Hallo mede 'Freethinkers'
Moderator: Moderators
Hallo mede 'Freethinkers'
Goedemiddag,
Mijn naam is Jeffrey.
Ik ben 25 jaar oud en al ruim 10 jaar lang gefascineerd door verschillende levensvragen.
Ik kan wel zeggen dat ik vaak 'outside the box' denk ten opzichte van andere. Ik sta er ook voor dat ieder mens altijd zichzelf moet blijven afvragen wat hij/zij écht denkt en gelooft. En niet wat hij/zij is opgelegd door andere.
Hierdoor is mijn besef ontstaan dat de wereld waarin wij leven al een scifi opzich is, en dat we alles niet als normaal moeten ervaren. Niets is een wonder of te gek. We leven volgens natuurwetten. Wetten die wij nu aannemen als een basis. Puur omdat we dit gewend zijn en niet beter weten. Maar denk is verder en houd je niet vast aan hetgeen wat wij hebben geleerd van andere.
Mijn interesse gebieden liggen voornamelijk in Evolutie, filosofie, wetenschap, sterrenkunde, religie, het bestaan, het ontstaan, realiteit, en de grote 'waarom?' vraag.
Iets waar de meeste hier op dit forum zich wel in kunnen vinden denk ik zo.
Mijn naam is Jeffrey.
Ik ben 25 jaar oud en al ruim 10 jaar lang gefascineerd door verschillende levensvragen.
Ik kan wel zeggen dat ik vaak 'outside the box' denk ten opzichte van andere. Ik sta er ook voor dat ieder mens altijd zichzelf moet blijven afvragen wat hij/zij écht denkt en gelooft. En niet wat hij/zij is opgelegd door andere.
Hierdoor is mijn besef ontstaan dat de wereld waarin wij leven al een scifi opzich is, en dat we alles niet als normaal moeten ervaren. Niets is een wonder of te gek. We leven volgens natuurwetten. Wetten die wij nu aannemen als een basis. Puur omdat we dit gewend zijn en niet beter weten. Maar denk is verder en houd je niet vast aan hetgeen wat wij hebben geleerd van andere.
Mijn interesse gebieden liggen voornamelijk in Evolutie, filosofie, wetenschap, sterrenkunde, religie, het bestaan, het ontstaan, realiteit, en de grote 'waarom?' vraag.
Ons leven is een illusie, daarbuiten is de realiteit
Re: Hallo mede 'Freethinkers'
Welkom. Ja, ik denk dat je hier er wel bij past.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Welkom als dit je interesses zijn dan zit je hier goed.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- LordDragon
- Bevlogen
u zijt welgekomen
MVG, LD.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Ja.JeffreyB. schreef:Goedemiddag,
Mijn naam is Jeffrey.
Welkom!
Welkom
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Welkom Jeffrey
Interesses genoeg.
Zeker hebben we er een paar gemeen.
Interesses genoeg.
Zeker hebben we er een paar gemeen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom
M.u.v. de waarom?-vraag (omdat ik denk dat dit een verkeerde vraag is) hebben we de interesses gemeen.Mijn interesse gebieden liggen voornamelijk in Evolutie, filosofie, wetenschap, sterrenkunde, religie, het bestaan, het ontstaan, realiteit, en de grote 'waarom?' vraag.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Beagle1831
- Ervaren pen
- Peter van Velzen
- Site Admin