Mesen die bezorgt zijn om de aarde zien ME busjes, mensen die bezorgt zijn om het eigen bedrijf zien hun eisen gelijk ingewilligd.
De macht van het geld en lobby?
.
Moderator: Moderators
Heb je het idee dat er iets bereikt wordt?
Hebr 6: da's natuurlijk een ander onderwerp/vraag en van een totaal andere orde.
We gaan eens kijken hoeveel boeren er woensdag een boete gaan krijgen.De 130 opgepakte klimaatactivisten in Amsterdam krijgen een boete van 380 euro voor het niet-opvolgen van een politiebevel, meldt het Openbaar Ministerie (OM) zaterdag.
Dat lijkt me een volstrekt verkeerde conclusie. Het is waar dat sommige klimaatactivisten de gevaren overdrijven, maar ze gaan in het algemeen uit van wetenschappelijk onderzoek.Dat heb ik een religie nog nooit zien doen,collegavanerik schreef: ↑12 okt 2019 14:32 Ik heb jaren geleden al geconstateerd dat het klimaatactivisme een religie is.![]()
Ook al een religie?collegavanerik schreef: ↑12 okt 2019 14:32 Ik heb jaren geleden al geconstateerd dat het klimaatactivisme een religie is.![]()
Globaal en het meest in het oog lopend tegenwoordig zeker voor de uiteindelijke grote beslissingen.
Hebr 6: Ik moet toegeven toen de discussie nog in zijn kinderschoenen stond was jij al actief met het leveren van commentaar op internet. Als wetenschapper niet als de zoveelste amateur. Ik zag van de week een dansende groep klimaatactivisten die niet zouden misstaan op een EO-jongerendag. En ik vroeg me ook af waar gaat dit nog over als jezelf zo uitdost en met rituele gebaren iets aan het publiek wilt meegeven. Zijn we bezig om de klimaatdiscussie te Bhagwaniseren?collegavanerik schreef: ↑12 okt 2019 14:32 Ik heb jaren geleden al geconstateerd dat het klimaatactivisme een religie is.![]()
Bonjour, ja laten wij dat even afwachten. Achter de schermen zal hier goed over worden nagedacht bij het Ministerie van J en V. De laatste trend in verschillende landen in Europa laat zien dat demonstraties keihard worden aangepakt door de overheid. Misschien een voorproefje voor wat ook in Nederland mogelijk is.Bonjour schreef: ↑12 okt 2019 19:29 https://www.nu.nl/binnenland/6003658/ge ... -euro.html
We gaan eens kijken hoeveel boeren er woensdag een boete gaan krijgen.De 130 opgepakte klimaatactivisten in Amsterdam krijgen een boete van 380 euro voor het niet-opvolgen van een politiebevel, meldt het Openbaar Ministerie (OM) zaterdag.
Als je het daarmee vergelijkt, dan zou je kunnen zeggen: "Net als al die reacties en voorspellingen, die vaak binnen religie gangbaar zijn".collegavanerik schreef: ↑13 okt 2019 11:23 " De wereld vergaat", Dat is de religieuze eschatologische misvatting die steeds meer de ronde doet
Maar de wereld vergaat echt niet, .............