Blog van freedomxx

Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.

Moderator: Moderators

freedomxx

Blog van freedomxx

Bericht door freedomxx »

Sinds ik erg twijfel aan het geloof had ik behoefte aan een blog die mij begreep en snapte.

Daarom ben ik een blog begonnen om andere meiden te kunnen helpen.
In meeste gevallen snappen wij elkaar, alleen hebben we niets om dat met elkaar te delen.

Het is een blog wat niet vaak voorkomt en gaat over de islam.
Daar kunnen meiden in gelijksoortige situatie meepraten over wat hun dwars zit.
Ik heb ook bij de reacties ingesteld dat je ook anoniem op een artikel kan reageren.
Niemand ziet dan wie achter de pc zit.

Mijn blog is ook anoniem en mijn identiteit is dan ook niet bekend.
Aangezien ik nog minderjarig ben, leek het mij verstandig om ook eventjes onbekend te blijven.
Ik ben niet heel jong maar leek mij wel verstandig om alleen het kern van de twijfels te vertellen.

Maar tot zover informatie over mijn blog.

http://www.thewaytofreedomm.blogspot.nl

facebook-pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way- ... 986?ref=hl
Facebook-chat: https://www.facebook.com/way.freedom.16

Als jullie vragen hebben, kunnen jullie die altijd stellen!
mijn blog: http://www.thewaytofreedomm.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cluny
Banned

Re: Blog van freedomxx

Bericht door Cluny »

Ik heb net een aardig interview op je blog gelezen.
Hoe lang bent u geen moslima meer?
Ik ben nu 46 jaar en ben al 30 jaar geen moslima meer.

Wat vond u het ergste gevolg?
Het ergste gevolg vond ik dat mensen mij voor krankzinnige verklaarden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned