Mijzelf
Moderator: Moderators
Mijzelf
Hallo forumleden,
Bij dezen wil ik mij even voorstellen. Ik ben een man van 65 jaar, al 10 jaar gepensioneerd en ik woon in Thailand. Mijn hele leven lang houdt ik mij privé min of meer bezig met filosofische zaken. Omdat ik een sterke behoefte voel hierover te discussiëren met anderen, heb ik besloten mij aan te sluiten bij een forum. Mij interesses gaan voornamelijk uit naar 'Leven voor de geboorte en na het overlijden'; Karma; buitenaardse beschavingen; persoonlijke evolutieproces; spirituele wereld; het 'paranormaal zijn'; etc., etc., etc.
Vr.,gr.,
SiamTon
Bij dezen wil ik mij even voorstellen. Ik ben een man van 65 jaar, al 10 jaar gepensioneerd en ik woon in Thailand. Mijn hele leven lang houdt ik mij privé min of meer bezig met filosofische zaken. Omdat ik een sterke behoefte voel hierover te discussiëren met anderen, heb ik besloten mij aan te sluiten bij een forum. Mij interesses gaan voornamelijk uit naar 'Leven voor de geboorte en na het overlijden'; Karma; buitenaardse beschavingen; persoonlijke evolutieproces; spirituele wereld; het 'paranormaal zijn'; etc., etc., etc.
Vr.,gr.,
SiamTon
Re: Mijzelf
Welkom!
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Welkom SiamTom.
Dan zul je hier een landgenoot vinden.
Bijzondere interesses heb je.
Positief en actief geïnteresseerd ben ik tegenwoordig alleen nog in "persoonlijke evolutieproces".
De rest (behalve buitenaardse toestanden) zijn allemaal gekomen, geweest en weer gegaan.
Positief en actief geïnteresseerd ben ik tegenwoordig alleen nog in "persoonlijke evolutieproces".
De rest (behalve buitenaardse toestanden) zijn allemaal gekomen, geweest en weer gegaan.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom Siamton, Thailand ben je soms de buurman van ......
Je interesses zijn onder sceptici vaak het mikpunt van spot, maar daar heb je denk ik wel rekening mee gehouden?
Je interesses zijn onder sceptici vaak het mikpunt van spot, maar daar heb je denk ik wel rekening mee gehouden?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Doppelgänger
- Bevlogen
Welkom!
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Welkom !
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom (in dit leven)
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Hoe begint het Persoonlijk Evolutieproces volgens jou? Zelf heb ik daar ook een idee over, maar wil dit graag eerst van iemand anders horen. 'Buitenaardse toestanden', het komt bij mij over als dat je niet gelooft in buitenaardse beschavingenMaria schreef:Welkom SiamTom.
Vr.,gr.,
SiamTon
Laatst gewijzigd door SiamTon op 24 dec 2015 04:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Momenteel woon ik nog in Jomthien, maar verhuis binnenkort naar alle waarschijnlijkheid naar Prasat. Woont U al lang in Thailand?Peter van Velzen schreef:Welkom uit Trang! We zijn notabene even oud
Vr.,gr.,
SiamTon
Ja dat heb ik vaak ondervonden. Maar alleen zij spotten, die geen begrip hebben en/of kunnen inzien. Intelligente mensen spotten niet, maar zijn geïnteresseerd in iemands anders zijn/haar mening en/of ervaring. Dat is voor mij een plezierig en handig 'filter'. Persoonlijk irriteren dat soort mensen mij, die de spot drijven met het 'anders zijn' dan de 'norm'. Zelf ben ik een non-conformist pure sang.PietV. schreef:Welkom Siamton, Thailand ben je soms de buurman van ......
Kan mij overigens moeilijk voorstellen, dat er op een forum als dit mensen zitten die de spot zouden willen drijven met ideeën welke voor hen nieuw zijn.
Vr.,gr.,
SiamTon
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik ben hier sinds 11 augustus 2012. Lees hier meer over mij.SiamTon schreef:Momenteel woon ik nog in Jomthien, maar verhuis binnenkort naar alle waarschijnlijkheid naar Prasat. Woont U al lang in Thailand?Peter van Velzen schreef:Welkom uit Trang! We zijn notabene even oud
Vr.,gr.,
SiamTon
Ik wens u alle goeds
Dat is ongeveer dezelfde tijd als ik. Ook ik ben in 2012 naar Thailand gekomen, weet het niet zeker in welke maand. Maar ergens in de buurt van juli. Ik wist niet waar Trang lag en heb het even gecheckt op internet. Het ligt vlak bij de vier beruchte provincies i.v.m. het 'moslimprobleem' in het zuiden. Ben je niet bang, dat het daar uiteindelijk onveilig wordt?Peter van Velzen schreef:Ik ben hier sinds 11 augustus 2012. Lees hier meer over mij.SiamTon schreef:Momenteel woon ik nog in Jomthien, maar verhuis binnenkort naar alle waarschijnlijkheid naar Prasat. Woont U al lang in Thailand?Peter van Velzen schreef:Welkom uit Trang! We zijn notabene even oud
Vr.,gr.,
SiamTon
Ik heb gezien dat vrijwel niemand op dit forum zijn/haar bericht afsluit met een groet en/of naam. Dus zal ik dit ook niet meer doen.