feedback op vraag welke video met vergelijking met nazi's bmt corona maatregelen

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
holog
Bevlogen

feedback op vraag welke video met vergelijking met nazi's bmt corona maatregelen

Bericht door holog »

holog schreef: 19 nov 2021 18:50
Maria schreef: 19 nov 2021 17:56
holog schreef: 09 nov 2021 07:15 wauw wat een hard bewijs van nazi - australie : laat ons met zijn allen de woonzorgcentra bestormen en de gesloten deuren van de dementie-afdeling openen - dat zal hun leren.
Vergelijkingen met Nazi's zonder een goede juiste onderbouwing zijn niet gewenst. Dat wordt gezien als schelden. Maria
Ik heb deze op die dag gemist, maar wil het nu ik het lees niet voorbij laten gaan.
van minuut 4 tot 5 zeer expliciete verwijzingen facisten, nazi's , adolf hitler en beelden nazi's , jodenvergassing , enz ... enz .. en daarna gaat het waarschijnlijk enkel nog naar erger in de video

het is ok voor zo een video hier te posten en hier te verdedigen - maar niet ok te vermelden dat dat in die video staat ?

Maria schreef: 19 nov 2021 20:16
holog schreef: 19 nov 2021 18:24
Maria schreef: 19 nov 2021 17:56

Ik heb deze op die dag gemist, maar wil het nu ik het lees niet voorbij laten gaan.
de referentie naar de Nazi's was in de video - de video waar deze commentaar op betrekking had. Ik heb deze video toch niet gepost ?
noch de referentie naar de Nazi's uitgevonden ?
Over welke video heb je het?
Dan dien je een verwijzing te geven.
Daar is geen sprake van in de gelinkte artikelen, in het bericht wat je citeerde.

En dat is de ellende als er enkel linken worden gegeven en geen details, waar het je over gaat en persoonlijke uitleg en mening.
Ook dat is op FT niet gewenst.
Verder commentaar op moderatie in feedback.
Lees de forumregels even na.
Er wordt gedurende verschillende pagina's lang kommentaar gegeven op onderstaande video gepost door vegan-revolution -
van minuut 4 tot 5 niets dan facisme , nazi's , jodenvervolging ... daarna enkel nog verval in deze video

Versmits het gedurende vele pagina's lang over beweringen komende van deze video gaat - vind ik het uiterst vreemd dat je me vraagt over welke video dat ik het heb ? De video werd eveneens verschillende malen terug "quote" in andere berichten .

vegan-revolution schreef: 08 nov 2021 14:05  
Heeft iemand dit gezien : Australische pastor spreekt zijn verontrusting uit

mijn oprechte excuces voor het scheldwoord Nazi's uit te spreken.
het is ok voor zo een video hier te posten en hier te verdedigen - maar niet ok te vermelden dat dat in die video staat ?
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Maria
Moderator

Re: feedback op vraag welke video met vergelijking met nazi's bmt corona maatregelen

Bericht door Maria »

holog schreef: 19 nov 2021 21:07 Er wordt gedurende verschillende pagina's lang kommentaar gegeven op onderstaande video gepost door vegan-revolution -
van minuut 4 tot 5 niets dan facisme , nazi's , jodenvervolging ... daarna enkel nog verval in deze video

Versmits het gedurende vele pagina's lang over beweringen komende van deze video gaat - vind ik het uiterst vreemd dat je me vraagt over welke video dat ik het heb ? De video werd eveneens verschillende malen terug "quote" in andere berichten .

vegan-revolution schreef: 08 nov 2021 14:05  
Heeft iemand dit gezien : Australische pastor spreekt zijn verontrusting uit
mijn oprechte excuces voor het scheldwoord Nazi's uit te spreken.
Niet alle moderatoren zijn steeds present.
Een paar moderatoren zitten zelf midden in de discussies.
Ik heb dit topic niet gevolgd, maar werd gevraagd even mee te kijken naar een paar dingen op het forum en heb toen snel nog een paar laatste blz. van topic doorgekeken.

Ik begrijp nu waar je het over had.
Dat was absoluut niet duidelijk uit je bericht.
Misschien begrijp je nu ook het belang van duidelijkheid waarover gesproken wordt?
Het belang van aangeven waar het over gaat en wie wat heeft geschreven en waarom.

Daarom zal ik nu ook VR aanspreken op het plaatsen van een video als argument zonder daar zelf iets aan argumenten toe te voegen.
Terwijl hij dat de laatste tijd wel vaak deed, is dat blijkbaar toch weer meer in het slop geraakt.
viewtopic.php?p=596905#p596905
En ook of de bronnen officieel nieuws zijn of van opiniemakers.
De laatsten zijn ook heel vaak stemmingmakers, die zaken van één kant belichten en uitvergroten.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie