Mohammad al-Qahtani uit Saudi-Arabië is medeoprichter van mensenrechtenorganisatie ACPRA, een van de weinige mensenrechtenorganisaties in het land. In maart 2013 werd hij veroordeeld tot 10 jaar gevangenisstraf voor ‘het zonder toestemming oprichten van een organisatie’ en het ‘aanzetten tot oproer via demonstraties’. De werkelijke reden voor de celstraf is zijn inzet voor de mensenrechten. ACPRA rapporteerde over mensenrechtenschendingen in Saudi-Arabië. Ook gaf het hulp aan families van gedetineerden die zonder aanklacht of proces worden vastgehouden. Jij hebt de macht om Mohammad vrij te krijgen. Roep de Saudische autoriteiten op om Mohammad al-Qahtani onmiddellijk vrij te laten.
Teken de petitie.
Moderator: Moderators
Teken de petitie.
https://spoedacties.amnesty.nl/petitie/ ... n=20150215" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Re: Teken de petitie.
Done..
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Niet gedaan.
Ik ken heel de zaak niet.
Daarnaast heb ik ook maar niet het minste idee dat dit land zich iets aantrekt van een brief van Amnesty International.
Bovendien staan er in het stukje dingen die domweg niet waar zijn:

Daarnaast heb ik ook maar niet het minste idee dat dit land zich iets aantrekt van een brief van Amnesty International.
Bovendien staan er in het stukje dingen die domweg niet waar zijn:
Tuurlijk, als ik op mijn muis klik komt Mo vrij.Jij hebt de macht om Mohammad vrij te krijgen.
Laatst gewijzigd door Dat beloof ik op 14 feb 2015 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Me too.
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
+1
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Nee dus, maar als we allemaal niets doet komt hij zeker niet vrij.Dat beloof ik schreef:Niet gedaan.
Bovendien staan er in het stukje dingen die domweg niet waar zijn:Tuurlijk, als ik op mijn muis klik komt Mo vrij.Jij hebt de macht om Mohammad vrij te krijgen.![]()
Dat kan ik je wel beloven.
Als het oprichten van een mensenrechtenorganistie tot 10 jaar cel leidt, vindt ik dat voldoende reden om er tegen te protesteren. Verder heb ik wel enig vertrouwen in amnesty. Als de persoon van een échte misdaad beschuldigd wordt, dan vermelden ze dat doorgaans. In dat soort gevallen teken ik ook vaak niet.
Ik wens u alle goeds
@ dat beloof ik
Een handtekening is ook gericht aan de eigen politici, die wél druk kunnen uitoefenen (maar economische belangen vaak belangrijker vinden). In het EP hebben de rechtse partijen massaal tegen de motie gestemd die oproept tot de vrijlating van Al-Qahtani. Want dat schaadt de relatie met Saoedi-Arabië. Met meer publieke druk komen ze daar minder makkelijk mee weg. Zie ook de buigerige delegaties naar de nieuwe koning.
Misschien een reden voor dat beloof ik om de petitie toch te ondertekenen? Het is een kleine moeite, en kan voor mensenrechten wel veel goeds betekenen.
Een handtekening is ook gericht aan de eigen politici, die wél druk kunnen uitoefenen (maar economische belangen vaak belangrijker vinden). In het EP hebben de rechtse partijen massaal tegen de motie gestemd die oproept tot de vrijlating van Al-Qahtani. Want dat schaadt de relatie met Saoedi-Arabië. Met meer publieke druk komen ze daar minder makkelijk mee weg. Zie ook de buigerige delegaties naar de nieuwe koning.
Misschien een reden voor dat beloof ik om de petitie toch te ondertekenen? Het is een kleine moeite, en kan voor mensenrechten wel veel goeds betekenen.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
al lang gedaan, en op mijn FB gedeeld.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Zojuist getekend
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick