef: ↑09 nov 2021 07:15 wauw wat een hard bewijs van nazi - australie : laat ons met zijn allen de woonzorgcentra bestormen en de gesloten deuren van de dementie-afdeling openen - dat zal hun leren.Vergelijkingen met Nazi's zonder een goede juiste onderbouwing zijn niet gewenst. Dat wordt gezien als schelden. Maria
het is ok voor zo een video hier te posten en hier te verdedigen - maar niet ok te vermelden dat dat in die video staat ?
Er wordt gedurende verschillende pagina's lang kommentaar gegeven op onderstaande video gepost door vegan-revolution -Maria schreef: ↑19 nov 2021 20:16Over welke video heb je het?
Dan dien je een verwijzing te geven.
Daar is geen sprake van in de gelinkte artikelen, in het bericht wat je citeerde.
En dat is de ellende als er enkel linken worden gegeven en geen details, waar het je over gaat en persoonlijke uitleg en mening.
Ook dat is op FT niet gewenst.
Verder commentaar op moderatie in feedback.
Lees de forumregels even na.
van minuut 4 tot 5 niets dan facisme , nazi's , jodenvervolging ... daarna enkel nog verval in deze video
Versmits het gedurende vele pagina's lang over beweringen komende van deze video gaat - vind ik het uiterst vreemd dat je me vraagt over welke video dat ik het heb ? De video werd eveneens verschillende malen terug "quote" in andere berichten .
mijn oprechte excuces voor het scheldwoord Nazi's uit te spreken.vegan-revolution schreef: ↑08 nov 2021 14:05
Heeft iemand dit gezien : Australische pastor spreekt zijn verontrusting uit
het is ok voor zo een video hier te posten en hier te verdedigen - maar niet ok te vermelden dat dat in die video staat ?